Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-05-16, 12:19
  #25
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GigiBali
Han är en pajas enligt de människor som har vant sig vid oärliga politiker som inte pratar sanning. När det då kommer en som säger sanningen angående allt, låter detta "knäppt" för vissa. Han är utan någon som helst tvekan den mest populära presidenten i USA:s historia, och han gjorde ett väldigt bra jobb som president, trots att han hade väldigt många som motarbetade honom.

Ni ser Trump som tidernas största pajas, samtidigt som den nuvarande presidenten inte kan gå ordentligt, bajsar på sig, och inte kan leverera ett ordentligt tal. Sist men inte minst är det väldigt tydligt att han är en pedofil, med tanke på hur han beter sig runt små flickor, och med tanke på vad hans egen dotter har skrivit om honom.

Jag har skrivit det många gånger förr, och jag skriver det igen. "Motståndet mot Trump handlar endast om ren avundsjuka". Ni vet mycket väl att han inte har gjort något korrupt (om han hade gjort det hade han åkt dit för länge sedan, med tanke på hur många mäktiga män som vill ha bort honom. Det finns idag en rörelse i väst som växer väldigt snabbt, och det är den rörelse som faller inom populism, konservatism och nationalism. Trump, Orban, Farage, Milei är några av dem som verkligen utmanar globalisterna, då globalisterna pissar på folket, och har pissat på dem väldigt länge. Ni med vänster-åsikter är idag väldigt frustrerade, och anledningen till att ni är det, beror på att massmedia (som domineras av människor med vänster-åsikter) har skyddat era kandidater från all typ av kritik och hån. Men idag har ni tappat narrativet, då väldigt få litar på massmedia längre. De flesta lyssnar på oberoende journalister när de söker efter sanningen. Ni är vana vid att media kallar en kandidat för rasist, och sedan är det över. Men de dagarna är slut för länge sedan. Ord som "rasist" och "fascist" betyder inte längre någonting för någon.
Haha, ja du kan ju inbilla dig att det du tror är sant....
Dom losers som tror på Trump kommer att fortsätta vara losers, han gjorde inte ett skit för " vanligt folk" de 4 år han satt.

Trump är bara en reaktion på ett problem han har inga lösningar.
Citera
2024-05-16, 15:43
  #26
Medlem
Den förste någorlunda svarte presidenten var mycket populär i början av sin karriär. Norrmännen gav Obama Nobels fredspris 2009 så samma år han tillträdde.
Utrikespolitiken gick nedåt sedan med tydligt ökade av drönarattacker bl a.
Mycket tveksamt skämt:

Allt tjatande om Trumps rättegångar i andra medier än deras egna inhemska känns som ren utfyllnad som mest borde irritera svenskarna.
Citera
2024-05-16, 15:50
  #27
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazze1
Det kallas tvångssyndrom...på engelska Trump derangement syndrome (TDS).

Tvångssyndrom är svåra att bli av med framförallt då dessa människor oftast vägrar hjälp så som Kognitiv beteendeterapi (KBT).

Så pratet lögnerna hatet och fantasierna om Mr. Trump får vi nog dessvärre dras med ett bra tag till.
Det ligger mycket i detta. Det är bara att läsa i det här underforumet, Trump bor verkligen hyresfritt i huvudet på somliga. Jag förstår inte hur man orkar tjata om samma person år ut och år in. Det är ett sektbeteende.
Citera
2024-05-21, 11:02
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealTide
Haha, ja du kan ju inbilla dig att det du tror är sant....
Dom losers som tror på Trump kommer att fortsätta vara losers, han gjorde inte ett skit för " vanligt folk" de 4 år han satt.

Trump är bara en reaktion på ett problem han har inga lösningar.
Han fick tillbaka många företag till USA, och sänkte arbetslösheten kraftigt. Han säkrade också gränsen, vilket givetvis gynnar arbetar-klassen kraftigt. Men du kan ju nämna någon amerikansk president som har gjort mycket mer för vanligt folk. Biden, Obama, Bush, Clinton, Bush Sr osv. Jag känner inte till något. Det enda jag känner till är krig, krig och krig, vilket gynnar överklassen.
Citera
2024-05-21, 13:10
  #29
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GigiBali
Han fick tillbaka många företag till USA, och sänkte arbetslösheten kraftigt. Han säkrade också gränsen, vilket givetvis gynnar arbetar-klassen kraftigt. Men du kan ju nämna någon amerikansk president som har gjort mycket mer för vanligt folk. Biden, Obama, Bush, Clinton, Bush Sr osv. Jag känner inte till något. Det enda jag känner till är krig, krig och krig, vilket gynnar överklassen.
Trump gynnar arbetarklassen?, säg när jag ska sluta gapskratta .
Han sänkte skatter för de stenrika och företagen.
Inte mycket av det du säger stämmer, och på vilket sätt gynnas arbetarklassen av " säkrad gräns"?
Jag kan garantera dig att ingen amerikan vill göra de jobb latinos tar när de kommer till US.
Clinton gjorde mycket för vanligt folk.
Trump vill krossa facket, och det gynnar väl också arbetarna enligt dig?
De arbetare som röstar på Trump är antingen idioter eller desperata.
Citera
2024-05-21, 15:32
  #30
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealTide
De arbetare som röstar på Trump är antingen idioter eller desperata.
Eller vet att han är en bankrupt reality TV clown men bryr sig inte eftersom deras rädslor för att vita människor hamnar i minoritet snart, överstiger deras önskan om att leva i ett demokratiskt samhälle
Citera
Igår, 16:14
  #31
Medlem
Ashleybidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Det ligger mycket i detta. Det är bara att läsa i det här underforumet, Trump bor verkligen hyresfritt i huvudet på somliga. Jag förstår inte hur man orkar tjata om samma person år ut och år in. Det är ett sektbeteende.
Så är det, de är ganska tragiska människor tyvärr. TDS är en riktig sjukdom.

Ser två här inne.
Citera
Igår, 16:45
  #32
Medlem
Vinner han valet i höst, vilket mycket tyder på just, blir han odödlig, och ihågkommen som tidernas största vinnare. Han hamnar bredvid Washington och Lincoln, som man självklart inte slutar prata om. I historieböckerna om 100 år kommer man att kunna läsa om mannen som återuppstod från det döda och som vann mot hela det ljugande och fuskande etablissemanget och blev folkets president. Den andre genom tiderna med två, ej direkt på varandra följande, perioder i vita huset.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback