Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-05, 17:43
  #3625
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
https://www.expressen.se/noje/katrin...med-foretagen/

Nämen! Vem hade kunnat ana att Katrins företag Bajs Eating går dåligt? Jag har aldrig sett en person köpa - och än mindre - äta hennes produkter. Har någon annan här gjort detta?

Jag har testat en del produkter då jag ätit lågkolhydratdiet. Helt ok i smak men onödigt dyra. Det finns billigare alternativ vilka man såklart hellre väljer.
Citera
2024-05-05, 18:05
  #3626
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
https://www.expressen.se/noje/katrin...med-foretagen/

Nämen! Vem hade kunnat ana att Katrins företag Bajs Eating går dåligt? Jag har aldrig sett en person köpa - och än mindre - äta hennes produkter. Har någon annan här gjort detta?

Jag undrar varför du är så elak?

Att du inte sett folk köpa en produkt betyder bara att det är skillnad på folk och folk, och att du inte handlar där folk som har råd handlar. Visst har jag köpt hennes knäckebröd.

När Katrin började sälja sitt knäckebröd och andra goda nyttigheter, var hon först och ensam på en marknad. Hennes knäckebröd blev mycket uppskattat. Det tråkiga är att de stora bolagen började med liknande produkter till ett lägre pris som ett mindre bolag inte kan konkurrera med.
Citera
2024-05-05, 18:21
  #3627
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Jag undrar varför du är så elak?

Att du inte sett folk köpa en produkt betyder bara att det är skillnad på folk och folk, och att du inte handlar där folk som har råd handlar. Visst har jag köpt hennes knäckebröd.

När Katrin började sälja sitt knäckebröd och andra goda nyttigheter, var hon först och ensam på en marknad. Hennes knäckebröd blev mycket uppskattat. Det tråkiga är att de stora bolagen började med liknande produkter till ett lägre pris som ett mindre bolag inte kan konkurrera med.
Köpte du hennes knäckebröd pga hon sa att det var bra?

Det finns bolag som har sålt samma produkt i över 50 år och har inte gått på denna myt. Det finns en anledning till varför dom fortfarande existerar. Katrin platsar inte i den ligan tyvärr.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback