Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-01, 19:36
Medlem
Zumas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viseman
Patrick Ekwall! Fy för den lede vicke äckel!

Word!

På tal om Ekwall, skickade ett mail till honom här om dagen där jag tog upp att han hade sagt "Jävla bögar!" till Filip och Fredrik som de hade med i sitt program, svaret blev, och jag citerar; "Känns lite gammalt va? Typ snart ett år för sent."

Fyfan, så äckligt drygt svar, han verkar inte ha något sinne för humor ALLS!
2008-03-01, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zuma
Word!

På tal om Ekwall, skickade ett mail till honom här om dagen där jag tog upp att han hade sagt "Jävla bögar!" till Filip och Fredrik som de hade med i sitt program, svaret blev, och jag citerar; "Känns lite gammalt va? Typ snart ett år för sent."

Fyfan, så äckligt drygt svar, han verkar inte ha något sinne för humor ALLS!

Fast där har han ju iofs rätt. Känns väl lite sent att maila honom nu och ta upp det?
2008-03-01, 20:14
Medlem
paywitpains avatar
jag skulle nog säga usama bin laden..onekligen en vidrig person som jag aldrig skulle ta i ens med tång.
Alternativt bockstensmannen
2008-03-01, 20:15
Medlem
Zumas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-Fens
Fast där har han ju iofs rätt. Känns väl lite sent att maila honom nu och ta upp det?

Jag har då inte glömt den fadäsen, har du?
Han borde bli påmind om det cirka 3 ggr om dagen i 10 år framöver.
2008-03-01, 23:01
Medlem
Gayloard_Fokkers avatar
"Spaden" Perilli (stavning på vraket??)

Min polares tjej (från thailand) frågade vad Lady Boy`n hette och vägrade tro på att det inte var en - extremt ful - henom.

tanken formades då att "hon" ser ut som en Pat Pong 2 reject. Stackars, stackars (blinda) italienare som är tvungen att varje dag vakna och se själva måttstocken av hur bred en svensk standard spade skall vara (munnen).....ful som stryk, fruktansvärd (tal) röst. Så oändligt tacksam för att jag aldrig har blivit så sjöfull att jag har satt på en tjej som är i närheten av hennes butt ugly face - och Ja, har satt på en och annan padda under mit liv....
2008-03-02, 00:19
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gayloard_Fokker
Min polares tjej (från thailand) frågade vad Lady Boy`n hette och vägrade tro på att det inte var en - extremt ful - henom.

tanken formades då att "hon" ser ut som en Pat Pong 2 reject. Stackars, stackars (blinda) italienare som är tvungen att varje dag vakna och se själva måttstocken av hur bred en svensk standard spade skall vara (munnen).....ful som stryk, fruktansvärd (tal) röst. Så oändligt tacksam för att jag aldrig har blivit så sjöfull att jag har satt på en tjej som är i närheten av hennes butt ugly face - och Ja, har satt på en och annan padda under mit liv....
Vad är detta för dumheter? Både Chorlotte Perelli och den andra puman (som var en kopia av Victoria Beckham) var ju riktigt söta. För en snart medelålders man som jag var det för en gångs skull ett nöja att titta på schlagertramset. Din polares thailandsimport vet inte vad hon pratar om. Skicka hem henne!
2008-03-02, 00:21
Medlem
Mandic!s avatar
Bert Karlsson!
2008-03-02, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Bert Karlsson!
Jo...men jag bräcker dig med Billy Butt.
2008-03-02, 01:10
Medlem
Filippa Reinfeldt är äcklig och tillgjord, se bara på hennes leende... Det får mig att bli spyfärdig. Hennes make är lika äcklig han med. Jenny någonting på Nyhetsmorgon TV4 är äcklig med sina oanständiga urringningar, det finns ju inga bröst att ståta med där så varför vara halvnaken?
Tone Bekkestad toppar min liga den vidrigaste och äckligaste man kan se och verkar vara en puckad person också.
2008-03-02, 01:31
Medlem
GabbeLiTos avatar
Jag stör mig enormt på en person, kan inte äcklets namn dock men hon brukar medverka i olika debattprogram (Svt, TV4), blond är hon med bakåtslickat hår ser ut som nån jävla nazist hon har Jay leno haka också , Hon framkallar stor spyvarning.
2008-03-02, 01:44
Bannlyst
BB Linda så klart

http://bloggbilder.aftonbladet.se/im...ac1cd53808.jpg

http://bp3.blogger.com/_gHaPv5uXsh8/...41ec568245.jpg
2008-03-02, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GabbeLiTo
Jag stör mig enormt på en person, kan inte äcklets namn dock men hon brukar medverka i olika debattprogram (Svt, TV4), blond är hon med bakåtslickat hår ser ut som nån jävla nazist hon har Jay leno haka också , Hon framkallar stor spyvarning.

du måste mena maria abrahamsson:
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...son.JPG/450px-

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in