Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-05-21, 13:45
  #25
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toktyre
Hej tack för svaret.

Ja jag kanske inte söker att det ska kännas något i kroppen.
Men det jag menar är jag känner ingenting i något i styrka alls...

Så skulle steorider inte fungera för man är äldre ?? är det det du påstår ?
Ja jag vet inte.

Om du inte får några resultat av grejjorna varför skulle man ta dessa då ??

Om alla som tagit oxar påstår att det blir en markant styrkeökning så därav måste jag ju få undra...eller hur om jag inte får ett gram i ökning.....

Naturligtvis 'fungerar' det.
Jag har inte åratal på nacken av erfarenhet med steroider men av det jag läst (anekdoter) så verkar kontentan vara att äldre framförallt upplever en förbättrad återhämtning men färre ökningar.
Även om genetik och uppnådda resultat också spelar in.
Någon får gärna rätta mig men 40-50 åringarna här, t.ex, som bygger som gräs verkar mest vara sådana som "inte tränat på 10 år", typ.

Jag får rätta mig själv lite; lite "GO" ska man iaf känna. Inte som om man blivit överkörd av en skördetröska, i flera dagar efter ett hårt benpass.
Gör ett blodprov så får du svart på vitt.
Citera
2024-05-21, 21:37
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Oxymetholone är ett extremt potent preparat som ger snabba och extrema ökningar i styrka. Över 50mg kommer ge alla en markant ökning i styrka. Det är inget preparat att rekommendera för de som är äldre då kroppen är skörare och får svårt att anpassa sig efter den snabba viktuppgången och muskelkraften, påfrestar ligament och muskelfästen negativt.

Oxymetholone är så pass kraftfullt att preparatet även ökar styrkan bland cancersjuka och kroniskt sjuka personer som befinner sig ett katabolt tillstånd. Är du äldre bör du verkligen vara försiktig med detta preparat för att undvika kardiovaskulära problem.



Ja då är det ju konstigt att jag inte har en endaste liten ökning alls och tagit 50mg i 4veckor....
Ja jag förstår vad du menar med äldre...då måste jag fått skitsaker igen finns det ingen seriös butik? pm gärna
Citera
2024-05-21, 21:47
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
Naturligtvis 'fungerar' det.
Jag har inte åratal på nacken av erfarenhet med steroider men av det jag läst (anekdoter) så verkar kontentan vara att äldre framförallt upplever en förbättrad återhämtning men färre ökningar.
Även om genetik och uppnådda resultat också spelar in.
Någon får gärna rätta mig men 40-50 åringarna här, t.ex, som bygger som gräs verkar mest vara sådana som "inte tränat på 10 år", typ.

Jag får rätta mig själv lite; lite "GO" ska man iaf känna. Inte som om man blivit överkörd av en skördetröska, i flera dagar efter ett hårt benpass.
Gör ett blodprov så får du svart på vitt.



Jag har mer effekt av TRT med testovan jag har av läkaren... Det säger en del om varför jag tjatar om varför detta inte ska skjutsa på lite mer om jag säger så.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback