Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-08-04, 12:38
  #121
Medlem
JoeL431s avatar
A Boy Called Hate. Kan inte fatta varför den har så dåligt betyg på Imdb, tycker faktiskt att den va riktigt bra ! 7/10 kanske.
Citera
2007-08-04, 13:30
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RSX
The Number 23. En riktig skitfilm som jag blev tvungen att stänga av efter 20 minuter.

Då har du ju inte ens sett filmen... Har man bara sett 20 minuter av en film så kan man varken såga eller hylla den..


Själv såg jag senast Eternal Sunshine on the Spotless Mind en gång till.. Lyckades hänga med lite bättre den här gången, även fast det fortfarande kvarstår en del frågetecken.. Värd att se några gånger till med andra ord!
Citera
2007-08-04, 13:34
  #123
Medlem
haxxels avatar
"28 Weeks Later" Tycker det var en helt okej film.. men det är ju inte ofta en uppföljare slår sin föregångare och det var även så i detta fallet..
Citera
2007-08-04, 13:36
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiniGangster
Torsk på Tallin.

2/10 riktigt dålig humor..

vad gillar du för humor?

Torsk på Tallin är nog det bästa Killinggänget gjort någonsin. Karaktärerna är så otroligt mitt i prick.. "Min farsa är advokat, han stämmer skiten ur såna som dig!"
Man får verkligen känslan av att karaktärerna ÄR sig själva, inte bara skådespelare. Speciellt scenen i korridoren där man får se både Lasse Kongo och Roland som båda spelas av Robert Gustavsson.
Man använder dubbelgångare på ett mycket bra sätt som förstärker känslan av att karaktärerna verkligen finns.. En välgjord komedi värd att se många gånger

Jag ger den 9/10
Citera
2007-08-04, 13:51
  #125
Medlem
albostyles avatar
Dukes of Hazzard; The Beggining.
Citera
2007-08-04, 14:28
  #126
Medlem
Sheiks avatar
Jag såg Transformers, och måste säga att jag är besviken.
Citera
2007-08-04, 15:23
  #127
Medlem
MiniGangsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammern78
vad gillar du för humor?

Torsk på Tallin är nog det bästa Killinggänget gjort någonsin. Karaktärerna är så otroligt mitt i prick.. "Min farsa är advokat, han stämmer skiten ur såna som dig!"
Man får verkligen känslan av att karaktärerna ÄR sig själva, inte bara skådespelare. Speciellt scenen i korridoren där man får se både Lasse Kongo och Roland som båda spelas av Robert Gustavsson.
Man använder dubbelgångare på ett mycket bra sätt som förstärker känslan av att karaktärerna verkligen finns.. En välgjord komedi värd att se många gånger

Jag ger den 9/10

Den enda karaktären jag tyckte var rolig var Ronald, en totalt misslyckad typ. Vet inte varför jag inte tyckte den var rolig(Även fast jag skrattade på vissa ställen) annars har jag väl normal humor tycker jag väl, tycker dum dummare är otroligt rolig och simpsons är kul det också.
Citera
2007-08-04, 15:41
  #128
Medlem
JoeL431s avatar
Såg precis klart boys on the run. Den början väldigt bra men blir ganska så orealistisk efter ett tag, men ändå underhållande så kanske en 6/10.
Citera
2007-08-04, 15:47
  #129
Medlem
SonicBooms avatar
They Live

En tevlig film från 1988, värd att se
Citera
2007-08-04, 18:28
  #130
Avstängd
Lamhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColdLine
Jag såg Disturbia. Den var riktigt bra. 4,5/5

Såg också Disturbia senast, rätt rolig, ganska spännande, 7/10

http://imdb.com/title/tt0486822/
Citera
2007-08-04, 18:45
  #131
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonicBoom
They Live

Kan mycket väl tillhöra en av de bättre sci-fi filmer som skapats under 80-talet då hysterin nästan var som störst, och alla vet att John Carpenter är en av de stora namnen då det gäller komisk men ändå allvarlighet i och med sina skräckfilmer. Riktigt stämningsfull och skön med kanske ett av filmhistoriens skönaste citat.

-"I came here to chew som bubblegum and kick ass, but I´m allready out of gum!"
Citera
2007-08-04, 20:25
  #132
Medlem
Snyltarens avatar
Soul plane..

Usel rätt igenom med vissa inslag som fick mig att småfnissa, men mest var den dötrist. 2.5/10
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback