Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-02-06, 00:13
  #13
Medlem
smakpals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
Du menar att du har legat och runkat till V bara för att nu få reda på att han kanske är bög och då kommer på att du har runkat till en bög?
Japp som faan!

Nä men jag var nog lite full när jag postade och trodde ni snackade om filmen. Serien har jag aldrig läst.
Citera
2008-03-16, 04:25
  #14
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
V slutade vara en människa (eller mänsklig) efter att han internerats på fångstlägret, hans personlighet utgörs av en idé (då primärt anarki). Han är varken homosexuell eller heterosexuell, det är på tok för "personliga" egenskaper.

V är kort och gott bara anarki som sprungit upp ur orättvisorna som han utsattes för när han fortfarande var "mänsklig"...
Citera
2008-03-16, 12:07
  #15
Avstängd
SailerRipleys avatar
fundering?

Jag undrar över en sak angående homosexuella?
Kan man va en homosexuell man och samtidigt så pass intullektuell som V tydligen sägs vara??
Finns det nått känt geni som är märkbart gay??
Citera
2008-03-16, 12:24
  #16
Avstängd
Blöjmaffians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smakpal
va fan, har jag missupfattat filmen?? Om han var faggot så kan han ju dra åt helvete, ändrar hela min uppfattning om filmen i så fall.....fy fan!!

haha höjden av ironi
Citera
2008-03-16, 12:38
  #17
Medlem
Talande Huvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SailerRipley
Jag undrar över en sak angående homosexuella?
Kan man va en homosexuell man och samtidigt så pass intullektuell som V tydligen sägs vara??
Finns det nått känt geni som är märkbart gay??

Homosexualitet har ingenting med intellektet att göra.
Citera
2008-03-16, 12:51
  #18
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smakpal
va fan, har jag missupfattat filmen?? Om han var faggot så kan han ju dra åt helvete, ändrar hela min uppfattning om filmen i så fall.....fy fan!!

Hoppas du är seriös.
Citera
2008-03-16, 22:53
  #19
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SailerRipley
Jag undrar över en sak angående homosexuella?
Kan man va en homosexuell man och samtidigt så pass intullektuell som V tydligen sägs vara??
Finns det nått känt geni som är märkbart gay??

Intellektet sitter inte i sexualiteten. Ett ganska självklart faktum...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback