Flashback bygger pepparkakshus!
  • 9
  • 10
2009-03-28, 19:01
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander857
Orsaken r ju att folk(bla du sjlv) har problem med just precis lsfrstelsen. Det bevisade jag ju genom att citera mig sjlv frn ca 10 inlgg.

Du r frvrigt den som mrker ord mest av alla nu fr tillfllet, det brukar vara ett knep man tar till nr ens argument r slut...

Mina argument r inte slut. Jag har frklarat varfr jag anser att Holmqvist r en bttre mlvakt. Dremot har varken du eller ngon annan lyckas tala om fr mig varfr jag har fel.

Att jag mrker ord r fr att du sjlv r duktig p det och jag tnkte du skulle uppskatta bemtandet.

Citat:
Ursprungligen postat av taags
Nja Swetech det r vl inte under dig att kalla Liv fr enbart medioker. Han r topp 3 i ES ltt.

Nu har jag inte sagt medioker. Jag har sagt en helt ok elitseriemlvakt.
Jag hller inte med om att han skulle vara bland dom tre bsta. Topp 5 dremot.
2009-03-28, 19:04
Medlem
Alexander857s avatar
Jag avbryter diskussionen hr eftersom jag r rdd fr att f fler tillsgelser. Jag har vl tjnat ihop till en varning snart och man vill vara avstngd under finalserien.
2009-03-28, 19:13
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander857
Jag avbryter diskussionen hr eftersom jag r rdd fr att f fler tillsgelser. Jag har vl tjnat ihop till en varning snart och man vill vara avstngd under finalserien.

Vill du kommentera en moderators arbete s fljer du den hr guiden.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=567547

Om du sen r osker p dina varningar och ifall du riskerar en varning s kan du kontakta en moderator och denne kan upplysa dig

//Mod
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in