Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-18, 13:09
  #493
Medlem
Kaminen6s avatar
Har prövat MSV och LIDA som fungerar bra ett tag, men man måste göra
uppehåll sen.
Nöjd med dem och slipper mitt sötsug.

Har nu slutat och hoppas inte gå upp igen,
har köpt på mig ett gäng.
Chans att pröva finns.

Good Luck everyone!
Citera
2012-08-20, 15:23
  #494
Medlem
BMEs avatar
Fick mitt shit för en liten stund sedan. slängt i mig en P57 Hoodia för att se om det är nått att hurra för. inbillar mig varjefall att jag inte är särskilt hungrig....

fick även hem Acaiberry ABC och dreambody. Provar en acai imorgon och en dreambody dagen efter det.
Kommer med en full rapport om cirkus en vecka. dags vikten är stadiga 90 (12%BF)
Citera
2012-08-20, 18:34
  #495
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonja83
Ja, kanske men då är det dumt att de skriver på sidan:

" VERKSAMT ÄMNE
Det verksamma ämnet påverkar vissa signalsubstanser i hjärnan så att man får en
tidig mättnadskänsla och därmed äter mindre. Slimex gör dig mindre sugen på mat
och motverkar dessutom den nedgång i ämnesomsättningen som inträder när kroppen
inte får lika mycket energi som tidigare. Tillsammans med motion och god kosthållning
hjälper Slimex dig som är överviktig att gå ner effektivt.

Slimex hindrar två av kroppens neurotransmittorer, noradrenalin och serotonin från att
återabsorberas in i nervcellerna. Noradrenalin och serotonin ansvarar för att dämpa
humör och flera andra processer i hjärnan. Tanken är att det verksamma ämnet ska
hjälpa att förlora vikt genom att öka mängden noradrenalin och serotonin i hjärnan.
Denna förstärker mättnadskänslan efter att ett mål mat har intagits och på så vis
kommer du att äta mindre och som konsekvens av detta minska i vikt."

För så fungerar ju inte krom:/

Har också beställt ifrån http://www.slimex.se/ och fått både där de står att dom innehåller sibutramine och där de inte står men dom fungerade lika bra tycker jag och maila och fråga dom också och dom försäkra mig om att dom innehöll sibutramine vilket jag insåg att dom gjorde efter 3-4 dagar då dom hade exakt samma biverkningar samt effekt.

Lycka till
Citera
2012-08-20, 20:29
  #496
Medlem
Fick för två veckor sen hem första sändningen Lida, Dream Body, P57 och msv från en Kinashop. Har tidigare ätit Reductil 10 & 15 mg och vågar garantera att samtliga dessa innehåller Sibatrumine i varierande styrka, alla biverkningar jag fick då kommer nu som ett brev på posten men jag vet ju att det är övergående.
Det mest överraskande var att jag verkar ha fått den gamla starka Lida från innan 2008 utan att ha ansträngt mig alls, alla kännetecken på innehållets färg, förpackningens utseende ner till minsta vattenstämpel. OM dessa innehåller så mycket som 60mg (huvudvärken indikerar att det skulle kunna vara så) är det ju inte sunt att köra (den gamla) Lida dagligen så jag varierar med de andra och då inte bara för att undvika platå.

Har inga problem att gröna den här Kinashopen via PM och det inte strider mot någon regel men kan naturligtvis INTE garantera att varken leveranstid på 1 vecka eller innehåll är detsamma i andra sändningar.
Citera
2012-08-20, 22:13
  #497
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modellkille
Har också beställt ifrån http://www.slimex.se/ och fått både där de står att dom innehåller sibutramine och där de inte står men dom fungerade lika bra tycker jag och maila och fråga dom också och dom försäkra mig om att dom innehöll sibutramine vilket jag insåg att dom gjorde efter 3-4 dagar då dom hade exakt samma biverkningar samt effekt.

Lycka till


Fast jag har också mailat dem...två ggr tom och mig svarar de inte. Dessutom ser ju förpackningarna exakt likadan ut som dem som säljer krom. Det är konstigt att de fungerar lika bra för dig eftersom det är helt olika ämnen.
Citera
2012-08-21, 11:42
  #498
Medlem
BMEs avatar
Kunde inte hålla mig mer än en dag från att skriva här.

Fick som sagt hem P57 Hoodia, Dreambody och Acai berry igår och pillade i mig en hoodia redan när jag gick från posten. Hade fastat 1,5 dagar medvetet innan för att verkligen se vad dessa piller hade att erbjuda. tog max 20 min så fick jag en full känsla i magen och ett kraftigt stim som påminde väldigt mycket om effedrin/amfetamin. Detta stim kom i vågor under hela dagen. Från att vara helt letargisk till att bli pigg som en meta torsk. Det var sjysst, dock inget jag skulle kunna använda på jobbet då jag blev påtänd/horsad om vartannat. Läste en forskningsrapport om sib här på jobbet och kom fram till att dessa är kraftigt överdoserade.

Käkade en Acai Berry klockan 9 imorse och måste säga att denna var mycket mer behaglig att handskas med. Mätt och utan stimkänslan. Har energi, men inte påtänd.

Testar poppa en dream body imorgon.

Känner lite bitterhet över alla jobbiga deffar man har tagit sig igenom under årens gång hungrig som en jävla jude i koncentrationsläger. När det hade kunnat vara så enkelt.
Dock så skulle jag inte käka dessa piller under längre perioder, men inför formtoppning så har jag ett nytt vapen i min arsenal. Känner jag just nu varjefall.
Citera
2012-08-22, 14:36
  #499
Medlem
BMEs avatar
Uppdate: Käkat en dreambody idag och det var nästan lika sjysst som acai berry. lite svagare till och med.

Så favoriten är helt klart Acai berry: skön låg mdma känsla och mätt. Inte det minsta grinig som jag lätt blir när jag ligger på kraftigt underskott i kosten. somnade relativt lätt på natten också.

P57 Hoodia: Crazy methamphetamine rus nästan. Helt speedad och okoncentrerad för att sedan droppa som en sten i både humör och energi. OCH SEN UPP IGEN! Glömde helt bort att äta, vilket för mig är ett kraftigt minus. Dont get me wrong dom gjorde det dom ska göra, men lite för bra helt enkelt. Kan tänkas vara sjysst när man vet att man har en LÅÅÅÅNG jävla dag framför sig.
Gick och träna tunga basövningar i 1,5/h på "morgonen" städa och tvätta osv plus börja på min nya arbetsbod på tomten. gick och la mig vid 24-01 nånting. Men gav upp efter 1/h och drog ut och jogga 45min.
riktigt tjack piller.

Dreambody: Nja, lägre doserad än acai berry. funkar men inte lika tydligt att man är på något. Funkar nog bäst om du är en godisråtta/småätare. Gav en till min sambo för att avgöra småätandet, och hon säger att hon int känner nånting speciellt i kroppen. Men hon vill inte ha en kaka i förbifarten i personalrummet, utan håller sig till sina matlådor och protte.
HAR EN LITEN XENICAL EFFEKT!!!

Hoppas detta hjälpte någons val av sibutramin preparat.
Jag har tappat 0,75kg på 2,5/dagar cirkus. Då har jag legat på 1500Kcal/dag utom dagen då jag tog P57 Hoodia, då hamna jag på 700Kcal bara
Citera
2012-08-22, 14:48
  #500
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BME
Uppdate: Käkat en dreambody idag och det var nästan lika sjysst som acai berry. lite svagare till och med.

Så favoriten är helt klart Acai berry: skön låg mdma känsla och mätt. Inte det minsta grinig som jag lätt blir när jag ligger på kraftigt underskott i kosten. somnade relativt lätt på natten också.

P57 Hoodia: Crazy methamphetamine rus nästan. Helt speedad och okoncentrerad för att sedan droppa som en sten i både humör och energi. OCH SEN UPP IGEN! Glömde helt bort att äta, vilket för mig är ett kraftigt minus. Dont get me wrong dom gjorde det dom ska göra, men lite för bra helt enkelt. Kan tänkas vara sjysst när man vet att man har en LÅÅÅÅNG jävla dag framför sig.
Gick och träna tunga basövningar i 1,5/h på "morgonen" städa och tvätta osv plus börja på min nya arbetsbod på tomten. gick och la mig vid 24-01 nånting. Men gav upp efter 1/h och drog ut och jogga 45min.
riktigt tjack piller.

Dreambody: Nja, lägre doserad än acai berry. funkar men inte lika tydligt att man är på något. Funkar nog bäst om du är en godisråtta/småätare. Gav en till min sambo för att avgöra småätandet, och hon säger att hon int känner nånting speciellt i kroppen. Men hon vill inte ha en kaka i förbifarten i personalrummet, utan håller sig till sina matlådor och protte.
HAR EN LITEN XENICAL EFFEKT!!!

Hoppas detta hjälpte någons val av sibutramin preparat.
Jag har tappat 0,75kg på 2,5/dagar cirkus. Då har jag legat på 1500Kcal/dag utom dagen då jag tog P57 Hoodia, då hamna jag på 700Kcal bara

Sjyst med update, låter verkligen som inga mer jobbiga deffs.
Beställde 10 askar Lida, funderar även på P57 Hoodia
Citera
2012-08-23, 09:40
  #501
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonja83
Fast jag har också mailat dem...två ggr tom och mig svarar de inte. Dessutom ser ju förpackningarna exakt likadan ut som dem som säljer krom. Det är konstigt att de fungerar lika bra för dig eftersom det är helt olika ämnen.

Då tror inte jag att vi beställt ifrån samma ställe då dom svara mig bums då jag mailat med dom och de är väl innehållet som gör effekten inte förpackningarna?
Citera
2012-08-23, 18:53
  #502
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modellkille
Då tror inte jag att vi beställt ifrån samma ställe då dom svara mig bums då jag mailat med dom och de är väl innehållet som gör effekten inte förpackningarna?
Jo den adressen som du mailade och jag har mailat dem förut när det krånglade med betalningen och efter tredje mailet svarade dem....Jaja kan ju vara olika. Jo absolut är det innehållet, men det är ju konstigt att de innehåller olika ämnen när det är exakt samma förpackning. Men men jag ska ge dem en chans.
Citera
2012-08-24, 13:29
  #503
Medlem
någon som ätit citalopram(antidepp) och ätit lida, Hoodia P57 osv?
Har nyligen börjat med antidepp men är sugen på att fortsätta med mina andra tabletter..men vågar inte riktigt...
Citera
2012-08-24, 13:40
  #504
Medlem
Jag åt citalopram förr, men slutade med dom då de ändå inte gav nån effekt plus att jag läste att det inte var bra att kombinera SSRI läkemedel med sibutramine.
Väntade ca 2 veckor efter citalopram innan jag började med sibutramine.


Samtidig användning av flera läkemedel, där var och en för sig ökar serotoninnivåerna i hjärnan kan ge upphov till allvarliga interaktioner. Detta fenomen kallas för serotonergt syndrom och kan i sällsynta fall uppkomma i samband med samtidig användning av selektiva serotoninåterupptagshämmare (SSRI) tillsammans med vissa läkemedel mot migrän (såsom sumatriptan, dihydroergotamin) eller tillsammans med vissa opioder (såsom pentazocin, petidin, fentanyl, dextrometorfan) eller vid samtidig användning av två SSRI-preparat.

Eftersom sibutramin bl a hämmar serotoninåterupptaget, bör Reductil inte användas samtidigt med andra preparat som också höjer serotoninnivåerna i hjärnan.


Citat:
Ursprungligen postat av twokids
någon som ätit citalopram(antidepp) och ätit lida, Hoodia P57 osv?
Har nyligen börjat med antidepp men är sugen på att fortsätta med mina andra tabletter..men vågar inte riktigt...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback