Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-09, 15:33
  #22081
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Spelar ju ingen roll. Om HA låg bakom borde inga HA vara där
kan finnas flera orsaker till att någon/några från ha var på plats även om det var ha som mördade nalle, till,ex kanske man inte sympatiserade med beslutet av mörda honom, men man har ändå valt att följa klubbens beslut, kanske är man från en annan avdelning och var vänner, och inte vet exakt vad som hänt? säkert är i alla fall att han var utslängd i BAD, och att det inte var en klassikt HA begravning, bara dessa saker pekar i en viss riktning avseende mordet, tyvärr
Citera
2024-05-09, 15:39
  #22082
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stizze1
kan finnas flera orsaker till att någon/några från ha var på plats även om det var ha som mördade nalle, till,ex kanske man inte sympatiserade med beslutet av mörda honom, men man har ändå valt att följa klubbens beslut, kanske är man från en annan avdelning och var vänner, och inte vet exakt vad som hänt? säkert är i alla fall att han var utslängd i BAD, och att det inte var en klassikt HA begravning, bara dessa saker pekar i en viss riktning avseende mordet, tyvärr
Alltså var det eller är så att HA Stockholm inte är så "bra" för då borde dom inte varit rädda för att bli misstänkta. En HA ska liksom inte gå omkring och vara rädd av sig
Citera
2024-05-10, 19:52
  #22083
Medlem
Var det Coffe dem hittade?
Citera
2024-05-11, 01:50
  #22084
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk
Var det Coffe dem hittade?

Nix
Citera
2024-05-11, 02:22
  #22085
Medlem
Dessa gäng är numera helt utkörda från nästan samtliga storstäder av spinkiga somalier, lite pinsamt minst sagt
Citera
2024-05-11, 10:48
  #22086
Medlem
Göteborg är stort nog för att ha fler chapters än ett.
Citera
2024-05-11, 21:05
  #22087
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
Göteborg är stort nog för att ha fler chapters än ett.

Är väl inte lika inne med MC-klubbar som det var på 90-talet och början på 2000. Klart det säkert alltid kommer finnas personer som dras till dessa klubbar men storhetstiden har nog försvunnit för denna gång.

Kanske kommer det en tid då MC-klubbar kommer bli populärt igen.
Citera
2024-05-12, 15:47
  #22088
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Är väl inte lika inne med MC-klubbar som det var på 90-talet och början på 2000. Klart det säkert alltid kommer finnas personer som dras till dessa klubbar men storhetstiden har nog försvunnit för denna gång.

Kanske kommer det en tid då MC-klubbar kommer bli populärt igen.

Tveksamt då förorts blattarna har tryckt undan dem.
Citera
2024-05-12, 19:14
  #22089
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stizze1
kan finnas flera orsaker till att någon/några från ha var på plats även om det var ha som mördade nalle, till,ex kanske man inte sympatiserade med beslutet av mörda honom, men man har ändå valt att följa klubbens beslut, kanske är man från en annan avdelning och var vänner, och inte vet exakt vad som hänt? säkert är i alla fall att han var utslängd i BAD, och att det inte var en klassikt HA begravning, bara dessa saker pekar i en viss riktning avseende mordet, tyvärr
Var det nån där på Nalles begravning har de ju gjort helt galet. Han var ju out o då får dom inte ha nån kontakt död e levande. Bara svammel att nån var där.
Citera
2024-05-12, 21:06
  #22090
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Var det nån där på Nalles begravning har de ju gjort helt galet. Han var ju out o då får dom inte ha nån kontakt död e levande. Bara svammel att nån var där.
Fan i mig inget svammel att någon från HA var på begravningen, dock utan väst, såg du filmen från begravningen som sändes på efterlyst?
Citera
2024-05-13, 21:51
  #22091
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stizze1
Fan i mig inget svammel att någon från HA var på begravningen, dock utan väst, såg du filmen från begravningen som sändes på efterlyst?
Då fattar jag inte vad out betyder. Men iofs så är ju deras moral och kamratkänsla noll. Om du nu är så säker så kan du ju säga vem det var? Annars kanske det var Mållgan?
Citera
2024-05-13, 22:42
  #22092
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Då fattar jag inte vad out betyder. Men iofs så är ju deras moral och kamratkänsla noll. Om du nu är så säker så kan du ju säga vem det var? Annars kanske det var Mållgan?
jo jag skulle kunna säga vem det var,,, men du vet,,,,,,ja hur ska jag säga ?
Du kan väl se om du kan hitta polisens film , som sändes på efterlyst?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback