Citat:
Ursprungligen postat av Falk.
Jo, när den väl har spruckit så kan man ju fortsätta utan men nu söker jag tips för att få kondomen hel efter ett samlag
Haha, glidmedel eller en våt tjej har funkat vid de två tillfällena jag använt kondom. Spotta på kuken innan du lirkar in den och sen får du spotta varannan minut ungefär. Eller så är det fullt naturliga svaret att du är välhängd och förutom att du sliter ner kondomen även applicerar fel sorts tryck på den (tillsammans med friktionen). Men om du kan fortsätta utan så är det väl onödigt att ha den från början?
Saliv ger dig det "lättaste" glidet medan typ Klick! (skitmedel förövrigt, känns som att använda kondom) gör att känseln helt försvinner och ändå lyckas vara lite 'segt' medan olja (babyolja, rapsolja, massageolja) har en tendens att ge liite för dåligt glid, så ta ett ordentligt halt glidmedel om du vill köpa något. Så kör en fet loska och smörj in ollonet (med kondom på... duh), när du sen tröttnat på att ha henne överst (vilket sker efter 2-3 minuter) så kan du smörja in penis igen, blir liksom naturligt vid ställningsbyte och när du står bakom eller är överst så är det enklare att applicera saliv. Som jag skrev använder jag aldrig sådana moderniteter som kondom men att slänga på lite extra glid är ju helt naturligt.
Ett stående tips för att behålla vätskenivån så du inte torkar i munnen är att ha en tvåliters multivitaminjuice vid sänggaveln. Har du förresten tips på hur man använder kondom så det blir skönt eller vilken variant man behåller känseln med?
Citat:
Ursprungligen postat av Bowl
Där kom svaret.. Efter hela 10 +1 inlägg
Yes, men nu var uppenbarligen kondomanvändning inkluderat som del av frågeställningen...