Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-05, 17:20
  #877
Medlem
En gång på gymnasiet sa en söt tjej att "du är en sån som träffar en tjej, gifter dig och skaffar barn".

Ja så blev det. Blev ingen ungdom full av tillfälliga förbindelser. Antar att hon menade att jag var tråkig och alldaglig. Själv hade hon en bad boy till pojkvän trots att hon var så hurtig och friluftsaktig själv.
Citera
2024-05-05, 20:00
  #878
Medlem
Rebali179s avatar
Du är lika välkommen som en Kondommaskin i Vatikanstaten
Sade en mobbare till mig när jag gick i gymnasiet.
Den sitter kvar fortfarande
Citera
2024-05-08, 22:28
  #879
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Minns en tjejkompis i gymnasiet (typ 1991), som ville mig råd för hur jag skulle klä mig för att "bli snygg". Jag skulle ha polotröja och någon sån där jättekort page med för mycket vax i. Det var då jag insåg hur kopiöst ytliga tjejer är.
Citera
2024-05-08, 22:50
  #880
Medlem
bithaxs avatar
Det jobbigaste var nog när min egen far skrattade ihjäl sig på min bekostnad efter en brännbollsmatch där jag försökt ragga på någon tjej. Kommer inte ihåg vad han sa men något om "strök sig som en brunstig hankatt" eller vad det var.

Jag tror det var anledningen till att jag blev incel under en lång period i livet.
__________________
Senast redigerad av bithax 2024-05-08 kl. 22:55.
Citera
2024-05-10, 19:31
  #881
Medlem
Fuckwindowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarbequeMarinad
Vart under större delen utav grundskolan mobbad, men det som fick mitt självförtroende att sjunka till botten som även sitter kvar idag är "BarbequeMarinad, du är bäst på att vara sämst."


🙏😂💚
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback