Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-05-12, 08:39
  #37
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Ragga brudar.

Åk till mallis 2v all incl o sätt på alla sugna morsor som hänger med sina trista män vid poolen. Händer mig varje år att morsorna är otrogna med mig mot sina män underbart!

Intressant.
Då vill jag veta i detalj HUR DU GÖR. Berätta. Detta lär TS oxå vilja känna till.
Citera
2024-05-12, 10:13
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Intressant.
Då vill jag veta i detalj HUR DU GÖR. Berätta. Detta lär TS oxå vilja känna till.

Man solar och svalkar sig i poolen.

Fungerar klockrent för mig, dyker ner o när ja kommer upp drar jag bak mitt hår som en riktig sexig man.. Jag noterar sakta vilka som spanar in mig utan att ge tillbaka blickar.

Ibland så ska de också hämta nåt i poolbaren när jag ska dit, för tydligt och så ser man hur de spanar in mig och ler o säger hej blygsamt

Efter det är de fritt fram.
Citera
2024-05-12, 12:23
  #39
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Man solar och svalkar sig i poolen.

Fungerar klockrent för mig, dyker ner o när ja kommer upp drar jag bak mitt hår som en riktig sexig man.. Jag noterar sakta vilka som spanar in mig utan att ge tillbaka blickar.

Ibland så ska de också hämta nåt i poolbaren när jag ska dit, för tydligt och så ser man hur de spanar in mig och ler o säger hej blygsamt

Efter det är de fritt fram.

Intressant.

Jag skulle dock vilja veta hur du går tillväga från det att de säger Hej till att du har samlag med dem. Säg B nu när du sagt A. Du verkar ha skills.
Citera
2024-05-12, 12:50
  #40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Ragga brudar.

Åk till mallis 2v all incl o sätt på alla sugna morsor som hänger med sina trista män vid poolen. Händer mig varje år att morsorna är otrogna med mig mot sina män underbart!
Haha dröm vidare. På en semester så släpper man förmodligen inte sin man så pass länge att man styr upp en knullträff. Så jävla troll. Dessutom flera? Hej och hå.
Citera
2024-05-12, 13:53
  #41
Medlem
Ichwills avatar
Åk till Prag eller Berlin, där hittar du garanterat ett fruntimmer.
I värsta fall får du dra till Asien, får man inget napp där, då bör man köpa ett rep istället.
Citera
2024-05-12, 15:35
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Intressant.

Jag skulle dock vilja veta hur du går tillväga från det att de säger Hej till att du har samlag med dem. Säg B nu när du sagt A. Du verkar ha skills.

Grejen är väl att han INTE har problem med det motsatta könet.
Då går sånt av sig självt.

En sån som ts skulle aldrig nånsin lyckas med det (utan att jobba med sig själv först), eftersom att han 1-aldrig sätter sig själv i såna situationer.
1-inte hade förstått om någon varit intresserad.
Citera
2024-05-12, 15:44
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Dina föräldrar och syskon fyller ju år. Är du inte välkommen då heller om du kommer med en present?
Vi brukar inte fira födelsedagar efter 18. Däremot de yngre fyller ju år men jag blir inte bjuden samtidigt som min mamma är bjuden tyvärr.
Citera
2024-05-12, 16:52
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codesyss
Haha dröm vidare. På en semester så släpper man förmodligen inte sin man så pass länge att man styr upp en knullträff. Så jävla troll. Dessutom flera? Hej och hå.

Det blir självfallet i princip alltid snabbisar.

De ska upp på rummet snabbt från poolen o vi går till mig, de ska ner o handla nåt litet går till mig. Har vart i mallis varje år 15 år i rad och minst en härlig dam varje gång
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback