Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-05, 14:36
  #1
Medlem
Hej jag bor på ett behandlingshem för tidigare drogproblem i livet.
Jag lämnar drog urin tester 2 gånger i veckan. Kommer en kur på anavar ge utslag på något tro?
Må väl!
Citera
2024-05-05, 14:40
  #2
Medlem
wes420s avatar
varför är du på behandling om problematiken var tidigare?

det beror på vad det är för tester och vad dom gör med proverna efteråt. analyseras det så är det 100% torsk.
sen beror det på vart du är på behandling, vissa bryr sig inte om du tar droger där.
Citera
2024-05-05, 17:15
  #3
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MixerMaxer
Hej jag bor på ett behandlingshem för tidigare drogproblem i livet.
Jag lämnar drog urin tester 2 gånger i veckan. Kommer en kur på anavar ge utslag på något tro?
Må väl!

Jag var också på behandlingshem och då brukade jag winstrol och d-bollar och tränade satan. 😁💪

Men det är väl olika vad dem kollar beroende på dina problem.

Jag var på nämdemansgården om det är till någon hjälp.
Citera
2024-05-06, 02:49
  #4
Medlem
Vad är drog urin tester?
Citera
2024-05-06, 17:37
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MixerMaxer
Hej jag bor på ett behandlingshem för tidigare drogproblem i livet.
Jag lämnar drog urin tester 2 gånger i veckan. Kommer en kur på anavar ge utslag på något tro?
Må väl!

Har du tagit eller planerar du att ta?
Citera
2024-05-06, 18:52
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnl
Har du tagit eller planerar du att ta?



Planerar!
Citera
2024-05-08, 14:09
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MixerMaxer
Planerar!

Är det verkligen värt risken? Nu har du chansen att förändra ditt liv, ta den. Du kommer att bli utkastad då det kommer synas.

Skaffa en sponsor, jobba i programmet, gå på möten, gör service och ring ut så kommer ditt liv att vända.
Citera
2024-05-08, 14:12
  #8
Medlem
Svårt att se att det skall synas på test, men som tidigare nämnt i tråden. Skit i det, träna kan du göra ändå med goda resultat
Citera
2024-05-08, 18:31
  #9
Medlem
CuckoosNests avatar
Sånt här är så tråkigt att läsa, skit i att kura när du är på behandlingshem, träna naturligt, ät bra, vila bra, fokusera på din rehabilitering. Sen kan du fundera på att kura senare i livet. Nu borde ditt fokus ligga på att bli drogfri och leva drogfritt (vad du nu än var hooked på), inte på hur du kan kura utan att åka fast.

Mitt råd kommer från personlig erfarenhet. Ska du kura så gör det senare när du är ”pigg & frisk”.

Mvh
Nest
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback