Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2008-06-09, 06:31
  #49
Medlem
just_a_girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obotlig_realist
Det finns en risk att det här är en väldigt osäker tjej som har varit med om en del otrevligheter och därför klippt av sig sitt vackra hår som ren bestraffning mot sig själv. Hon behöver sedan någon som kan ge henne den trygghet och bekräftelse hon är i mycket stort behov av då hon är väldigt otrygg. Någon att luta sig emot och någon som kan ge henne ett ansikte.

MEN......den dagen då hon blir starkare igen (tack vare dig) och hon bestämmer sig för att låta håret växa ut och bli mer attraktiv så är risken väldigt stor att hon kommer att falla för alla blickar hon får av andra män. Du har alltså fått henne att blomma ut och hon tackar dig med att välja andra mäns uppmärksamhet.

Jag har erfarenhet av det här scenariot så jag skulle undvika den här tjejen. Det finns en anledning till att hon klippt av sig sitt vackra hår och gjort sig mindre attraktiv. Och den anledningen kan du komma att få lida för i långa loppet.

Det finns en viss risk att din obotliga realism faktiskt är botad för det är långt ifrån ett realistiskt påstående... Fast å andra sidan så kan det ha varit därför Mona Sahlin klippte sig kort en gång i tiden, för att hon hade kasst samvete över tobleronebedrägerier och annat fiffel och behövde en rejäl bestraffning. You made my day
Citera
2008-06-09, 06:52
  #50
Medlem
Hahaha. Bland det mest bisarra jag läst på länge!

TS är inte kär och han finner inte tjejen attraktiv. Varför i h-vete dejta bruden för över huvudtaget? Klippte hon av håret mellan första och andra dejten så att du känner dig snuvad på konfekten eller?

Visst, man måste inte gilla varandras frisyrer eller andra attribut men jag förstår som sagt inte varför man ens beblandar sig då? Jag har väldigt svårt med killar i långt hår! Tycker det är oerhört osexigt. Skulle aldrig placera in dessa i "dejt-facket" av den anledningen.

Sen undrar jag vad hon tycker om sitt hår? Hon kanske trivs i sitt korta hår. Nej du TS, gör slut så hon kan få någon som uppskattar det hon har.
Citera
2008-06-09, 11:00
  #51
Medlem
O_Waos avatar
Men kamma till dig din jävla tönt. Hon klarar sig säkerligen bättre utan nån omogen skitunge som är så fast i en tjejstereotyp att han "äcklas" av en tjej med kort hår. Get the hell over yourself.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback