Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-12-17, 16:57
  #25
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Tjenare 😁😁
Fan va skumt, de gick hur bra som helst 😁 ingen frossa. Har förvisso en knöl men de e ju normalt.
Tog 1.5 ml. Mår prima ballerina idag.

Så baron testo är nog helt legit. Måste vart nåt annat som gjorde jag fick frossa.

Ska kolla testo värdet nästa fred. O se om det är på topp så man vet 100% 💪

Mvh


Okej kul att höra!
Citera
2024-03-07, 02:18
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Tjenare 😁😁
Fan va skumt, de gick hur bra som helst 😁 ingen frossa. Har förvisso en knöl men de e ju normalt.
Tog 1.5 ml. Mår prima ballerina idag.

Så baron testo är nog helt legit. Måste vart nåt annat som gjorde jag fick frossa.

Ska kolla testo värdet nästa fred. O se om det är på topp så man vet 100% 💪

Mvh
Hur gick det? Kunde du fortsätta med baron testo? Var det bra tryck i det och kollade du testo värdet?
Citera
2024-03-07, 11:13
  #27
Avstängd
Nosstocks avatar
Feber får man inte av testo, oavsett vad ni hör. Som någon skrev tidigare, se över era grejer. Sannolikt oljor som inte är rena.
Citera
2024-03-07, 12:00
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Feber får man inte av testo, oavsett vad ni hör. Som någon skrev tidigare, se över era grejer. Sannolikt oljor som inte är rena.

Testofeber jo? Hur vanligt som helst. Kan ske när man går på och börjar med hög dos eller om man är på och plötsligt höjer dosen så kan kroppen reagera så.

Dock är det inget som ska hända under tiden utan endast vid ökning av dos. Så händer det under en kur mitt i så är det inte testo i sig som skapar den reaktionen.
Citera
2024-03-07, 13:55
  #29
Avstängd
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kawasaki1984
Testofeber jo? Hur vanligt som helst. Kan ske när man går på och börjar med hög dos eller om man är på och plötsligt höjer dosen så kan kroppen reagera så.

Dock är det inget som ska hända under tiden utan endast vid ökning av dos. Så händer det under en kur mitt i så är det inte testo i sig som skapar den reaktionen.

Nej.
Citera
2024-04-02, 14:52
  #30
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Nej.

"Nej" svarar någon som inte vet något utan endast svarar för svarandets skull. En viktigpetter liksom.

Kan du inte ge ett mer utförligt svar.

Bevis mot att testo "feber" inte finns liksom?
Citera
2024-04-02, 15:44
  #31
Avstängd
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
"Nej" svarar någon som inte vet något utan endast svarar för svarandets skull. En viktigpetter liksom.

Kan du inte ge ett mer utförligt svar.

Bevis mot att testo "feber" inte finns liksom?

Nej.
"Testofeber" finns inte. Det får man av smutsiga oljor som någon tillverkat i sin källare.

Så, Nej.
__________________
Senast redigerad av Nosstock 2024-04-02 kl. 15:48.
Citera
2024-04-12, 21:57
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SP
Tjena gott folk, jag är inte den mest pålästa vad gäller AAS men jag har en liten fråga som jag inte hittat nåt svar på efter att ha sökt mig igenom forumet. För lite över ett år sen påbörjade jag en testo kur, och det rullade på fint. Blev nästan skrämd över all styrka haha. Men Så nån gång vecka 2-3 så fick jag en riktigt kraftig feber. Låg och svettades som en gris, STEK het och sprang och pissade var 5e minut. Då det var min första kur blev jag nojjig över att jag hade fått skit grejjer och ville inte fortsätta kuren.

Två bekanta till mig har senare förklarat min feber som "den ökända testo-febern". Nu till min fråga; finns det någon ökänd testo feber eller vet mina bekanta inte vad dom snackar om?

Supervanligt.
Fick det på mina första susta-kur. Inget som inte Alvedon hjälper.
Kör hårt.
Citera
2024-04-12, 22:00
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmiepinto
lucia. självklart finns det. när du tar till stora mängder testo i kroppen går hjärtat upp i varv och allt pumpar snabbare du blir varm och får en feberliknande känsla.. den avtar självklart när kroppen vant sig vid testot. det är rent förnuft. du som brukar så stora mängder har vant din kropp vid det.

Det är inte en "feberlik känsla" det är vanlig feber. Immunförsvaret reagerar med att sätta igång en feber som en reaktion på testot.

Citera
2024-04-13, 14:09
  #34
Medlem
Man får feber efter stora doser testo. Tog sustanon för några månader sedan och om jag injicerade över 4 ml fick jag feber i nån dag. Ingen infektion!
Citera
2024-04-24, 23:44
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Tjenare 😁😁
Fan va skumt, de gick hur bra som helst 😁 ingen frossa. Har förvisso en knöl men de e ju normalt.
Tog 1.5 ml. Mår prima ballerina idag.

Så baron testo är nog helt legit. Måste vart nåt annat som gjorde jag fick frossa.

Ska kolla testo värdet nästa fred. O se om det är på topp så man vet 100% 💪

Mvh

Inte konstigt febergrejjen lägger sig efter ganska fort.
Kör hårt
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback