Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-25, 15:37
  #3445
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganjanist
Fin substans detta! Förmodligen det sjukaste för sex som jag någonsin provat 😉

Ja den är underbar för det ändamålet, samt i andra avseenden!
Citera
2023-07-08, 20:05
  #3446
Medlem
Vart tog advisor vägen?
Citera
2023-08-17, 06:27
  #3447
Medlem
Hallå.

Detta luktar lite skaldjur/dill om jag förstår det rätt och är lite likt socker i konsistensen?
Citera
2023-08-17, 07:29
  #3448
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Hallå.

Detta luktar lite skaldjur/dill om jag förstår det rätt och är lite likt socker i konsistensen?

Inte lite. Hade man lite mer gick det fan knappt va i lägenheten innan man vant sig.

3-cmc det luktar lite med hint av skaldjur.
Mephet STANK.
Det vi körde mkt av var rosa/orange/ljusrött och absolut inte som socker. Möjligtvis som florsocker. Minns det som "fluffigt".
Och nej det finns inte på marknaden idag.

Går ju läsa tråden annars med....
Citera
2023-11-15, 23:44
  #3449
Medlem
Jag är själv nykter nu, men ÄLSKADE meph där runt 2008/2009. Nu har jag en bekant som påstår att det tydligen säljs igen och att det ska vara bra.

Jag såg en annons, men där var det i gula lite större kristaller. Back in the days så var det ju vitt pulver. Varför är det i krostallform nu och inte OG pulvret?

Nån som testat det som cirkulerar nu, alltså de gula krostallformerna? Är det bra drag i grejerna? Även om det bara är 50% så bra som det som fanns runt 2008 så är det ju grymt haha...


Tankar, idéer och erfarenheter?
Citera
2024-03-09, 16:28
  #3450
Medlem
Big.Bangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PepeThaFrog
3an är grym Flytta till rätt stad och du kan få tag på det lika enkelt som allt annat.
Jag testade aldrig Mephedrone. Testade endast 3-MMC tyckte det va skräp. Typ som en dålig MDMA kopia. Kort rus men man kunde återdosera 3-MMC minns jag. Fast avtändningen var ju också beroende av hur mycket man hade återdoserat…

Undrar hur mycket av den gamla RC-hypen är nostalgi egentligen… Förmodligen många färskingar som för första gången fick känna något rus som minns tillbaka på RC-tiden som något magiskt. När det mesta egentligen endast var glorifierat råttgift.
__________________
Senast redigerad av Big.Bang 2024-03-09 kl. 16:33.
Citera
2024-03-14, 23:13
  #3451
Medlem
StyrmanJanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big.Bang
Jag testade aldrig Mephedrone. Testade endast 3-MMC tyckte det va skräp. Typ som en dålig MDMA kopia. Kort rus men man kunde återdosera 3-MMC minns jag. Fast avtändningen var ju också beroende av hur mycket man hade återdoserat…

Undrar hur mycket av den gamla RC-hypen är nostalgi egentligen… Förmodligen många färskingar som för första gången fick känna något rus som minns tillbaka på RC-tiden som något magiskt. När det mesta egentligen endast var glorifierat råttgift.

Oh, nej du. Jag var med när det hände. Mephedrone var sinnessjukt starkt, och omöjligt att ignorera effekten utav. Man bombade en sisådär 200mg, väntade trettio minuter tills man började känna en tingling sensation i händer och fötter, sedan drog man en 100 mg lina, och sedan... ja du. Har du inte prövat så kan du inte ana. Det bubblade från magen ut i kroppen. Magiskt.

Att det skulle ha varit nybörjargrejer är helt fel.

Sedan kom det ju fler grejer. Methylon var det mest magiska. Och kanske bästa. Men även 4-mec och 3-mmc var bra.

De där grejerna som sålts nu, som skall efterlikna mdpv... ren skit.
Citera
2024-03-14, 23:22
  #3452
Medlem
Big.Bangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyrmanJansson
Oh, nej du. Jag var med när det hände. Mephedrone var sinnessjukt starkt, och omöjligt att ignorera effekten utav.
Ja många verkade gillade det. Konstigt att det är så svårt att hitta då. Verkar ju finnas en efterfrågan. 2CB va ju också en RC drog på 80-90 talet. Sen klassades den men är ganska lätt att få tag i idag.
Citera
2024-03-17, 22:42
  #3453
Medlem
Freddrostarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big.Bang
Ja många verkade gillade det. Konstigt att det är så svårt att hitta då. Verkar ju finnas en efterfrågan. 2CB va ju också en RC drog på 80-90 talet. Sen klassades den men är ganska lätt att få tag i idag.

Ja, jag tycker också det är konstigt att det är så svårt när det uppenbarligen finns en otroligt stor efterfrågan och massa pengar att tjänas för dom som skulle börja sälja det.
Citera
2024-03-18, 11:23
  #3454
Medlem
TrippyMommos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyrmanJansson
Oh, nej du. Jag var med när det hände. Mephedrone var sinnessjukt starkt, och omöjligt att ignorera effekten utav. Man bombade en sisådär 200mg, väntade trettio minuter tills man började känna en tingling sensation i händer och fötter, sedan drog man en 100 mg lina, och sedan... ja du. Har du inte prövat så kan du inte ana. Det bubblade från magen ut i kroppen. Magiskt.

Att det skulle ha varit nybörjargrejer är helt fel.

Sedan kom det ju fler grejer. Methylon var det mest magiska. Och kanske bästa. Men även 4-mec och 3-mmc var bra.

De där grejerna som sålts nu, som skall efterlikna mdpv... ren skit.

hahaha nostalgi mannen! Hade glömt känslan men du satte huvet på spiken. Preeeeecis så var det!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback