• 1
  • 2
2009-04-20, 17:14
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Release 24 April (dvs om 4 dagar!!!) hr i Europa! Tnk att vi fr det hela 2 mnader innan USA.

Hr r lite recensioner:

- 92% Official Nintendo Magazine
- 92% NGamer
- 91% GamesMaster
- 9/10 EDGE

Saxad frn EDGE;

http://www.edge-online.com/magazine/...2%80%99s-story
Det kommer aldrig slja i drivor, men jag kommer att kpa det och njuta!
Citera
2009-04-20, 18:23
Medlem
Zephyreuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett litet djur
Det kommer aldrig slja i drivor, men jag kommer att kpa det och njuta!

Verkar kul. (speciellt ko-kanonen och festivalerna ) Vill. Ha.. Knns lite ondigt att kpa en wii-konsol fr bara det spelet....

Ko-Kanon For the Win!
Citera
2009-04-24, 13:50
Medlem
Ett litet djurs avatar
Det hr spelet verkar bli en riktig hit, 88% p metacritic.com nu. Ovntat!

http://www.metacritic.com/games/plat...ttlekingsstory
Citera
2009-04-24, 14:43
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Det hr spelet verkar bli en riktig hit, 88% p metacritic.com nu. Ovntat!

http://www.metacritic.com/games/platforms/wii/littlekingsstory
Frgan r bara om det kommer att slja. Jag gissar p bra frsljningssiffror med tanke p spelet grafik. Har sjlv suttit som fastklistrad framfr spelet. Det enda negativa jag funnit r att man i princip bara har en attack.
Citera
2009-04-24, 14:48
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Frgan r bara om det kommer att slja. Jag gissar p bra frsljningssiffror med tanke p spelet grafik. Har sjlv suttit som fastklistrad framfr spelet. Det enda negativa jag funnit r att man i princip bara har en attack.
Jag fick ju ln idag...

Men jag kper inget spel innan jag fixat USB Loader, fr jag kan inte spela mina spel pga oljudet som Wiin fr

I helgen ska jag frska nrda loss
Citera
2009-04-24, 14:55
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Jag fick ju ln idag...

Men jag kper inget spel innan jag fixat USB Loader, fr jag kan inte spela mina spel pga oljudet som Wiin fr

I helgen ska jag frska nrda loss
Kpte mig ett USB-minne (Kingston 8 GB datatraveler) p Elgiganten fr 150 kronor fr ngon vecka sedan fr att kunna testa spel & inte behva slsa skivor p dom. Funkar utmrkt med USB Loader & kan rekomendera det om du vill ha ett billigt alternativ. Om Wiit lter fr mycket s kanske det hller p att g snder?
Citera
2009-04-24, 15:10
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Kpte mig ett USB-minne (Kingston 8 GB datatraveler) p Elgiganten fr 150 kronor fr ngon vecka sedan fr att kunna testa spel & inte behva slsa skivor p dom. Funkar utmrkt med USB Loader & kan rekomendera det om du vill ha ett billigt alternativ. Om Wiit lter fr mycket s kanske det hller p att g snder?
Det r nr man kr med skivor det lter, r ngot problem med lsaren tror jag. Lter klockrent med USB-loader btw!

Nog om mina konsolproblem, mer om spelet
Citera
2009-06-09, 10:52
Medlem
Ett litet djurs avatar
S jag fick igng USB Loader och har nu brjat spela LKS lite smtt, mste sga att frsta timman jag spelat varit helt underbar. Det r vldigt bra grafik (art style, fr att frtydliga). Visst pressar spelet inte gpun ver huvud taget, men det spelar liksom ingen roll. Spelet r sdr ljligt gulligt, fast p ett bra stt.
Storyn r simpel men rak och fungerar bra. Tonen r hjrtfylld och underhllande och karaktrerna har helt klart sin egen personliga stil. Det hr spelet har helt klart potential till mitt GOTY. Trots att jag endast spelat i ca 1 h knns det som jag endast brjat skrapa p ytan, tror inte det blir ngra problem att spela det hr i 20+ h.

Mycket hrligt spel, en prla
Citera
2009-06-13, 02:06
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
S jag fick igng USB Loader och har nu brjat spela LKS lite smtt, mste sga att frsta timman jag spelat varit helt underbar. Det r vldigt bra grafik (art style, fr att frtydliga). Visst pressar spelet inte gpun ver huvud taget, men det spelar liksom ingen roll. Spelet r sdr ljligt gulligt, fast p ett bra stt.
Storyn r simpel men rak och fungerar bra. Tonen r hjrtfylld och underhllande och karaktrerna har helt klart sin egen personliga stil. Det hr spelet har helt klart potential till mitt GOTY. Trots att jag endast spelat i ca 1 h knns det som jag endast brjat skrapa p ytan, tror inte det blir ngra problem att spela det hr i 20+ h.

Mycket hrligt spel, en prla
Har spelat lite mer n dig & sjlv tycker jag det r ett av dom bttre spelen detta r.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in