Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-11-18, 22:40
Medlem
sonata-arcticas avatar
hej, jag har länge funderat över huruvida älvor existerar i våran "dimension" eller ej, jag har tidigare erfarenheter med att frammana demoner och andeväsen och det har fungerat ganska felfritt.
jag är intresserad av hur man tillkallar älvor så att man kan se dem och kanske även interagera med dem, jag har hittat information om s,k fairy-food och fairy-rings, det måste ju finnas någon som vet något om älvor här

jag är helt seriös och ber er om att inte kommentera med dumma kommentarer
och ni som inte har några konkreta svar kan strunta i att kommentera tack
mvh/sonata-arctica
tacksam för svar
Citera
2009-11-18, 22:46
Medlem
hembränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonata-arctica
hej, jag har länge funderat över huruvida älvor existerar i våran "dimension" eller ej, jag har tidigare erfarenheter med att frammana demoner och andeväsen och det har fungerat ganska felfritt.
jag är intresserad av hur man tillkallar älvor så att man kan se dem och kanske även interagera med dem, jag har hittat information om s,k fairy-food och fairy-rings, det måste ju finnas någon som vet något om älvor här

jag är helt seriös och ber er om att inte kommentera med dumma kommentarer
och ni som inte har några konkreta svar kan strunta i att kommentera tack
mvh/sonata-arctica
tacksam för svar

Vad menar du med den meningen, exakt?

Helt ärligt alltså. Du tror på älvor? Och du har även framkallat andra väsen? Kan du bevisa något av detta?
Citera
2009-11-18, 22:46
Medlem
Ode-Ns avatar
Jag såg sånna älvor som finns inne i folk och djur...sånna där in-älvor (haha jag är ju underbar)

Men serriöst...skulle det finnas älvor? ...jag vill gärna veta mer om hur du frammanar andra demoner
Citera
2009-11-18, 23:04
Medlem
Big Bres avatar
Efter att ha läst några andra av dina inlägg kan jag ju säga att du gör det inte svårt för oss icke-nazister att behålla våra åsikter.

En nazist som tror på tomtar och troll och kan inte skriva med stor bokstav.

Skärpning! Det finns en verklighet där ute!
Citera
2009-11-18, 23:07
Medlem
Jimbos avatar
..

Älvor är trixiga saker att få fram så att man ser dom.
Setting är A och O.
Skog, våtmark - gärna i gryning.
Gamla grusvägar, så långt ifrån 3g master och elstolpar det bara går.

Du bör även sätta kroppen i ett annat tillstånd - fast det är jag säker på att du redan har koll på. Bjällror och andra ting som har förmågan att skapa väldigt täta och tunna vibrationer är nyckeln för att öppna upp.

Nu är inte älvor nåra snälla, söta vareler som en folkloren fått oss at tro.
Dom dras till blod - gärna kvinnligt menstruationsblod - och deras bett kan göra dig riktigt skakig i psyket.
Citera
2009-11-18, 23:41
Medlem
Ode-Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimbo
Älvor är trixiga saker att få fram så att man ser dom.
Setting är A och O.
Skog, våtmark - gärna i gryning.
Gamla grusvägar, så långt ifrån 3g master och elstolpar det bara går.

Du bör även sätta kroppen i ett annat tillstånd - fast det är jag säker på att du redan har koll på. Bjällror och andra ting som har förmågan att skapa väldigt täta och tunna vibrationer är nyckeln för att öppna upp.

Nu är inte älvor nåra snälla, söta vareler som en folkloren fått oss at tro.
Dom dras till blod - gärna kvinnligt menstruationsblod - och deras bett kan göra dig riktigt skakig i psyket.
Och du har själv lyckats få fram dom antar jag ?
Citera
2009-11-18, 23:55
Medlem
BRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ode-N
Och du har själv lyckats få fram dom antar jag ?

Som sidospår tror c:a 54% av Islands befolkning på älvor (eller, som frågan var ställd, förnekar inte att älvor existerar). På Island gör man till och med omvägar vid nya vägbyggen för att inte förstöra älvornas bostäder och företag kan inte verka riktigt var som helst, pga att älvorna kan bli störda.

"Today, 54% of Icelanders believe in elves and hidden people and a full 90% of the population "takes notice" of this shadow community, which is said to number anywhere from 7000 to 20,000 inhabitants."
http://www.gonomad.com/features/0101...d_iceland.html

Rätt wierd!
Citera
2009-11-19, 00:01
Medlem
Ode-Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRT
Som sidospår tror c:a 54% av Islands befolkning på älvor (eller, som frågan var ställd, förnekar inte att älvor existerar). På Island gör man till och med omvägar vid nya vägbyggen för att inte förstöra älvornas bostäder och företag kan inte verka riktigt var som helst, pga att älvorna kan bli störda.

"Today, 54% of Icelanders believe in elves and hidden people and a full 90% of the population "takes notice" of this shadow community, which is said to number anywhere from 7000 to 20,000 inhabitants."
http://www.gonomad.com/features/0101...d_iceland.html

Rätt wierd!
Ja ja, men om halva island tror på dom, då är de ju en annan sak .

Nae, men skumt, varför just på island, har dom nån speciell relation till sina älvor eller?
Citera
2009-11-19, 00:09
Medlem
tältpinnes avatar
Man ska alltså sitta på en myr en regnig gryning, täckt av mensblod och bjällror?
Citera
2009-11-19, 00:16
Medlem
Ode-Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Man ska alltså sitta på en myr en regnig gryning, täckt av mensblod och bjällror?
Låter rimligt
Citera
2009-11-19, 01:23
Medlem
roppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Det är så man gör.
Citera
2009-11-19, 09:58
Medlem
Are-ons avatar
Om nu älvor finns, vill de inte umgås med nazister tror jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in