Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-14, 21:19
  #3625
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Jag undrar varför du är så elak?

Att du inte sett folk köpa en produkt betyder bara att det är skillnad på folk och folk, och att du inte handlar där folk som har råd handlar. Visst har jag köpt hennes knäckebröd.

När Katrin började sälja sitt knäckebröd och andra goda nyttigheter, var hon först och ensam på en marknad. Hennes knäckebröd blev mycket uppskattat. Det tråkiga är att de stora bolagen började med liknande produkter till ett lägre pris som ett mindre bolag inte kan konkurrera med.

Hennes knäckebröd smakar inte bra. Det är äckligt. Och det säger jag inte för att vara elak.
Citera
2024-05-26, 07:52
  #3626
Medlem
Treschows avatar
Hur går det för Katrin och hennes alkoholmissbruk? Såg att hon även denna helg är full som en alika.

Hon kanske borde fokusera på alla juridiska spörsmål riktade mot henne istället för att skämma ut sig på krogen?
Citera
2024-05-29, 20:34
  #3627
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Hur går det för Katrin och hennes alkoholmissbruk? Såg att hon även denna helg är full som en alika.

Hon kanske borde fokusera på alla juridiska spörsmål riktade mot henne istället för att skämma ut sig på krogen?
Ligger nu nya inlägg på hennes IG där hon är berusad och gör reklam för Bobbys.

Problemet är ju (utöver att hon är full) att vi alla vet att pillren är helt värdelösa.
Citera
2024-05-29, 21:39
  #3628
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ligger nu nya inlägg på hennes IG där hon är berusad och gör reklam för Bobbys.

Problemet är ju (utöver att hon är full) att vi alla vet att pillren är helt värdelösa.
Verkar även som Bingo tröttnat (igen) (om man kollar hans senaste IG-inlägg)
Citera
2024-05-30, 06:47
  #3629
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Verkar även som Bingo tröttnat (igen) (om man kollar hans senaste IG-inlägg)

Min uppfattning är att något hänt men att han kunde tänka sig att göra dom sista podd-avsnitten men för Katrins del så finns inte en chans i rymden att hon tänker ställa upp på det.

Ingen av dom verkar må särskilt bra … hon anlitar nån slags må-bra-coach o han är down sedan han ramla o slog i skallen
Citera
2024-05-31, 21:44
  #3630
Medlem
Dirtydiiiis avatar
Men snälla! Katrin är inget fyllo, hon är en jättebra mamma som älskar sina barn! Sluta skriv massa skit! Bingo träffade en jävla loser (Julia) Hon, J, är inte den vassaste kniven i lådan och hon gör dessutom ALLT för pengar! Hon sitter i tv och pratar om att Bingo gillar en buttplug (finger i röven)😫
Vad tror ni hans barn tycker?? Alltså bort med den jävla äckliga horan Julia!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback