Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-06-10, 19:00
  #13
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxer
Va inte dåligt med pengar i sig.. hon är lite äldre än mig och har barn. Och ville väl ha mer trygghet i form av hus eller en fast plats.

Öhm, om hon har barn redan så borde väl trygghet i form av hus och fast plats redan finnas? Eller bor hon med ungen på gatan? Det är väl inte ditt jobb att förse henne med sådant, eller hur?
Citera
2008-06-10, 19:02
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Öhm, om hon har barn redan så borde väl trygghet i form av hus och fast plats redan finnas? Eller bor hon med ungen på gatan? Det är väl inte ditt jobb att förse henne med sådant, eller hur?


Hmmm... ne hon hade lägenhet. Nä men tror lite om bakfoten här nu va.

Hon jobbade och allt, Men ville ha med mig i hennes liv lite mer än bara "studentkillen som kom och lagade mat sen hade sex" . DVS. hon ville ha en kille som va i samma status som henne.
Citera
2008-06-10, 19:04
  #15
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxer
Hmmm... ne hon hade lägenhet. Nä men tror lite om bakfoten här nu va.

Hon jobbade och allt, Men ville ha med mig i hennes liv lite mer än bara "studentkillen som kom och lagade mat sen hade sex" .

Ni kanske kunda ha ägnat er åt andra saker än att bara laga mat och ha sex?
Citera
2008-06-10, 19:07
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Ni kanske kunda ha ägnat er åt andra saker än att bara laga mat och ha sex?

Hmm.. gjorde vi väl de med men blev ju inte så mycket mer än att jag studerar och hon jobbar och ibland krockar de väldigt mycket. Som sagt man har inte tid till allt. Så fungerar det ju hela livet.
Citera
2008-06-10, 19:19
  #17
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxer
Hmm.. gjorde vi väl de med men blev ju inte så mycket mer än att jag studerar och hon jobbar och ibland krockar de väldigt mycket. Som sagt man har inte tid till allt. Så fungerar det ju hela livet.

Tja om hon nu ansåg att det inte var någon idé att fortsätta p.g.a att ni har andra förpliktelser så undrar jag lite hur realistiskt funtad hon är. Det låter som att engagemanget var lite halvdassigt, och då var ju förhållandet dömt att gå åt fanders redan från början...
Citera
2008-06-10, 19:33
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Tja om hon nu ansåg att det inte var någon idé att fortsätta p.g.a att ni har andra förpliktelser så undrar jag lite hur realistiskt funtad hon är. Det låter som att engagemanget var lite halvdassigt, och då var ju förhållandet dömt att gå åt fanders redan från början...


Precis vad jag skrev....
Citera
2008-06-10, 19:38
  #19
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxer
Precis vad jag skrev....

Har du provat att berätta om din syn på saken för henne? Om hon besvarar det du känner på det minsta plan så borde det ju inte vara omöjligt att ändra sig. Annars får du återgå till plan A, sluta leta och vänta tills du krockar med nästa...
Citera
2008-06-10, 19:58
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Har du provat att berätta om din syn på saken för henne? Om hon besvarar det du känner på det minsta plan så borde det ju inte vara omöjligt att ändra sig. Annars får du återgå till plan A, sluta leta och vänta tills du krockar med nästa...


Snackar inte med henne... men saknar henne varje dag i princip. Har ju redan ett par kandidater men en tjej kompis sa till mig att " man går inte in i ett förhållande innan man har kommit över sitt ex" och tog mig verkligen till mig detta. Så kommer vänta ett tag på den "rätte" .
Citera
2008-06-10, 20:02
  #21
Medlem
KB886511Bs avatar
Pausa från att plocka upp en massa skittjejer under en längre tid, så ska du få se att det händer grejer!
Citera
2008-06-10, 20:05
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KB886511B
Pausa från att plocka upp en massa skittjejer under en längre tid, så ska du få se att det händer grejer!

Har jag gjort nu .. ska bara vänta och vänta.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback