Jag var tillsammans med en tjej som jag målade upp som helt fantastisk, men sedan visade sig vara mindre fantatisk. Hon hade emotionella problem och gjorde slut med mig, klippte håret kort och började dejta några av mina polare/bekanta. Nu är hon tillsammans med någon rätt beige kille som jag är rätt säker på att hon kommer upprepa situationen med. I vilket fall trodde jag i ett halvår att jag hade mig själv att skylla för att ha blivit dumpad och gick ner mig fullständigt i sorg i formodan om att jag aldrig skulle hitta en tjej igen
Nu har det gått ett år och jag är ute på marknaden igen och provar det mesta som går att prova för att träffa en tjej att ha en längre romans med (helst tjejen med stort T liksom...). Jag går ut på klubbar med mina killkompisar, är överdrivet trevlig mot butiksexpediter i min ålder och så hela den där grejen med snyggaste kassabiträdet osv. Men det har varit helt klart svårt att hitta någon tjej att stadga en längre och vettigare relation med...
Några tips??? Var ska man börja? Jag börjar bli trött på att leta och börjar få slut på ställen att leta på!
Självklart är jag inte ensam med det här problemet men alla som kan identifiera sig i min situation får gärna bidra med förslag