Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-08, 12:31
  #1273
Medlem
Mandic!s avatar
Bump.

~125 mg bombat, bra effekt, men det känns som att det börjar avta. Intogs för en timme sedan. Likt en svag dos Methylone, men mindre euforiskt och inte samma värme. Dock svettas jag mycket och är extremt törstig.

Nu, en 150 mg bomb.
Citera
2012-05-08, 13:31
  #1274
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Bump.

~125 mg bombat, bra effekt, men det känns som att det börjar avta. Intogs för en timme sedan. Likt en svag dos Methylone, men mindre euforiskt och inte samma värme. Dock svettas jag mycket och är extremt törstig.

Nu, en 150 mg bomb.
jag gillar buty Som ett mellanting av Methylone och svagt Ethylone. Speedat och trevligt. Ja, svettas gör man dessvärre, drick bra med vatten! Synd att B1 är klassat.. Saknar det endel.

Mandic. Prova en bomb på 150-200mg och en näsa på 100mg när bomben smyger igång. Det är fint

Edit: Som jag fått höra så är kombon Methylone + Butylone en riktig dunderkombo! Han dock aldrig testa det.. Någon som kan intyga det?

Mvh
__________________
Senast redigerad av Psychorama 2012-05-08 kl. 13:36.
Citera
2012-05-08, 18:15
  #1275
Medlem
Windows7ans avatar
Oj va jag saknar gamle bettan, satt som klistrad vid datorn och svettades floder.
Dock fick jag alltid en tendens att spänna mig i hela kroppen, speciellt ryggen som fick mig att nojja stundvis. Trodde det var hjärtat.
Dock var detta första gången på butty och jag fattade inte ens att jag spände mig.
Magnesium hjälper föga men något jag alltid använde till.

Ursäkta svammel, subben får mig urfokus
Citera
2012-05-08, 19:05
  #1276
Medlem
svartaspetsars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Edit: Som jag fått höra så är kombon Methylone + Butylone en riktig dunderkombo! Han dock aldrig testa det.. Någon som kan intyga det?
Mvh

Jag provade det med min dåvarande pojkvän en gång. Minns ej doseringen tyvärr.
Några minuter efter att det slog på låg jag och vred mig och stönade högt på soffan, och hade ganska snabbt slitit av mig alla kläder haha! Man blev heeeelt galen.
Sen hade vi sinnessjukt sex i åtminstone 3h på alla ställen i lägenheten där det gick att ha sex på. Har aldrig blivit så på någon annan cs, det var bland det skönaste rus jag upplevt någonsin. Det KAN ha varit 200/250mg methylone + 150mg buty, men är inte säker.
Citera
2012-05-08, 20:19
  #1277
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartaspetsar
Jag provade det med min dåvarande pojkvän en gång. Minns ej doseringen tyvärr.
Några minuter efter att det slog på låg jag och vred mig och stönade högt på soffan, och hade ganska snabbt slitit av mig alla kläder haha! Man blev heeeelt galen.
Sen hade vi sinnessjukt sex i åtminstone 3h på alla ställen i lägenheten där det gick att ha sex på. Har aldrig blivit så på någon annan cs, det var bland det skönaste rus jag upplevt någonsin. Det KAN ha varit 200/250mg methylone + 150mg buty, men är inte säker.

Jaaaa... det är ju så jävla schysst att blanda methy och buty ungefär sådär. Fan vad man blir kärleksfull då!
Citera
2012-05-09, 13:59
  #1278
Medlem
svartaspetsars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Jaaaa... det är ju så jävla schysst att blanda methy och buty ungefär sådär. Fan vad man blir kärleksfull då!

Ja verkligen! Gjorde det bara en gång dock, ångrar det såhär i efterhand!
Men jag blev så dålig på butylone jämt, hela kroppen tömdes på vatten tills man såg ut som ett skelett, kunde inte behålla någon vätska alls. Plus att pupillerna var sjuuuukt stora i nästan två dygn efteråt ): Men det kanske berodde på var pulvret var inköpt.
Första gången handlade jag från naturens droger, det var ju snäppet dyrare men åh så mycket bättre kvalité! Men sen var jag snål och det blev aldrig riktigt lika bra då, inte värt biverkningarna!
Citera
2012-05-10, 23:37
  #1279
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartaspetsar
Ja verkligen! Gjorde det bara en gång dock, ångrar det såhär i efterhand!
Men jag blev så dålig på butylone jämt, hela kroppen tömdes på vatten tills man såg ut som ett skelett, kunde inte behålla någon vätska alls. Plus att pupillerna var sjuuuukt stora i nästan två dygn efteråt ): Men det kanske berodde på var pulvret var inköpt.
Första gången handlade jag från naturens droger, det var ju snäppet dyrare men åh så mycket bättre kvalité! Men sen var jag snål och det blev aldrig riktigt lika bra då, inte värt biverkningarna!

Jag körde fan buty varje dag i månaders tid.

Precis innan klassningen handlade jag 20g från ND, men fick det dubbla. (eller om det var 10g jag handlade o fick fyrdubbla.)

Sjukt billigt var det iaf. Jag gillade buty som fan. Visst var methy bättre rus på, men buty hade samma goa känsla i botten, och krävde ju långt mindre doser.

åÅååh. Jag fattade aldrig hur mephcrowden orkade sitta och älta mephedrone 2 år efter att det klassats, men nu, med buty o methy i bagaget, och mina ständiga missnöjen över RC's som kommit efter, så förstår jag fan precis.
Citera
2012-05-14, 17:21
  #1280
Medlem
svartaspetsars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Jag körde fan buty varje dag i månaders tid.

Precis innan klassningen handlade jag 20g från ND, men fick det dubbla. (eller om det var 10g jag handlade o fick fyrdubbla.)

Sjukt billigt var det iaf. Jag gillade buty som fan. Visst var methy bättre rus på, men buty hade samma goa känsla i botten, och krävde ju långt mindre doser.

åÅååh. Jag fattade aldrig hur mephcrowden orkade sitta och älta mephedrone 2 år efter att det klassats, men nu, med buty o methy i bagaget, och mina ständiga missnöjen över RC's som kommit efter, så förstår jag fan precis.

Oj, men fick du inte fel tolerans?

Fan vilken tur du hade! Blev sugen nu

Haha ja, jag är fortfarande ledsen över mephet. Inget nytt kan mäta sig med ens gamla favorit! Men man fortsätter ändå att leta, för KANSKE, kanske kommer det en dag något som är åtminstone i närheten.
Citera
2012-06-14, 20:22
  #1281
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartaspetsar
Oj, men fick du inte fel tolerans?

Fan vilken tur du hade! Blev sugen nu

Haha ja, jag är fortfarande ledsen över mephet. Inget nytt kan mäta sig med ens gamla favorit! Men man fortsätter ändå att leta, för KANSKE, kanske kommer det en dag något som är åtminstone i närheten.

Klart jag fick tolerans.
Citera
2012-12-30, 13:03
  #1282
Medlem
Boddahs avatar
Hur ligger det med det nu? Tog en skvätt i natt sen kom snuten och jag fick göra blodprov. Är det olagligt?
Citera
2012-12-30, 15:11
  #1283
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boddah
Hur ligger det med det nu? Tog en skvätt i natt sen kom snuten och jag fick göra blodprov. Är det olagligt?
Butylon är narkotikaklassat med svensk förteckning I (det vill säga att ämnet normalt ej har medicinsk användning).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback