Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-31, 13:02
  #1897
Medlem
Tydligen ska man vara en våldsamt spännande man med hedersförtryck .det gillar om.
Citera
2021-01-31, 17:23
  #1898
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Njäsch, islamisterna anser ju att vi svenska kvinnor är lösaktiga luder. Enligt dom så är vi kukfixerade och egoistiska slynor, som bara tänker på vår egna njutning.

Var har dom fått det ifrån ?
Ja, vad är problemet?
Lösaktiga luder får i alla fall redigt med kuk.
Citera
2021-01-31, 18:35
  #1899
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Ja, vad är problemet?
Lösaktiga luder får i alla fall redigt med kuk.


Huvudsaken är att vi kvinnor är bäst, och att karlarna är sämst. Vi och dom, helt enkelt.
Citera
2021-01-31, 22:39
  #1900
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Huvudsaken är att vi kvinnor är bäst, och att karlarna är sämst. Vi och dom, helt enkelt.
Det där för mig var lite som att påstå att den högra ändan på en förlängningssladd är bättre än den vänstra.
Citera
2021-02-01, 03:13
  #1901
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Det där för mig var lite som att påstå att den högra ändan på en förlängningssladd är bättre än den vänstra.


För att återknyta till topic, så måste man välja noga vilka kukar man följer med hem. När jag tackar ja till att följa med en kuk hem från krogen, så är det JAG som vill knulla. Därmed slipper jag råka ut för något jag inte vill.
Citera
2021-02-01, 11:27
  #1902
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
För att återknyta till topic, så måste man välja noga vilka kukar man följer med hem. När jag tackar ja till att följa med en kuk hem från krogen, så är det JAG som vill knulla. Därmed slipper jag råka ut för något jag inte vill.
Tack för att du finns.
Det är ett tag sen man sprang på krogen och lät sig bjudas hem på ett glas vin och lite "poon".

Man har ju ätit en och annan frukost, om man säger...
Tyvärr så är det ju ett visst klientel som satt det där i system och det finns allt färre ställen kvar med uttryckligen det i sikte.

Tycker du att ett kvart i åttaragg känns lika bra som ett kvart i tre?
Citera
2021-02-01, 15:05
  #1903
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Tack för att du finns.
Det är ett tag sen man sprang på krogen och lät sig bjudas hem på ett glas vin och lite "poon".

Man har ju ätit en och annan frukost, om man säger...
Tyvärr så är det ju ett visst klientel som satt det där i system och det finns allt färre ställen kvar med uttryckligen det i sikte.

Tycker du att ett kvart i åttaragg känns lika bra som ett kvart i tre?


I min värld, så är det vi kvinnor som har befälet. Min bakgrund inom elitidrotten, gör dessutom jag också har fysisk "auktoritet" bakom mitt självförtroende. När det gäller ragg så är det alltid jag som har kontrollen, och därmed finns inget "bästa klockslag" för mig.

Jag önskar bara att jag kunde förmedla denna styrka till fler tjejer, så att vi slipper läsa om sådana saker i framtiden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback