Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-11-29, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blipperball
Det är säkert dom på service som har förstört den och klandrat dig för tappskada därav lite kompensation. Dock tycker jag att du borde ha fått den nya gratis men det kanske skulle ha sett lite för suspekt ut ifrån deras del.

Det tycker jag med, men det är ju bra i alla fall! Han får en helt ny fungerande generation 2 till och med, jag skulle lätt betala 500 för det.
Citera
2008-12-03, 18:52
Medlem
jansson_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pucco88

Bra, då kan du sälja (skänka) en av dom till mig!

Citat:
Ursprungligen postat av Blipperball
Det är säkert dom på service som har förstört den och klandrat dig för tappskada därav lite kompensation. Dock tycker jag att du borde ha fått den nya gratis men det kanske skulle ha sett lite för suspekt ut ifrån deras del.

jo ja det får man ju göra eller så har man 2

ja det tror jag med får dom imorgon så ska se på den om den såg ut som den gjorde när jag skickade den. jag får ju den gratis men jag måste endå betala för kollen företaget gjorde och frakten så jag får ju den nya gratis men servicen vill ju endå ha pengar för dom kollade på den även om det va dom som hade sönder den. så det är ju bra att få en ny iaf
Citera
2008-12-03, 18:52
Medlem
jansson_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pucco88
Det tycker jag med, men det är ju bra i alla fall! Han får en helt ny fungerande generation 2 till och med, jag skulle lätt betala 500 för det.

ja eller hur den kostar ju runt 2,7 annars
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in