Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-02, 17:01
  #1
Medlem
Tydligen så finns tekniken redan ute på hur man nästan kan göra folk osynliga, något som kommer ges till militär och polis. https://www.youtube.com/watch?v=7irX...nel=CarrosShow

Jag funderar på om dom osynliga varelserna man ibland ser på klipp som filmats att det kan kopplas till denna teknik.

Vad tror ni?
Citera
2024-05-02, 17:10
  #2
Avstängd
Vi tror. Inte. Alls.

Jösses.

Spöken, tomtar, troll, religioner, osv...

Allt är hittepå.

Så, nä.
Citera
2024-05-02, 17:43
  #3
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Tydligen så finns tekniken redan ute på hur man nästan kan göra folk osynliga, något som kommer ges till militär och polis. https://www.youtube.com/watch?v=7irX...nel=CarrosShow

Jag funderar på om dom osynliga varelserna man ibland ser på klipp som filmats att det kan kopplas till denna teknik.

Vad tror ni?

Är itne det frågan om avancerad teknik som inte finns ute bland allmänheten
Citera
2024-05-02, 18:01
  #4
Avstängd
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Tydligen så finns tekniken redan ute på hur man nästan kan göra folk osynliga, något som kommer ges till militär och polis. https://www.youtube.com/watch?v=7irX...nel=CarrosShow

Jag funderar på om dom osynliga varelserna man ibland ser på klipp som filmats att det kan kopplas till denna teknik.

Vad tror ni?

Tihi, osynliga varelser kan man ju inte se. Tokstolle!

Men nä, med tanke på att det är moden teknik och osaliga andar och gastar har skådats i tusentals år så verkar det osannolikt.

Citat:
Ursprungligen postat av GalenIPersilja
Vi tror. Inte. Alls.

Jösses.

Spöken, tomtar, troll, religioner, osv...

Allt är hittepå.

Så, nä.

Käften, bög
Citera
2024-05-02, 18:15
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
Är itne det frågan om avancerad teknik som inte finns ute bland allmänheten

Exakt.

Men vi som följer det paranormala har ju sett mängder av gånger på film varelser som nästan ser osynliga ut och jag funderar på om man kan göra en koppling till denna teknik
Citera
2024-05-02, 18:19
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Tihi, osynliga varelser kan man ju inte se. Tokstolle!

Men nä, med tanke på att det är moden teknik och osaliga andar och gastar har skådats i tusentals år så verkar det osannolikt.


|

Uppenbarligen så följer du inte det paranormala då hade du vetat att dessa varelser har blivit filmad 100 tals gånger. Nu häromdagen så såg jag ett klipp med en person som bara sprang förbi man såg det rätt tydligt osynlig men ändå inte.

Med tanke på att tekniken redan finns med att göra folk nästan osynliga med mantlar så kan dessa varelser man har sett kopplas till denna teknik. Jag vill liksom sammankoppla dessa två. Att dessa egentligen är spöken utan ev militären som använder tekniken eller testar den.
Citera
2024-05-02, 18:22
  #7
Medlem
Här kan ni också se "spöken" som är osynliga men man ser att någon typ gestalt är där så jag funderar på om dessa kanske har osynliga mantlar på sig eftersom tekniken redan finns.

https://www.youtube.com/watch?v=p_bn...l=FearsomeTop5

Klipp 1 osynlig gestalt.
Klipp 2 också osynlig gestalt som man ser och som springer.
Citera
2024-05-02, 18:24
  #8
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Men vi som följer det paranormala har ju sett mängder av gånger på film varelser som nästan ser osynliga ut och jag funderar på om man kan göra en koppling till denna teknik
Kan du länka ett par, tre stycken för oss som inte följer det paranormala?
Citera
2024-05-02, 18:26
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Kan du länka ett par, tre stycken för oss som inte följer det paranormala?

Kika ovan, finns flera osynliga gestalter i den länken men klipp 2 är nog bäst.
Citera
2024-05-02, 18:46
  #10
Avstängd
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Här kan ni också se "spöken" som är osynliga men man ser att någon typ gestalt är där så jag funderar på om dessa kanske har osynliga mantlar på sig eftersom tekniken redan finns.

https://www.youtube.com/watch?v=p_bn...l=FearsomeTop5

Klipp 1 osynlig gestalt.
Klipp 2 också osynlig gestalt som man ser och som springer.

Varför testar militären sin utrustning hemma hos folk som leker anden i glaset? Klantigt att rucka på galgen sådär. Tur att lekisarna hade riktat kameran dit och inte mot sig själva. Annars hade vi missat det, vilken slump.
Citera
2024-05-03, 23:17
  #11
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Varför testar militären sin utrustning hemma hos folk som leker anden i glaset? Klantigt att rucka på galgen sådär. Tur att lekisarna hade riktat kameran dit och inte mot sig själva. Annars hade vi missat det, vilken slump.
Menar folk att producenterna av paranormala tv-program har mer avancerad teknik än militären har?

Kamoflagedräkter mer avancerade än militärens.
Citera
2024-05-07, 19:25
  #12
Medlem
ebburs avatar
Inte på så sätt men finns mycket utomjordiska raser som går runt med teknologi som gör att dom blir osynliga genom skifta frekvens.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback