Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-31, 16:00
  #229
Avstängd
Hur väl fungerar hjärnan

Minns personen i fråga livet innan händelsen
Citera
2012-05-31, 16:00
  #230
Medlem
Kul att läsa att det är hyfsat bra med grabben, att han är glad och så vidare.

Klart det är tråkigt angående det som är och det som hänt, men man får komma ihåg att det värsta har varit och allt kan bara bli bättre och bättre.

Det finns ju folk som sitter i den sitsen som har det bra just nu, men bara blir sämre och sämre.

Krya!
Citera
2012-05-31, 16:13
  #231
Medlem
Ri-Fas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av penka
Hur väl fungerar hjärnan

Minns personen i fråga livet innan händelsen

Det är svårt att säga. Vet inte riktigt hur jag ska förklara, det är som han är ett barn och han får lära sig allt på nytt. Finns nog inget bättre sätt att beskriva det på. Han har inte gett några tecken på att han minns något sedan innan. Inte mer än att han älskar syrran

@Viryz tack för pepp!
Citera
2012-06-01, 03:27
  #232
Avstängd
erasethesuns avatar
2CE 2CI och blue mystic tog jag en gång,inst med TS man lär sej mer än 9 års skola fasen på en supertripp.

Tog alldeles för mycket förut en gång men idag är jag glad att jag pallade att inte få mindfuck,det va fasen inga leksaker det där. 2004 var det. ryser ännu nu....

Man blev en helt klart gladare människa, mindre begränsningar speciellt samt en ofattbar lärdom bara de som trippat vet om.

mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback