Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-07, 02:37
  #193
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Enligt mig är det bästa du kan göra att lägga ner alla tjejerna i den gruppen och gå vidare till någon annan...


...grupp?
Citera
2008-06-07, 04:03
  #194
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
nivu:
Ett i sanning lustigt problem, speciellt som att du rört till det med lögner och hittepå. De tolkar dig nog som en dubbelnatur som verkar vända kappan efter vinden.
Det är också fullt möjligt att den blyga tjejen inte alls ar intresserad av dig. Jag 'r själv en mästare på att misstolka signaler från kvinnor, men har bara fram tills nyligen blivit varse om att kvinnor kan vara trevliga utan att förvänta sig annat än vänskap.

Rör inte till allting och undvik uppenbara lögner och konstiga förklaringar. Du blev dissad, men acceptera det och gå vidare. Att försöka reda upp det med tjejen ifråga blir bara jobbigt.

Mast det skall tilläggas att jag inte är någon expert. Raggar aldrig på någon då jag nog kommer röra tilld et på liknande sätt. Fast å andra sidan får jag ju inget heller, så det är väl ingen ultimat lösning.

alltså jag kände verkligen av vibbarna att hon var intresserad av mig. Förutom sista dagen i projektarbetet Fast gör som mig, ragga på. Så här kass var jag inte förut, men jag har inte raggat på länge, så man är lite ringrostig, jag har lärt mig en hel del av det som hänt under detta grupparbete:


1kolla om tjejen har förlovningsring på fingret
2se alla som potentiella partners och försök göra dig så attraktiv som möjligt. Tappade lite omtycke i gruppen under några dagar då jag vart som en toffel och slutade skämta och vara social och mest var tyst och kompisaktig under några dagar, eftersom jag bara hade sovit 4 timmar de dagarna, och orkade inte engagera mig.
3 ragga på tjejerna efter grupparbetet
4 ragga bara på en enda tjej
5 om en tjej säger att hon inte vet eller vill snacka om det någon annan dag, så är det alltid en diss ,och då ska man direkt lägga ner.
6 märker du att de undviker dig, följd aldrig efter dem, det förvärrar bara situationen.
7 märker du att de undviker dig, förlora inte självförtroendet eller hållningen.

Hela grupparbetet fungerade mycket bra, de gillade mig osv, föränn sista två dagarna då jag började ragga.

Så raggar man osv, så lär man ju sig ändå av sina misstag.
Citera
2008-06-07, 04:13
  #195
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Va?? Hur många tjejer har du stött på å i vilken ordning?? Och var den blyga och hon jag trodde var bästisen egentligen systrar?? Jag fattade det som:
1.kär i den blyga
2.blyga kall, bästisen/systern?? trevlig - kär i henne
3.Stöter på bästis/syster - blir dissad
4.Tillbaka till blygis igen
Det é sent men jag fattar faktiskt ingenting längre. Skönt dock att du går vidare...om det é så förvirrande att inte ens du kan hålla reda på hela historien hur ska vi då kunna...é du ärlig eller inte? Tja, hittar man på den här historien é man dum men jag vette fan alltså...
Gå vidare, lycka till, jag har bumpat denna tråden tillräckligt...

alltså jag menar bästisar, jag är jävligt trött nu på nattkvisten. du har fattat rätt.

Förövrigt, jag kommer nog inte jobba projektarbete med dom, och jag har en massa andra att vara med, så jag funderar på att säga till någon av tjejerna:

Vad var det för jävla fjortisbeteende ni körde med sista dagen? Tror du inte jag märkte att ni gick fort ifrån mig? vad är det för omoget beteende? Jag ville inte vara med er sista dagen, men jag var det, för att det var sista gruppdagen och vara artig. Tänk lite? Visa lite respekt och bete dig inte som en jävla snorunge.





Så här har jag jävligt lust att säga. För ja, jag tycker de är helt jävla dumma i huvudet, som höll på sådär sista dagen, medan jag faktistk bara försökte vara lite artig och följa med dom, vilket dom utnyttjade till sin fördel och lekte spel med mig.
Citera
2008-06-07, 06:54
  #196
Medlem
Cabrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivu
alltså jag menar bästisar, jag är jävligt trött nu på nattkvisten. du har fattat rätt.
För att ha ljugandet som huvudsaklig syssla gör du det förjävla uselt

Ni som fortsätter att ge "seriösa" tips, är ni utvecklingsstörda? Hur mycket bevis behöver ni för att förstå att han hittar på precis allt!?

Det han skriver om har aldrig hänt, hur svårt kan det vara?



Edit: Ett sätt för dig att bevisa att du inte ljugit om din sejour i London, som inte skulle avslöja vem du är, är att föra en diskussion om finansiell ekonomi i en tråd i ekonomiforumet. Det skulle ge mig möjligheten att ta dig på pulsen och avgöra om du verkligen besitter den kunskap du borde ha efter dina år i London. Då slipper du en gång för alla frågor kring dina 24 miljoner på banken osv.

Jag ställde ju frågan om vilka algoritmer du använde för din trading i en annan tråd, du valde att inte svara. Så låt oss börja där, starta en tråd i ekonomiforumet om tradingalgoritmer så tar vi det därifrån.

Deal?
__________________
Senast redigerad av Cabron 2008-06-07 kl. 07:09.
Citera
2008-06-07, 09:26
  #197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nivu
wabbit: alltså jag sa till hennes den blyga tjejens syster att jag vart lite nervös och ljög om att jag hade flickvän.(tror förövrigt det står lite länge bak i tråden att jag skrev det), och jag förklarade det med att jag vart lite nervös när hon förstorade upp det genom att säga att vi ska snacka om det imorgon, att hon hade kille o grejer...och att hon borde ha sagt något mer chill istället. För hon huggde ju direkt till med att hon hade pojkvän och insinuerade på så vis direkt att jag raggade på henne.

Problemet är mycket riktigt att tjejen förmodligen tror att hon är en reserv för mig. Men grejejn är den att dagen efter att jag hade raggat på den blyga tjejens syrra, så var den blyga tjejen rätt så trevlig mot mig, snackade med mig lite extra osv. Sen när vi satt ensamma jag och hon, så sa jag att jag hade ringt hennes syrra, men hon trodde att jag raggade på henne, men det var fel, för jag ville bara hitta på något, som kompis. för jag vet ju att hon har pojkvän, för hon har ju en förlovningsring på fingret. Sen sa jag: om du vill så kan vi hitta på någonting,och hon svarade med: ja det kan vi göra, och log och lyste upp. Sen resten av dagen verkade hon störtkär i mig som sagt och jätte intresserad.

Så förmodligen så tog hon inte illa upp av att vara reservplats, eller gick på min story, att jag inte raggade på hennes syrra.



Där har vi storyn, sen har jag nog inte så mycket mer att säga. det var nog det sista. Frågan är nu, är det verkligen helt kört med den blyga tjejen?

Fan det här blir bara bättre och bättre. Nu raggade du tydligen på den blyga tjejens syster

Varför ens ragga på systern ifall det var den andra du var ute efter? Trodde du att hon skulle bli så sugen på dig när du var ihop med syrran att hon skulle ligga med sin systers kille?
Jag kan garantera att du övertolkar de minsta positiva signalerna. Men hur tänkte du egentligen när du raggade på 2 av dina gruppmedlemmar?

Ja det är kört med dem, vilket vi har sagt flera gånger.

Det vore ytterst komiskt ifall de hade gjort det. Vilken skola sa du att du gick på nu?

Citat:
Ursprungligen postat av nivu
bettybob80: Tack, du har fått mig att inse att det nog är fört kört, och hennes bästis ord nog har stort inflytande,framförallt när hon också har dåligt självförtroende, och allmänt, hur jag raggat på två tjejer, samt hur de började undvika mig lite efter att de fick reda på att jag också raggat på den blyga tjejen.


Dock, det enda jag ljög om var att jag hade flickvän, vilket jag senare erkände, samt lögnen om att jag bara ville vara kompis. Aldrig ljugit annars med den gruppen. Sen har jag mycket bra självförtroende irl, föränn jag blir behandlad dåligt, då börjar jag ifrågasätta mitt agerande, och försöker förbättra mig.

Dock så mår jag inte dåligt av mitt sociala agerande så mycket, inget av det här hade hänt om jag inte hade raggat på dom, mår mer dåligt av raggningsbiten.
Hur vet du att hon har dåligt självförtroende bara för att du har det och verkar leta förklaringan hellre än att bara acceptera det faktum och släppa det.

Möjligtvis så är det den enda du har ljugit om för dem men för oss har du förvrängt din historia ordentligt och något säger mig att du även har den tendensen även IRL vilket är jäkligt oattraktivt.

Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Va?? Hur många tjejer har du stött på å i vilken ordning?? Och var den blyga och hon jag trodde var bästisen egentligen systrar?? Jag fattade det som:
1.kär i den blyga
2.blyga kall, bästisen/systern?? trevlig - kär i henne
3.Stöter på bästis/syster - blir dissad
4.Tillbaka till blygis igen
Det é sent men jag fattar faktiskt ingenting längre. Skönt dock att du går vidare...om det é så förvirrande att inte ens du kan hålla reda på hela historien hur ska vi då kunna...é du ärlig eller inte? Tja, hittar man på den här historien é man dum men jag vette fan alltså...
Gå vidare, lycka till, jag har bumpat denna tråden tillräckligt...
Hehe visst är det en jäkla soppa han har skapat.
Citera
2008-06-07, 09:43
  #198
Medlem
LoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngenFantasi123
Hon är osäker och vet inte om du skojade eller var allvarlig, därför vill hon att du säger samma sak när ni träffas för att våga själv.




Kan mycketväl stämma.
Citera
2008-06-07, 09:50
  #199
Medlem
Belenuss avatar
Det känns för mig helt ofattbart att det inte ännu gått upp för alla att trådskaparen är ett troll. Innan detta blev plågsamt uppenbart så var tråden djävligt rolig. Nu suger den hårt.

Sluta mata trollet, för i helvete!
Citera
2008-06-07, 11:10
  #200
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
...grupp?
Haha priceless

Citat:
Ursprungligen postat av nivu
alltså jag menar bästisar, jag är jävligt trött nu på nattkvisten. du har fattat rätt.

Förövrigt, jag kommer nog inte jobba projektarbete med dom, och jag har en massa andra att vara med, så jag funderar på att säga till någon av tjejerna:

Vad var det för jävla fjortisbeteende ni körde med sista dagen? Tror du inte jag märkte att ni gick fort ifrån mig? vad är det för omoget beteende? Jag ville inte vara med er sista dagen, men jag var det, för att det var sista gruppdagen och vara artig. Tänk lite? Visa lite respekt och bete dig inte som en jävla snorunge.

Haha dina stackars lögner styr ditt liv. Hur skulle det vara ifall du gick igenom din historia innan du postar nbågon ny tråd där folk kan fråga om saker som du hittar på?

Hahah jajaja ring upp tjejerna och skäll ut dem för det kommer verkligen att få dem att vilja ligga med dig. Säkert allihop på en gång, hela tiden! Jag lovar att du kommer inte alls att framstå som en looser
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback