Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-06-08, 11:19
  #13
Medlem
LoJs avatar
Värför frågar du inte han vad han menar med detta?
Citera
2008-06-08, 11:47
  #14
Medlem
D69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ejdjay
Att det är hans polares ex?

Om kompisen inte har problem med det, varför skulle TS ha det? TS relation med sin kompis lär ju inte ta skada eftersom det är kompisen som tagit initiativet. Exets relation med kompisen verkar ju vara OK, dom pratar uppenbarligen med varandra utan några större problem.
Citera
2008-06-08, 11:54
  #15
Medlem
Ducken11s avatar
Han kanske hellre ser sitt ex med en person som han känner och vet kommer vara bra för henne än någon annan random idiot.

Kan det vara så kanske ?
Citera
2008-06-08, 12:18
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ejdjay
Att det är hans polares ex?

So? Om polaren är ok med det så är allt frid och fröjd.
Citera
2008-06-08, 12:20
  #17
Medlem
Truchosthlms avatar
Fråga polaren om han och hans nya tjej ska vara med också...
Citera
2008-06-08, 12:21
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducken11
Han kanske hellre ser sitt ex med en person som han känner och vet kommer vara bra för henne än någon annan random idiot.

Kan det vara så kanske ?


Möjligt att det är så... det mest troliga när det gäller den killen iaf.

Men jag vet inte hur det skulle vara att dejta henne, han kommer ju iprincip alltid veta mer om hennne än jag(Om det inte går väldigt långt). Och då är ju frågan hur kul det är? Någon som har erfarenhet från liknande situation?

Men hon verkar som sagt inte vara delaktig i hans planer då hon var rätt berusad igår utan att göra några ovanliga närmanden... utan läget var rätt normalt, förutom polaren då.
Citera
2008-06-08, 12:23
  #19
Medlem
DrSteins avatar
Förmodligen är din vän kär i dig och försöker få dig att inse det genom att göra generösa gester. Du bör ha sex med din vän för att behaga honom.
Citera
2008-06-08, 12:23
  #20
Medlem
Alfred Nilssons avatar
Din polares ex verkar utnytja dig för att komma närmare din polare. (Om det är hon som indikerat intresse)
Citera
2008-06-08, 12:27
  #21
Medlem
Belenuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ayrton
Min polare och hans före detta flickvän var ihop i cirka sex år.
De gjorde slut förra sommaren... och han har sedan ett halv år tillbaka en ny flickvän.

Så för ett par veckor sedan hörde polarens EX av sig för första gången efter the breakup! Polaren o jag satt o då söp för glatta livet. O efter deras samtal säger min fulla polare: ska jag fixa henne åt dig eller?!
Jag skrattar bort det hela och byter samtalsämne.

Sen hör polaren av sig till mig i veckan o säger att hans EX vill festa med honom, o att hon vill att jag följer med.

Vilket leder till att vi idag är ute. Så försöker han liksom fösa ihop mig o hans ex när vi är på dansgolvet...

Känns lite lustigt, har alltid tyckt att det varit en bra tjej, men kommer nog alltid kännas lite fel. Det känns inte heller som att hon har fått ta del av hans planer.
Så varför gör han så här? Skulle aldrig få för mig att fösa ihop mitt ex med någon polare.

Han besitter skuldkänslor gentemot henne på grund av uppbrottet, eller det faktum att han nu träffat en ny, och söker att lindra dessa genom att göra beteendet (det att träffa andra) ömsesidigt dem emellan.
Citera
2008-06-08, 12:28
  #22
Medlem
XitEs avatar
Din polare vill hämnas på sitt ex och försöker fösa ihop henne med första bästa rövhål han hittar. Du råkade bara sitta i närheten.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback