Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-21, 16:03
  #205
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vintersorgh
Enligt min mening borde portionssnus förbjudas och skatten på riktigt snus tas bort. Bevara det svenska kulturarvet!
Alla vill inte ha blomjord i käften.

Jag somnar med snus ibland och sover sjukt nog bättre.. men inget som ska bli en vana
Citera
2016-07-05, 20:45
  #206
Avstängd
StrypNegerns avatar
För omväxlingens skull tänkte jag prov testa sova med en i ändtarmens mynning, med hjälp av en plast spruta men är lite osäker hur mycket man bör spruta in. Har en medel stor med liten pip framtill så kommer gå lätt utan några som helst problem. Någon som har något förslag halvfull kanske?
Citera
2019-01-18, 02:03
  #207
Medlem
mackeeXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackeeX
Råkade somna med en portionare inne en gång, sjukt obehaglig känsla när jag vaknade.
Ökentorr i käften med en skrynklig grop under läppen.

Jag gör nu detta så gott som varje natt.
Citera
2019-07-05, 02:12
  #208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajon
Somnar ibland med snus inne, (grov lös) och tycker att jag drömmer sjukt mycket mer intensivt då, någon annan som upplever liknande? Minns nästan aldrig drömmar annars men med en snus inne så blire jävligt skumma och minnesvärda drömmar.
Googlade just för att kolla om ngn annan känner så. Snusar inte så mycket, så kanske är lättpåverkad av nikotin, men om jag har snus nära sängen o vaknar tidigt brukar jag passa på att lägga in en och somna om, bara för att locka fram drömmar... de är ofta häftiga och starka då... har jag fått för mig... kul att ngn annan verkar ha upplevt det oxå
Citera
2019-07-05, 13:24
  #209
Medlem
bananajoe33s avatar
Sover alltid med en snus inne
Citera
2019-07-09, 15:18
  #210
Medlem
snusaren92s avatar
Ja kan inte somna om jag inte har en lös prilla underläppen.
Under åren har man ju så klart sluskat med dom där snusarna men nu är det så vant så det händer inte så ofta.
Att man dreglar omkring med dom he he 😊
Citera
2022-11-02, 23:14
  #211
Medlem
Sover sen 14 år så gott som alltid med lössnus under läppen. Faktum är att jag helt enkelt inte kan somna utan en pris med snus. Vaknar efter några timmar, spottar ut snusen och kramar en ny och somnar om så gott.
Portionsnus duger inte, varken i vaket tillstånd el vid sänggående. Som att käka godis med pappret kvar. Smakar och känns inte som det ska.
Citera
2022-11-03, 13:09
  #212
Avstängd
Brukar inte kunna somna med snusen inne, nikotinet behöver gå ut lite för att jag ska komma till ro. Men när man är påverkad av benso eller alkohol funkar det fint.
Citera
2022-11-03, 13:19
  #213
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thetotalend
Brukar inte kunna somna med snusen inne, nikotinet behöver gå ut lite för att jag ska komma till ro. Men när man är påverkad av benso eller alkohol funkar det fint.

Jag somnar alltid med snus inne. Sen vaknar jag 2 eller 3 gånger om natten för att lägga in en ny.
Jag har inga svårigheter att somna alls med snus inne. Benso då sover man fint, jag har laro så har alltid en dos opiater i kroppen.
Citera
2022-11-03, 13:22
  #214
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Charliework86
Jag somnar alltid med snus inne. Sen vaknar jag 2 eller 3 gånger om natten för att lägga in en ny.
Jag har inga svårigheter att somna alls med snus inne. Benso då sover man fint, jag har laro så har alltid en dos opiater i kroppen.
Har aldrig kunnat sova på opiater heller om det inte blir så mycket att man blir medvetslös. Ligger bara och vakendrömmer då, men det kanske är en annan tråd :-)
Citera
2022-11-03, 20:48
  #215
Medlem
Självklart. Snus är inne HELATIDEN. Inte en minut utan förutom vissa enstaka undantag som till exempel hicka.

Nicotine is heavy shit.
Citera
2022-11-11, 21:08
  #216
Medlem
Ollonbos avatar
Sover nästan jämt med lössnus inne nu mer och ser ut som en trafikolycka när jag vakna (är singel)
Drömmer massor med snus inne och vaknar med hela långfilmer i sinnet, utan snus så är sömnen annorlunda, lite tråkigare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback