Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-11, 01:11
  #1
Medlem
jag har hela denna fredagskväll ägnat mig åt att titta på denna kvinnas tiktok-live, jag har aldrig sett henne innan men jag fastnade pga hennes sambos beteende emot henne och alla på liven. det är något riktigt skumt som försiggår i deras förhållande. pontus, sambon kommer in 5 gånger i minuten för att starta bråk med jessica samtidigt som jessica har live med sin kompis som pontus också bråkar med. han hittar hela tiden ursäkter att komma in medans hon har live, en gång skulle han flytta på datorn? varför? jag vet inte. pontus ska nyss ha kommit hem från psyket desutom.

han verkar otroligt osäker och kontrollerande. jessica sa i liven att hon tänkt på att lämna honom flera gånger men inte kan då hon inte vet vart hon ska ta vägen. hon vill INTE stänga av liven under bråken när hennes vänner ber henne att göra det, kanske är hon rädd att han ska bli våldsam om ingen ser?

någon som har sett detta märkliga par tidigare? vet inte om detta passar i kändisskvaller då dessa inte är några kändisar men nu blev det så för tillfället.
2024-05-11, 08:06
  #2
Moderator
blomvattnares avatar
Inte en kändis. Kolla i delforumet Youtubers riktlinjer om personen platsar där.

Tråden låses.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback