Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-28, 09:47
  #1513
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meas19
1 barn med en från USA o ett barn med en från SWE. Inget med Iran!

Då måste hon syfta på sina när hon säger våra.
Citera
2024-04-28, 10:29
  #1514
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja, precis. Det ska gansla mycket till innan man svimmar på grund av för lite vätska. L är en aktiv person som både äter och dricker dina dagliga måltider (även om det kanske inte alltid är vatten i glaset) så denna historia känns rätt osannolik.
L hävdar ju även att detta med hennes "vätskebrist" skett vid ett flertal tillfällen innan det här sista 2020, även någon gång när hon var tillsammans med N om jag ej minns fel.??

Det här med misshandel är ett oerhört känsligt ämne att ta i & med tanke på att L & K har bolag ihop samt två söner med familjer att ta hänsyn till så om något sådant skulle komma fram finns nog stor risk att alltför mycket kan äventyras.

K är just nu helt tyst på SM & lajkar heller inte L inlägg, medan L kontinuerligt lägger upp bilder från hennes vardag. Kan ha helt fel men det känns som om något hände dem emellan efter händelsen med branden i Mars.?


https://www.bing.com/ck/a?!&&p=3dd19...qdWtodXM&ntb=1

Nej, du minns inte fel, denna blåtira ådrog sig Laila under firandet av Halloweenhelgen 2012, svimmade och fick tillbringa ett dygn på sjukhus för observation.

Det inträffade under de fem år hon var gift med Niclas Wahlgren.
Citera
2024-04-28, 10:34
  #1515
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Har Laila och iraniern barn ihop? Jag trodde att hon bara hade tonårssonen med en annan man, men i den här videon säger hon (våra) barn? https://www.youtube.com/watch?v=pq_OUkzqPRc
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Då måste hon syfta på sina när hon säger våra.

Laila och Niclas W har sonen K*t (i) tillsammans, född 2011.
Citera
2024-04-28, 19:04
  #1516
Medlem
KillPus avatar
Om Laila blev misshandlad av babben skulle då inte hennes grab slå tillbaka då? Han är ju ngn slags kampsportare eller? Eller lyckades morsan övertyga honom att hon gillar "hårda tag" då och då?
Citera
2024-04-29, 08:53
  #1517
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillPu
Om Laila blev misshandlad av babben skulle då inte hennes grab slå tillbaka då? Han är ju ngn slags kampsportare eller? Eller lyckades morsan övertyga honom att hon gillar "hårda tag" då och då?

Jo, man tycker ju det. Hennes söner skulle nog reagera kraftigt om de blev vittnen till något sådant.

Nu har dock Lailas äldsta son L..m flyttat till USA och K..t har hon varannan vecka, så vad vet man???
__________________
Senast redigerad av Artmovie 2024-04-29 kl. 08:56.
Citera
2024-04-29, 14:08
  #1518
Medlem
Jag har inget emot Laila, men var det inte så att Han korosh, exflickvän bodde på soffan också hos laila bagge i deras hus? Haha…. Var en artikel om det. Då tänkte jag att det är något fel på Laila att hon måste
Väl endå ha en gräns?



Källa;

https://stoppapressarna.se/svenskt/l...x-flickvannen/
Citera
2024-04-29, 23:25
  #1519
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Har Laila och iraniern barn ihop? Jag trodde att hon bara hade tonårssonen med en annan man, men i den här videon säger hon (våra) barn? https://www.youtube.com/watch?v=pq_OUkzqPRc

Hon är smutsig därför hennes ex gjorde slut
Hon var otrogen med martin
Fick jag höra Martin drog till Paris för ta bort rykten
Martin ville inte fortsätta det ville Laila
Citera
2024-04-30, 08:32
  #1520
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Trots misshandel (trådsanning?) samt brytning med K hör jag henne varje morgon skratta sitt tillgjorda skratt. Fattar nu varför det låter som ett fejkskratt. Byter givetvis kanal..

Det är mer ett tillgjort gapflabb än ett skratt. Just detta är faktiskt det jag tycker sämst om med henne. I övrigt verkar hon väl ganska OK och hon ser ju trevlig ut för sin ålder får man säga.
Citera
2024-04-30, 08:33
  #1521
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdiskahoran
Hon är smutsig därför hennes ex gjorde slut
Hon var otrogen med martin
Fick jag höra Martin drog till Paris för ta bort rykten
Martin ville inte fortsätta det ville Laila

Martin? Vilken Martin?
Tänker du på Miss Läckberg & Martin Melin???
__________________
Senast redigerad av Artmovie 2024-04-30 kl. 08:35.
Citera
2024-04-30, 13:14
  #1522
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Martin? Vilken Martin?
Tänker du på Miss Läckberg & Martin Melin???

Presis
Citera
Igår, 13:27
  #1523
Medlem
Giant Squids avatar
Laila och Koresh var väl det där kändisparet som var swingers?
Citera
Idag, 06:17
  #1524
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdiskahoran
Hon är smutsig därför hennes ex gjorde slut
Hon var otrogen med martin
Fick jag höra Martin drog till Paris för ta bort rykten
Martin ville inte fortsätta det ville Laila
Så du tror att han och Laila dejtat under vintern/våren och så drar han sig ur och åker till Paris ett par dagar med flickvännen Lisa för att ducka ryktesspridning. Låter långsökt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback