Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-26, 20:00
  #241
Medlem
LaZZi3s avatar
Chrome, använder mig av FF när jag lirar Astroempires just för att kunna nyttja greasemonkey och de skript som underlättar där!
Citera
2014-03-26, 20:07
  #242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herblaw
Använder firefox, mest för att jag har så jävla många bookmarks och orkar inte riktigt överföra dom till chrome som jag tycker annars är helt okej också.
Fast bokmärken kan du ju bara importera, du får till och med frågan när du installerar Chrome. Ingen överföring att tala om med andra ord.

Personligen använder jag Chrome, tycker om synkning av flikar mellan mina enheter. Har dock funderat på att ge Safari en chans på macbooken, det verkar flyta bra.
Citera
2014-03-26, 20:34
  #243
Medlem
dindummers avatar
Chrome eftersom det är snabbast och mest stabilt. Skulle gärna använda Safari men det krashade så förbaskat, testade det däremot igen för två år sen och då höll det fortfarande på att jäklas och sen dess har jag inte gett det någon fler chans.

Dessutom är det en schyst feature att flikar och bokmärken synkas mellan enheterna när man lirar chrome.
Citera
2015-09-16, 11:38
  #244
Avstängd
Jag bytte från Mozilla Firefox till Google Chrome ganska nyligen och jag är hittills mycket nöjd. Det hade varit kul att veta vilken Flashback tycker är bäst. Någon moderator som kan skapa en omröstning i tråden?
Citera
2015-09-16, 12:17
  #245
Medlem
Kör Safari. Bäst så med alla prylar från Apple
Citera
2015-09-17, 17:17
  #246
Medlem
jesper98.s avatar
Firefox helt klart, pga att Google Chrome äter batteri något fruktansvärt på min Macbook och att Firefox är mycket stabilare enligt mig!
Citera
2015-09-17, 21:36
  #247
Medlem
Har man en bärbar Mac så känns det för mig rätt självklart att köra Safari, av flera orsaker, bl a för att man får längre batteritid.

http://www.macobserver.com/tmo/artic...ome-or-firefox
Citera
2015-09-18, 11:37
  #248
Medlem
Alla webläsare har väl sina fördelar. Själv använder jag Maxthon sen några år. Gillar den bl.a. för att det är smidigt att ladda ner strömmande video. Bara sätt igång ett filmklipp så kommer det upp en meny där man kan välja Spara. Vet inte om det finns på någon annan webläsare....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback