Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-08, 10:24
  #1
Medlem
Jag har nu varit helkär i en tjej i ca 3 månader nu och vi talade ut så att säga igår. Det visade sig då att jag nog känner mer för henne än vad hon känner för mej. Det jag fick ut av konversationen var att hon från början sett det hela som en rolig grej som kanske skulle kunna bli en kk situation men det anbudet nobbade jag som jag verkligen ångrar med tanke på att jag vill ha henne här å nu oavsett om jag blir sårad sen. Men en av anledningarna till att hon är osäker på hur hon vill ha det enligt henne själv är att hon kommit ut ur ett två år långt förhållande ganska nyligen iallafall för en 2-3 månader sedan. Vi har sovit tillsammans två nätter utan att de har hänt något alls trots en mer än kompisaktigt betéende från bådas sida dock mest från hennes sida.

Hon har nu sagt att hon behöver leva singel ett tag men att det kanske kan bli något i framtiden fast det låter för mig mer som att hon inte riktigt vill ha ett förhållande och menar att jag kanske borde gå vidare då men hon inte riktigt vågar säga att jag helt enkelt inte håller måttet för en riktig relation. Jag vet inte hon är värd att vänta på om det skulle kunna bli någonting mer än bara kk. Men jag är väldigt osäker på om det är någon idé att vänta känns som att de bara kommer dra ut på tiden kanske går en 2-3 månader till innan hon hittar en annan hane och så står ja där och har sumpat två månader av sommaren i väntan på ingenting.

Jag vet inte vad jag borde göra ska jag försöka skita i allt det här och gå vidare? eller borde jag vänta hon sa igår att jag skulle lova att jag inte skulle se det här som något slut menjag vet inte kändes verkligen som ett slut tycker jag.
Citera
2008-06-08, 10:36
  #2
Medlem
Skit i det och gå vidare. Hon vill bara ha dig kvar som reserv medan hon testar sin lycka på annat håll.

Och var inte hennes KK nu om du är kär i henne. Det kommer förstöra dig ännu mer i framtiden, tro mig.
Citera
2008-06-08, 10:50
  #3
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caper
Skit i det och gå vidare. Hon vill bara ha dig kvar som reserv medan hon testar sin lycka på annat håll.

Och var inte hennes KK nu om du är kär i henne. Det kommer förstöra dig ännu mer i framtiden, tro mig.
Håller med till fullo.

Lägg ner den bruden.
Citera
2008-06-08, 11:02
  #4
Medlem
Belle de jours avatar
gå vidare, man kan aldrig göra nån annan säker på vad dom känner.
Citera
2008-06-08, 11:13
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av råttpitten
Hon har nu sagt att hon behöver leva singel ett tag men att det kanske kan bli något i framtiden

Jag kan översätta :

Nej, jag vill inte ha ett förhållande med dig.
Citera
2008-06-08, 11:14
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roflcakez
Jag kan översätta :

Nej, jag vill inte ha ett förhållande med dig.

mm jag förstod nog att det är så också bara det att jag inte vill att det ska va så.
Citera
2008-06-08, 11:42
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av råttpitten
mm jag förstod nog att det är så också bara det att jag inte vill att det ska va så.

Fast vill hon inte ha dig, så vill du inte heller ha henne, iallafall inte när du får lite tid och perspektiv på det hela.
Citera
2008-06-08, 11:58
  #8
Medlem
alltså hon säger ju att hon inte vet och det gör det lite struligt för mig just nu för jag vill verkligen. Får jag en bra chans till att ha sex med henne kommer jag nog göra det och hoppas på det bästa. fast jag tror mest hon vill ha sex inget seriöst fast som det är nu så tar jag hellre det än ingenting.
Citera
2008-06-08, 11:58
  #9
Medlem
Ducken11s avatar
Bara att ta henne i tvåan och gå vidare. Verkar som hon bara är en bekräftelsehora medans du vill ha något seriöst. Det kommer aldrig funka.
Citera
2008-06-08, 12:00
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducken11
Bara att ta henne i tvåan och gå vidare. Verkar som hon bara är en bekräftelsehora medans du vill ha något seriöst. Det kommer aldrig funka.

fast grejen är att hon är så här osäker med varje kille hon blir ihop med tydligen. enligt andra så har det varit ungefär på det här sättet varje gång.
Citera
2008-06-08, 12:41
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av råttpitten
alltså hon säger ju att hon inte vet och det gör det lite struligt för mig just nu för jag vill verkligen. Får jag en bra chans till att ha sex med henne kommer jag nog göra det och hoppas på det bästa. fast jag tror mest hon vill ha sex inget seriöst fast som det är nu så tar jag hellre det än ingenting.

Det kommer du ångra senare som FAN, hur ska jag förklara det på bästa sätt... ööh.. Det är lixom bättre att aldrig ens ha varit i närheten istället för att få ett smakprov.
Du kan inte sakna det som du aldrig haft, det kommer du dock göra om du inleder ett KK förhållande. Du kommer må skit efteråt, det är inte värt det
Citera
2008-06-08, 21:41
  #12
Medlem
Var i samma sits som TS för 8 månader sen, men jag gav inte upp och nu är hon min flickvän sedan 6 månader tillbaka och vi är ordentligt förälskade

Ge inte upp just yet. kan fortfarande "vinna över" henne
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback