Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-11, 19:34
  #1441
Avstängd
För att det är enkel väg till sex och att jag inte kan få en fin tjej på vanligt sätt.
Jag är en typisk man med ett arbete jag hatar, varken skitful eller snygg, och charmen lyser med sin frånvaro.
Problemet är dock att det sexuella behovet inte försvinner bara för man är misslyckad.
Män kommer i princip alltid att ha sexuellt behov.
Spelar ingen roll om man är 17 eller 82, så länge kuken funkar och man är hyfsat frisk kommer man vilja ligga.

Jag anser att samhälle tinte förstår hur starkt sexuellt behov män har och att många män samtidigt har svårt att få sex.
Lägger man ihop om två sakerna så är det ganska självklart att män går till horor.


Jag har varit på tjejer på vanligt vis, och att behöva vänta och göra sig till för att få sex var verkligen inte min grej.
Ser jag en tjej jag gillar så vill jag ha sex med hon redan samma kväll, och tror det är det noramala för män.

Vet inte om ja har dålig kvinnosyn men jag tro inte det.
Jag ser kvinnor som något att ligga med endast.
Ser inget roligt eller givande i att umgås med kvinnor och därför köper jag det enda dom har att erbjuda, sex.
Citera
2023-10-12, 12:45
  #1442
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
För att det är enkel väg till sex och att jag inte kan få en fin tjej på vanligt sätt.
Jag är en typisk man med ett arbete jag hatar, varken skitful eller snygg, och charmen lyser med sin frånvaro.
Problemet är dock att det sexuella behovet inte försvinner bara för man är misslyckad.
Män kommer i princip alltid att ha sexuellt behov.
Spelar ingen roll om man är 17 eller 82, så länge kuken funkar och man är hyfsat frisk kommer man vilja ligga.

Jag anser att samhälle tinte förstår hur starkt sexuellt behov män har och att många män samtidigt har svårt att få sex.
Lägger man ihop om två sakerna så är det ganska självklart att män går till horor.


Jag har varit på tjejer på vanligt vis, och att behöva vänta och göra sig till för att få sex var verkligen inte min grej.
Ser jag en tjej jag gillar så vill jag ha sex med hon redan samma kväll, och tror det är det noramala för män.

Vet inte om ja har dålig kvinnosyn men jag tro inte det.
Jag ser kvinnor som något att ligga med endast.
Ser inget roligt eller givande i att umgås med kvinnor och därför köper jag det enda dom har att erbjuda, sex.

Om du endast tycker att kvinnor kan ge dig sex och inget annat så har du nog dålig kvinnosyn.
Citera
2023-10-23, 23:23
  #1443
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
För att det är enkel väg till sex och att jag inte kan få en fin tjej på vanligt sätt.
Jag är en typisk man med ett arbete jag hatar, varken skitful eller snygg, och charmen lyser med sin frånvaro.
Problemet är dock att det sexuella behovet inte försvinner bara för man är misslyckad.
Män kommer i princip alltid att ha sexuellt behov.
Spelar ingen roll om man är 17 eller 82, så länge kuken funkar och man är hyfsat frisk kommer man vilja ligga.

Jag anser att samhälle tinte förstår hur starkt sexuellt behov män har och att många män samtidigt har svårt att få sex.
Lägger man ihop om två sakerna så är det ganska självklart att män går till horor.


Jag har varit på tjejer på vanligt vis, och att behöva vänta och göra sig till för att få sex var verkligen inte min grej.
Ser jag en tjej jag gillar så vill jag ha sex med hon redan samma kväll, och tror det är det noramala för män.

Vet inte om ja har dålig kvinnosyn men jag tro inte det.
Jag ser kvinnor som något att ligga med endast.
Ser inget roligt eller givande i att umgås med kvinnor och därför köper jag det enda dom har att erbjuda, sex.
Tänkte på Gustav Fröding när jag läste ditt inlägg:
"Jag köpte min kärlek för pengar, för mig var ej annan att få, sjung vackert, I skorrande strängar, sjung vackert om kärlek ändå. Den drömmen, som aldrig besannats, som dröm var den vacker att få, för den, som ur Eden förbannats, är Eden ett Eden ändå".

Sorgligt och tragiskt. Om det inte bara är en kortvarig fas där du känner som du gör, behöver du nog fundera över ditt liv och vad som egentligen är viktigt i långa loppet. Och kanske överväga om de kvinnor du inte har någon framgång hos, verkligen är rätt sort för dig. Har svårigheten att hitta rätt kvinna gjort dig bitter?

Har du varit kär någon gång och var sex det enda kvinnan "hade att erbjuda" då också?

Tänker du under sex med prostituerad på vad hon känner inför dig? Hon kan ju omöjligt vilja ha sex med alla sina kunder. Berör det dig att hon med stor sannolikhet egentligen inte vill ha dig överhuvudtaget när du ligger där och tar för dig av hennes kropp?
Citera
2023-10-24, 01:00
  #1444
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitty-Cat
Tänkte på Gustav Fröding när jag läste ditt inlägg:
"Jag köpte min kärlek för pengar, för mig var ej annan att få, sjung vackert, I skorrande strängar, sjung vackert om kärlek ändå. Den drömmen, som aldrig besannats, som dröm var den vacker att få, för den, som ur Eden förbannats, är Eden ett Eden ändå".

Sorgligt och tragiskt. Om det inte bara är en kortvarig fas där du känner som du gör, behöver du nog fundera över ditt liv och vad som egentligen är viktigt i långa loppet. Och kanske överväga om de kvinnor du inte har någon framgång hos, verkligen är rätt sort för dig. Har svårigheten att hitta rätt kvinna gjort dig bitter?

Har du varit kär någon gång och var sex det enda kvinnan "hade att erbjuda" då också?

Tänker du under sex med prostituerad på vad hon känner inför dig? Hon kan ju omöjligt vilja ha sex med alla sina kunder. Berör det dig att hon med stor sannolikhet egentligen inte vill ha dig överhuvudtaget när du ligger där och tar för dig av hennes kropp?


Jag har inget emot Fröding även om han var från en annan tid.

Däremot kan man se sex från olika perspektiv. En del ser det som konservativt hållet inom äktenskapet med i bästa fall kärlek i grunden.
Andra som en kul aktivitet för förlustelse.
Eller som en kata för personlig utveckling.

Sedan är det kanske inte alltid bara sex utan även ett möte med en främling som kanske berikar ditt liv på andra sätt.

Alla är olika och dom enda som har fel är dom som fördömer andra..
Citera
2023-10-25, 00:16
  #1445
Medlem
slidsekret88s avatar
Oj många anledningar. Den allra främsta till att jag numera gör det rätt ofta är för att jag lever ett isolerat liv utan mycket kontakt med andra människor än dom närmaste vänner och familj i nuläget.
Sen gillar jag också spänningen, urvalet, att man kan få unga snygga damer lätt. Jag tänder mycket på själva köpbiten. Även när jag var ung och social och drog hem kvinnor mer eller mindre varje helg eller var i förhållande så köpte jag. Om än inte i närheten av samma utsträckning som idag. Även om jag skulle skaffa ett förhållande igen lär jag fortsätta köpa då och då. Åren har gått och chansen att lägra finfina donnor i 18-24 års åldern på normalt vis lär vara förbi. Kommer aldrig nöja mig med bara en gammal skata i egen ålder. Man lever ju bara en gång. Kvinnor över 24 kommer aldrig bli fysiskt lika intressanta som kvinnor under 24. Raset går fort hos det täcka könet.
Citera
2023-11-17, 05:44
  #1446
Medlem
För att det finns vissa saker jag inte vill göra med min fru och som hon inte vill ställa upp på.

Så vi har en övernskommelse att saker som analt, komma i munnen, dominans o.dyl. går jag till hora för på annan ort och aldrig nämner eller ens kommunicerar med i hennes närvaro, istället för att inleda en romans med en kvinna här, vilket skulle skada hennes anseede ifall det blir känt bland folk hâr omkring.
Citera
2023-11-28, 23:33
  #1447
Medlem
För att man är ärlig med sina avsikter när man köper sex. Det är fult att lura en tjej i säng genom att inge henne falska förhoppningar. Det är falskt att säga "jag älskar dig" när man enbart är ute efter sex.
Det är fel att ha ett förhållande endast för att få sex.
Citera
2023-12-03, 16:00
  #1448
Medlem
I mitt fall betalar jag ibland för sex helt sonika för att jag är sexmissbrukare. Har haft väldigt mycket sex i mitt liv, majoriteten med flickor jag inte betalat men på senare tid alltfler som jag betalar för. Har verkat en del i swingersvärlden också men märker att jag blivit alltmer lat, bekväm och bortskämd. Ligger hellre med en smal, vacker 25-åring för pengar än en mullig medioker 35-åring gratis.
Citera
2024-05-05, 09:35
  #1449
Medlem
Lever i ett förhållande jag inte kan ta mig ur av enbart feghet. Men jag har det så himla bra att jag inte vill lämna heller. Allt är toppen utom att min sambo har blivit kraftigt överviktig och jag tänder inte på henne längre. Vill inte ha sex med henne. Jag är varken snygg eller ful. Försökte under en lång period hitta en älskarinna men det gick inte. Min drift försvann ett tag men så gick jag till en läkare och fick det blåa utskrivet. Och då hände det grejer. Började med Thaisalong. Sen Tyskland. Jag köper sex för att jag kan få sex och erotisk närhet under en kort period. En vacker kvinna som ger mig det jag behöver. Jag kommer inte varje gång. Men att få smeka en vacker kvinnokropp är det underbaraste som finns. Beroendet blir tyvärr allt starkare. Jag förstår mycket mer nu hur ett beroende stör ditt liv. Men hur ska jag bli av med mitt beroende? Skulle jag träffa riktig kärlek som verkligen vill ha mig och ge mig det jag behöver så kanske. Tills dess, så många vackra kvinnor. Och vadå det är ju bara pengar. Många jag träffar vill verkligen inte ändra på sina liv. Ett par saknar svenska bordeller. En normal snäll man söker närhet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback