Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-04, 00:50
  #37969
Medlem
Är det någon som har film intervju av en rysk officer som förklarar hur 9/11 attacken gick till?

Hittade den av en slump på Youtube, för 10 år sedan. Men nu hittar jag den inte alls. Mycket korkat att jag inte sparade en kopia av den. Är det någon som har den?

Den förklaringen var den mest relevanta jag sett av allt annat trams som de försöker vilseleda med.
Citera
2024-02-22, 21:40
  #37970
Medlem
Mr.Sounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av izvek
Är det någon som har film intervju av en rysk officer som förklarar hur 9/11 attacken gick till?

Hittade den av en slump på Youtube, för 10 år sedan. Men nu hittar jag den inte alls. Mycket korkat att jag inte sparade en kopia av den. Är det någon som har den?

Den förklaringen var den mest relevanta jag sett av allt annat trams som de försöker vilseleda med.

Är det denna?
https://m.youtube.com/watch?v=9YF5Xh4lmYY
Citera
2024-03-27, 05:17
  #37971
Medlem
Nej. Det var en talkshow kan man säga. En american som intervjuade denna officer. en väldigt stor studioinspelning med en publik.
Intervjun varade i nästan 4 timmar vill jag minnas.

Allt han sa var mycket trovärdigt och amerikanen ställde helatiden dom kniviga frågorna som man ville få svar på.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback