Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-27, 18:59
  #3337
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murtennio
https://vimeo.com/117281116
Synd att förstöra ett så eventuellt bra klipp med en så dö kass låt

"Yeyeye cutta svennar, knulla horor, fuck aina yooo"
Citera
2015-03-27, 19:49
  #3338
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wobba911
Synd att förstöra ett så eventuellt bra klipp med en så dö kass låt

"Yeyeye cutta svennar, knulla horor, fuck aina yooo"
Hahaha, jag gissade på att det skulle vara akb innan jag ens hade sett klippet!
Citera
2015-03-27, 19:56
  #3339
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murtennio
https://vimeo.com/117281116

Skulle hellre lyssna på dubstep-låten tbh men soft klipp ändå!
Citera
2015-03-27, 20:32
  #3340
Medlem
dyngraksnubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av murtennio
https://vimeo.com/117281116


Fyfan, toys som målar, äcklig musik, vad ska man säga? ja detta är ren jävla skit.
Citera
2015-03-27, 20:34
  #3341
Medlem
murtennios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dyngraksnubbe
Fyfan, toys som målar, äcklig musik, vad ska man säga? ja detta är ren jävla skit.

Äsch! Tycker du verkligen det var så dåligt?

Själv diggade jag aktionen, mörkret och planerna. Målningen blev schysst också. Allt behöver inte vara så jävla fint alltid.
Citera
2015-03-27, 20:38
  #3342
Medlem
dyngraksnubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av murtennio
Äsch! Tycker du verkligen det var så dåligt?

Själv diggade jag aktionen, mörkret och planerna. Målningen blev schysst också. Allt behöver inte vara så jävla fint alltid.


Då har du nog kass smak, antagligen också rätt kass själv eftersom du uppskattar graff som denna.

Och låten... Helt ärligt? använda Wu-tang beatet, en riktig klassiker till nått jävla skämt med riktigt kass rap, sjukt jävla dåligt.
__________________
Senast redigerad av dyngraksnubbe 2015-03-27 kl. 20:41.
Citera
2015-03-27, 21:17
  #3343
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dyngraksnubbe
Då har du nog kass smak, antagligen också rätt kass själv eftersom du uppskattar graff som denna.
Var väl inga större fel på målningen, tror snarare att det lutar mer åt att du inte uppskattar bra klotter. Har du testat att måla tåg själv? Allt kan inte vara så himla petigt och fisigt när man jobbar inom en tidsram. Vad exakt är dåligt? Är det för lite wajldstajl för herrn kanske? Skall du kanske gå och runka till subwaystories igen?

Citat:
Ursprungligen postat av dyngraksnubbe
Och låten... Helt ärligt? använda Wu-tang beatet, en riktig klassiker till nått jävla skämt med riktigt kass rap, sjukt jävla dåligt.
Vet du inte om att DSC är blattar och allmänt bittra över svenskar? Låten var ett seriöst val från deras sida och återspeglar absolut inte någon form av ironi.
Citera
2015-03-27, 22:14
  #3344
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rist.
Vet du inte om att DSC är blattar och allmänt bittra över svenskar? Låten var ett seriöst val från deras sida och återspeglar absolut inte någon form av ironi.
Vad gör dom i graffitin om dom är allmänt bittra över svenskar när majoriteten av klottrarna är svenskar?
Är låtvalet inte ironiskt vet jag inte vad jag ska säga, visste inte att man fick köra bil om man var 14
Citera
2015-03-27, 22:21
  #3345
Medlem
dyngraksnubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rist.
Var väl inga större fel på målningen, tror snarare att det lutar mer åt att du inte uppskattar bra klotter. Har du testat att måla tåg själv? Allt kan inte vara så himla petigt och fisigt när man jobbar inom en tidsram. Vad exakt är dåligt? Är det för lite wajldstajl för herrn kanske? Skall du kanske gå och runka till subwaystories igen?


Vet du inte om att DSC är blattar och allmänt bittra över svenskar? Låten var ett seriöst val från deras sida och återspeglar absolut inte någon form av ironi.


Och så kom en toy till och kommentarade löjligt vad få seriösa målare det finns här, och till dig, väx upp toy.
Citera
2015-03-27, 22:27
  #3346
Medlem
brass-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dyngraksnubbe
Fyfan, toys som målar, äcklig musik, vad ska man säga? ja detta är ren jävla skit.
Du är ju larvig nu bara, jag tyckte den blev helt ok och självklart finns det betydligt bättre målare men ska alla tågmålningar vara i toppklass hela tiden så kommer antalet målningar minska.
Jag tycker det är shysst att folk kör på och gör sin grej, dom målar ju för deras egna skull och inte för att någon på FB ska sitta och bedöma om det var snyggt eller fult.
Citera
2015-03-27, 23:32
  #3347
Medlem
njaexss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av murtennio
Äsch! Tycker du verkligen det var så dåligt?

Själv diggade jag aktionen, mörkret och planerna. Målningen blev schysst också. Allt behöver inte vara så jävla fint alltid.

Skissen var okej men linjerna var ju ganska dåliga, och det gör att hela grejjen ser dålig ut. Man bör måla mer väggar innan man målar tåg tycker jag.

Själv hade jag aldrig tyckt det varit värt risken för fula tågmålningar, och därför målar jag inte heller tåg.
Citera
2015-03-28, 02:10
  #3348
Medlem
murtennios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dyngraksnubbe
Då har du nog kass smak, antagligen också rätt kass själv eftersom du uppskattar graff som denna.

Och låten... Helt ärligt? använda Wu-tang beatet, en riktig klassiker till nått jävla skämt med riktigt kass rap, sjukt jävla dåligt.

Det är väl väldigt subjektivt? Det jag tycker är nice behöver inte du tycka är nice. Så enkelt är det. Har jag sagt att jag målar själv? Spelar ingen som helst roll hur duktig jag själv skulle vara beroende på vad för graffiti jag uppskattar att se. Jag gillar det mesta.

Detta var inte det bästa jag sett, långt ifrån, men absolut inte så jävla dåligt du vill få det att framstå.

Sen håller jag med dig om att låten inte var någon hit. Men det spelar ingen större roll för mig, då jag inte kollar på videon för att höra vad för låtar de spelar..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback