Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-20, 17:28
  #10705
Avstängd
Såg Petter Frödin i en Toyota kombi som var svart!Han verkar bo i Upplands Väsby och kör taxi
Citera
2024-03-09, 20:15
  #10706
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraboo
Ja han fick ju väl nog då ingen backa han. Fan de va otäckt o se när killarna sprang in och slog han medvetslös släpa ut han i armarna och sedan hoppade på han en stund innan de stack. Ännu mer otäckare o se någon minut senare nät Tomas vaknar upp i sina nedskitna byxor och har ingen aning om var han är eller vad som hänt. Han har bara byxona på sig då de slet av han tröjan. Stackars Matsholtz
Vet du vad som hände Petter efter han flydde till Stockholm eller Daniel?
Matsolz bor hemma i Karlstad, lite roligt att pappa hans var en av Stockholms mest brutala piketpoliser på 80talet. En mc klubb där medlemmar inte vågar visa sig, är inte någon mc klubb.
Citera
2024-03-31, 21:56
  #10707
Medlem
rex144s avatar
Hells Angels och andra motorcykelklubbar för en tynande tillvaro, den mystiken har avtagit och ingen längre vill vara slav i flera år i hopp om att få västen och dricka öl i klubblokalen.
Först slava några år innan man blir prospect och sedan några år till där man ska begå en massa brott, smuggla knark, råna, misshandla och allt för en klapp på axeln.

Dessutom finns det idag mycket mer våldsamma gäng som skördar offer.
Citera
2024-04-15, 00:01
  #10708
Medlem
Vildbloms avatar
Vad är det jag läser om en Andre Bagein som skulle vara kopplat till dessa? (Knn ej gå genom 500 sidor)
Citera
2024-04-15, 00:06
  #10709
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Vad är det jag läser om en Andre Bagein som skulle vara kopplat till dessa? (Knn ej gå genom 500 sidor)

Vars du läst om denne o OMC?
Citera
2024-04-15, 00:39
  #10710
Medlem
Vildbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBlackMagic
Vars du läst om denne o OMC?
Här. Undrar om det är han då jag känt honom. Har många stories om den killen.
Citera
2024-05-01, 08:10
  #10711
Medlem
domregistrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Här. Undrar om det är han då jag känt honom. Har många stories om den killen.
Han har en gedigen brottshistorik bland annat för grov kvinnofridskränkning och grov misshandel och många andra grova brott bakom sig. Senaste spåren i rättsväsendet som han har satt gäller åter igen partnervåld.
Citera
2024-05-02, 22:58
  #10712
Medlem
Vildbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av domregistret
Han har en gedigen brottshistorik bland annat för grov kvinnofridskränkning och grov misshandel och många andra grova brott bakom sig. Senaste spåren i rättsväsendet som han har satt gäller åter igen partnervåld.

Min poäng exakt med tanke på att han spräckte näsbenet på min väninna och kastade mig i golvet för att "Du stod ivägen, jag skulle kniva en kille" Sedan sprang han in i köket, hämtade en stor kökskniv att slakta en kille med på sin egen fest. Detta beteendet kom från att han använde anabola steroider. Decca-injektioner rakt i gluteus maximus. Han blev ett monster. Väninnans näsa lät för vart andetag hon tog, glömmer aldrig det. Han hade varit på och gjort perversa sexuella saker också med henne. Riktigt äckel.

Sedan fick han besök och kort därefter lämnade han Hbg. Kanske en tillfällighet, kanske inte..Ser nu att han alltså fortsatte sin bana raka vägen till Kumla och att han nu är "en ny man". Intressant. Hoppas för hans skull att han inte ljuger.

What goes around, comes around.
Citera
2024-05-03, 17:18
  #10713
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Min poäng exakt med tanke på att han spräckte näsbenet på min väninna och kastade mig i golvet för att "Du stod ivägen, jag skulle kniva en kille" Sedan sprang han in i köket, hämtade en stor kökskniv att slakta en kille med på sin egen fest. Detta beteendet kom från att han använde anabola steroider. Decca-injektioner rakt i gluteus maximus. Han blev ett monster. Väninnans näsa lät för vart andetag hon tog, glömmer aldrig det. Han hade varit på och gjort perversa sexuella saker också med henne. Riktigt äckel.

Sedan fick han besök och kort därefter lämnade han Hbg. Kanske en tillfällighet, kanske inte..Ser nu att han alltså fortsatte sin bana raka vägen till Kumla och att han nu är "en ny man". Intressant. Hoppas för hans skull att han inte ljuger.

What goes around, comes around.
Han har bott på väldigt många ställen och ni båda har förklaringen.
Citera
2024-05-04, 19:28
  #10714
Medlem
Vildbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Han har bott på väldigt många ställen och ni båda har förklaringen.
Ja jag förstår precis. Ett kringflyttande drägg som larmar kvinnor. Sådana förändras inte så han ljuger och skor sig alltså numera på att bedra folk som låtsasterapeut. Ångrar han sig verkligen kan han ju börja gottgöra de han gjort illa som min väninna. Hon fortsatte in i misshandelsrelationer efter honom, hur ska han gottgöra henne? Hon fick t.o.m. barn m dem och sitter idag ensam i sitt radhus. Ensam och förvirrad över att de blev som det blev för henne. Hur ska han gottgöra henne? Pajas.

Jag tackar för informationen. Bra att ha koll på sådana.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback