Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-14, 22:04
  #42013
Medlem
Jo tjena😂😂😂😂😂
Elfsborg har inget att sätta emot någon av top6
Dom vann mot en halvdan yngre Bajen liga.
Skulle inte klara en sekund mot bfb eller KGB oavsett nr.
Samma gäller WM fb dfg, inte MFF eller Helsingborg heller såvida det är fri ålder.
Citera
Igår, 11:29
  #42014
Medlem
Livremmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sionvise
Jo tjena😂😂😂😂😂
Elfsborg har inget att sätta emot någon av top6
Dom vann mot en halvdan yngre Bajen liga.
Skulle inte klara en sekund mot bfb eller KGB oavsett nr.
Samma gäller WM fb dfg, inte MFF eller Helsingborg heller såvida det är fri ålder.

Skulle inte klara av ett ordinarie startfält av någon stockholmsliga. Möjligtvis när man har sina nya som man testar inför framtiden men inte en liga med "ordinarie trupp". Men kul att det körs!
Citera
Igår, 14:33
  #42015
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Jag har sagt det innan och jag säger det igen;

Elfsborg är få, men dom kan slåss.
Kommer ihåg när WM försökte boxas emot Elfsborgs kategori b vid korsvägen. Som vanligt var VM fler antal, men fasen vad box dom fick.

Ingen liga har någonsin varit i närheten så effektiv som Elfsborg. 9 box, varav samtliga vinst.

Hahaha, du menar att Elfsborg skulle vara den mest efektiva liga i hela Sverige? När senaste körde dom mot Firman Boys och vann? När vann dom mot KGB? När körde dom över DFG? När piskade dom upp WM? När rövknullade dom BFB? Lägg bara ner tack.
Citera
Igår, 17:48
  #42016
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Jag har sagt det innan och jag säger det igen;

Elfsborg är få, men dom kan slåss.
Kommer ihåg när WM försökte boxas emot Elfsborgs kategori b vid korsvägen. Som vanligt var VM fler antal, men fasen vad box dom fick.

Ingen liga har någonsin varit i närheten så effektiv som Elfsborg. 9 box, varav samtliga vinst.

Har stor respekt för att dem kör så mycket, men de hade som sagt inte klarat någon av de top 5 i landet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback