Flashback bygger pepparkakshus!
2008-05-07, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
snyggt första inlägg..

Man tackar och bugar

Laddar upp för ett race på fredag. Har du själv erfarenhet av maraton?
Citera
2008-05-07, 14:40
Medlem
likeithards avatar
Mästerligt trådunderlag!

Nu till min fråga: är det bara jag som upplever tjackkåtheten som något besvärande?

Jag hatar det! Att tvångsmässigt sitta och kolla på analfisting och rycka sönder kewken i timme efter timme är bara för smutsigt.

Vad beror CS-kåtheten på, och - en gång för alla - finns det någon bot?
Citera
2008-05-07, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Mästerligt trådunderlag!

Nu till min fråga: är det bara jag som upplever tjackkåtheten som något besvärande?

Jag hatar det! Att tvångsmässigt sitta och kolla på analfisting och rycka sönder kewken i timme efter timme är bara för smutsigt.

Var stolt över kewken och din kåthet istället. Livet är för kort för att tacka nej till sådan njutning som tjackonani ger.
Citera
2008-05-07, 14:54
Medlem
Vias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Mästerligt trådunderlag!

Hahaha .. lär dig av min avatar .. "smuts är bra" .. sådetså!!
Förresten .. "likeithard" förpliktar ju det med. Analfisting verkar i det läget helrätt tycker iaf jag.
Citera
2008-05-07, 14:57
Medlem
dumms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steffe1978
Var stolt över kewken och din kåthet istället. Livet är för kort för att tacka nej till sådan njutning som tjackonani ger.

... varför onanera när det finns tjejer/killar där ute att busa med ?!

Har aldrig suttit och tokrunkat på cs så kanske finns något vackert i det, men ... man måste väl få ut fan så mycket mer tillsammans med en brud, eller ? :S
Citera
2008-05-07, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumm
... varför onanera när det finns tjejer/killar där ute att busa med ?!

Har aldrig suttit och tokrunkat på cs så kanske finns något vackert i det, men ... man måste väl få ut fan så mycket mer tillsammans med en brud, eller ? :S

Du måste testa. Då lär du förstå oss maratonrunkare. Nu börjar vi komma lite väl off topic.

Detta är en tråd för oss maratonrunkare i första hand att utbyta erfarenheter.
Citera
2008-05-07, 15:16
Medlem
Förklara för mig som aldrig testat tjack Steffe.... Dethär var ju helt klart intressant....
Lixom en timmes handtralla kan ju ses som normalt - men att dra i den stackarn ett dygn(eller ett halvt) måste ju totalt köra slut på han?!?! Hur trasig är inte kewken efter det????
O tar du en ny lina varje gång du känner att kåtheten börjar sina lr hur funkar det?!?! (ser en våldsrunkande person framför mig som försöker lägga upp en lina samtidgt) Hur förklarar man för ens partner när man försvunnit i 12h och kommer tillbaka med en totalt trashad kewk som man knappast kan använda de närmaste dagarna?!?!

Tacksam för svar, och lycka till på fredag! =)

Edit: Stavfel samt lite tillägg
Senast redigerad av DaThr3t 2008-05-07 kl. 15:19.
Citera
2008-05-07, 15:17
Medlem
miness avatar
jag känner mig så tragisk och okultiverad som ännu inte lärt mig uppskatta dekadensen och kompromisslösheten i denna konstformen

alltså jag är typ seriös nu
Citera
2008-05-07, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av steffe1978

Skulle va nice att snacka med likasinnade, pm:a mig, fråga efter min msn, eller skriv nått skönt här på forumet.

Vilken jävla kontaktannons
Citera
2008-05-07, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ridemebaby
Vilken jävla kontaktannons

En av världens bästa skulle jag nog påstå!
Citera
2008-05-07, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaThr3t
Förklara för mig som aldrig testat tjack Steffe.... Dethär var ju helt klart intressant....
Lixom en timmes handtralla kan ju ses som normalt - men att dra i den stackarn ett dygn(eller ett halvt) måste ju totalt köra slut på han?!?! Hur trasig är inte kewken efter det????
O tar du en ny lina varje gång du känner att kåtheten börjar sina lr hur funkar det?!?! (ser en våldsrunkande person framför mig som försöker lägga upp en lina samtidgt) Hur förklarar man för ens partner när man försvunnit i 12h och kommer tillbaka med en totalt trashad kewk som man knappast kan använda de närmaste dagarna?!?!

Tacksam för svar, och lycka till på fredag! =)

Edit: Stavfel samt lite tillägg

Om du inte testat att runka på tjack är det svårt att beskriva. Man går in i sin egen kåthet som fan, och det är ju skönt hela tiden. Det pirrar och känns jävligt bra i kewken, man vill inte sluta...och eftersom det tar längre tid att få utlösning, så håller man ju på länge också. Fast utlösningen är egentligen bara en bonus, Tjackrunket i sig är nästan skönare.
Citera
2008-05-07, 15:59
Bannlyst
Haha.. intressant topic.. Ska följa tråden med spänning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här