Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-03, 10:57
  #1
Medlem
MrOaikis avatar
Kan man överklaga en låst tråd någonstans?
2009-03-03, 11:01
  #2
Medlem
Proclaimers avatar
Hos moderatorn som har låst?
2009-03-03, 11:03
  #3
Medlem
antagonistens avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=567547
2009-03-03, 11:04
  #4
Medlem
Megalomanias avatar
Vänd dig till moderatorn som låst tråden och förklara varför du tycker han/hon gjorde fel.

Om ni fortfarande inte är på samma våglängd efter det kan du vända dig till de andra som modererar forumet det gäller.

Skulle inte de heller hålla med dig finns alltid admin att vända sig till men har det gått så långt bör du nog istället fundera på om det inte är du som har fel.
2009-03-03, 11:10
  #5
Medlem
micaeles avatar
Menar du tråden som handlar om dig i Flashback i Media? Ta upp det med ÅnkelGunnar.
Menar du tråden om lattemammor? Ta upp det med gutegirl.
Ingen av dessa två är oresonliga.
__________________
Senast redigerad av micaele 2009-03-03 kl. 11:12.
2009-03-03, 11:15
  #6
Medlem
MrOaikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Menar du tråden som handlar om dig i Flashback i Media? Ta upp det med ÅnkelGunnar, såklart. Men även om jag också var förvånad över låsningen en aning, så är diskussionen däri långt förbi mediabiten.

Nej, jag syftar verkligen inte på den!

Jag syftar på tråden "Förbud mot lattemammor" där jag vill diskutera föräldrar som tar med sina skrikande barn på fik, som om det vore en mänsklig rättighet att dricka kaffe ute. Istället hänvisas jag till en tråd som uttalat handlar om hat mot barn i allmänhet.

__________________
Senast redigerad av MrOaiki 2009-03-03 kl. 11:20.
2009-03-03, 11:22
  #7
Medlem
antagonistens avatar
Du verkar ju störa dig på barnen som skriker och inte lattemammorna, så jag anser att beslutet var korrekt.
Hade din tråd däremot handlat om själva lattemammorna skulle jag ha ifrågasatt trådlåsningen.
2009-03-03, 11:34
  #8
Medlem
MrOaikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Du verkar ju störa dig på barnen som skriker och inte lattemammorna, så jag anser att beslutet var korrekt.
Hade din tråd däremot handlat om själva lattemammorna skulle jag ha ifrågasatt trådlåsningen.

Jag ifrågesätter uttryckligen den moraliska och etiska rätten lattemammor anser sig ha att ta med skrikande barn på fik. Jag ifrågesätter inte barn i allmänhet. Men ok, jag får väl vika mig trots att jag inte håller med det minsta. Det är första gången jag inte har förståelse för att min tråd låsts.
2009-03-03, 11:39
  #9
Medlem
MrOaikis avatar
Never mind, det löste sig genom PM med moderatorn som visade sig vara öppen för diskussion.
2009-03-03, 11:43
  #10
Medlem
Din tråd är öppen igen, men det var i mina ögon ett gränsfall. Men nu är som sagt saken utredd.
2009-03-03, 18:33
  #11
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Annars finns det en tråd här under Flashback som svarar på just den frågan:
Jag vill klaga på en Moderator/ett beslut av en Moderator

Tråd låst

// Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback