Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-05-19, 02:30
Medlem
Anders.Nilssons avatar
Jag r 100% seris, orolig men vill ven ha ett riktigt svar fr det r fortfarande dimmigt fr mig.

S hr ligger det till, jag har hrt att demontimmen r ca kl 3.00(nattetid), d alla demoner ska hrja runt. Jag tror p spken, demoner och andrar osv.

Min tjej, hon har bettet sig lite skumt senaste tiden p natten, t ex varje natt vaknar hon just kl 3.00, hon vakna en gng stende vid balkongdrren och hade ingen aning hur hon kom dit.. Jag brukar oftast sova med henne men ibland sover hon i soffan, jag r en person som sover rtt s tungt, s vaknar inte riktigt.

Men en natt nr jag vaknade s vaknade hon med, bda var sdr trtt groggy, och s knde jag att jag fick ett knytnvsslag i ansiktet!! Mycket riktigt s var det tjejen som slog till mig, men sov fr hon snarkade lt det som, jag somnade om direkt fr jag var riktigt trtt. En annan gng vaknade jag med ett mrke p ovansidan handleden som om man skrapat i ngot och ftt en typ av "brnnmrke" som r runt, ingen aning hur jag ftt det heller.. men det var inte dr nr jag la mig. Det har varit precis som om ngon fimpat en cigarett p dr, precis s runt r det, och ja, tjejen rker.

Det r de som hnt, jag har vart riktigt orolig och s, men det har lagt sig nu.. Nu r det mera bara intresset och nyfikenheten som tagit ver.. S som sagt vnder mig till er p FB som kan lite mera om detta n mig! S hoppas verkligen ni kan hjlpa mig med svar! Och serisa svar tack!

//A.N
Citera
2010-05-19, 02:47
Medlem
-Jw-s avatar
Stt upp en kamera fr fan!
Citera
2010-05-19, 02:54
Medlem
haha fan borde inte ha lst detta nu s sent p natten
du fr vll kalla in en sn dr "spkjgare"
Citera
2010-05-19, 03:57
Medlem
Det finns mnniskor som bde gr i smnen, skadar sig sjlva i smnen och ger sig p sin partner i smnen. Hon kanske tillhr den kategorin mnniskor helt enkelt. Varit en del p tv om fenomenet det sista tror jag, om folk som blir vldsamma mot sina partners i smnen.

Sg en rtt ruskig grej en gng om folk som skadade sig sjlva, en kille som satte sig upp i smnen och slog armbgen mot lret gng p gng s hrt han kunde. Han var alltid helt blslagen nr han vaknade, han gick verkligen in fr att skada sig sjlv...
Citera
2010-05-19, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders.Nilsson
Jag r 100% seris, orolig men vill ven ha ett riktigt svar fr det r fortfarande dimmigt fr mig.

S hr ligger det till, jag har hrt att demontimmen r ca kl 3.00(nattetid), d alla demoner ska hrja runt. Jag tror p spken, demoner och andrar osv.

Min tjej, hon har bettet sig lite skumt senaste tiden p natten, t ex varje natt vaknar hon just kl 3.00, hon vakna en gng stende vid balkongdrren och hade ingen aning hur hon kom dit.. Jag brukar oftast sova med henne men ibland sover hon i soffan, jag r en person som sover rtt s tungt, s vaknar inte riktigt.

Men en natt nr jag vaknade s vaknade hon med, bda var sdr trtt groggy, och s knde jag att jag fick ett knytnvsslag i ansiktet!! Mycket riktigt s var det tjejen som slog till mig, men sov fr hon snarkade lt det som, jag somnade om direkt fr jag var riktigt trtt. En annan gng vaknade jag med ett mrke p ovansidan handleden som om man skrapat i ngot och ftt en typ av "brnnmrke" som r runt, ingen aning hur jag ftt det heller.. men det var inte dr nr jag la mig. Det har varit precis som om ngon fimpat en cigarett p dr, precis s runt r det, och ja, tjejen rker.

Det r de som hnt, jag har vart riktigt orolig och s, men det har lagt sig nu.. Nu r det mera bara intresset och nyfikenheten som tagit ver.. S som sagt vnder mig till er p FB som kan lite mera om detta n mig! S hoppas verkligen ni kan hjlpa mig med svar! Och serisa svar tack!

//A.N
Hr kommer ett serist svar:
Nej du har inte hamnat med en demon, utan med en sadist, detta borde ligga i psykologiforumet. Har ocks varit med en sn person. Pm a mig om du vill veta mer. Detta kan ske helt medvetet ocks, de sover inte utan ligger och bedmer risken att bli upptckt. De mr psykiskt dligt. Du borde dra drifrn innan du blir riktigt skadad, de kan ocks frska frgifta folk ocks. Var inte blgd utan ligg och avvakta, men ltsas sova, D kommer man p dem.
Klockan 03 r en vanlig tid de som r stressade eller mr psykiskt dligt vaknar, varfr vet jag inte. Spen och andar, ja det tror jag ocks p men inte demoner, andevrlden r en vrld som vran, men demoner finns inte, ondska finns inte heller dr ver. Vad folk kallar demoner eller poltergeist tror jag r frtvivlade spken i panik fr de fastnat. I panik kan vuxna ocks lpa amok. Besatthet som du tror din tjej r, tror jag inte heller p, det knns som du tror att en demon skulle bestta tjejen nr hon sover. Nej hnder inte. Vi har mycket starka skyddsandar s, OM en demon skulle finnas s skulle den inte kunna bestta henne. Kyrkan kr med sin skrmselppropaganda. Andevrlden r utan onska.
Senast redigerad av skellefteewa 2010-05-19 kl. 07:10.
Citera
2010-05-19, 06:28
Medlem
alroberts avatar
Paranormal activities fast p riktigt
Citera
2010-05-19, 09:58
Medlem
Anders.Nilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GJJ
Det finns mnniskor som bde gr i smnen, skadar sig sjlva i smnen och ger sig p sin partner i smnen. Hon kanske tillhr den kategorin mnniskor helt enkelt. Varit en del p tv om fenomenet det sista tror jag, om folk som blir vldsamma mot sina partners i smnen.

Sg en rtt ruskig grej en gng om folk som skadade sig sjlva, en kille som satte sig upp i smnen och slog armbgen mot lret gng p gng s hrt han kunde. Han var alltid helt blslagen nr han vaknade, han gick verkligen in fr att skada sig sjlv...

Oj.. gud vad lskigt!

Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Nej du har inte hamnat med en demon, utan med en sadist, detta borde ligga i psykologiforumet. Har ocks varit med en sn person. Pm a mig om du vill veta mer. Detta kan ske helt medvetet ocks, de sover inte utan ligger och bedmer risken att bli upptckt. De mr psykiskt dligt. Du borde dra drifrn innan du blir riktigt skadad, de kan ocks frska frgifta folk ocks. Var inte blgd utan ligg och avvakta, men ltsas sova, D kommer man p dem.
Klockan 03 r en vanlig tid de som r stressade eller mr psykiskt dligt vaknar, varfr vet jag inte. Spen och andar, ja det tror jag ocks p men inte demoner, andevrlden r en vrld som vran, men demoner finns inte, ondska finns inte heller dr ver. Vad folk kallar demoner eller poltergeist tror jag r frtvivlade spken i panik fr de fastnat. I panik kan vuxna ocks lpa amok. Besatthet som du tror din tjej r, tror jag inte heller p, det knns som du tror att en demon skulle bestta tjejen nr hon sover. Nej hnder inte. Vi har mycket starka skyddsandar s, OM en demon skulle finnas s skulle den inte kunna bestta henne. Kyrkan kr med sin skrmselppropaganda. Andevrlden r utan onska.

Aj aj, det lt inte bra, just det jag r rdd fr att ngot riktigt illa ska hnda mig som alroberta skrev, som paranomal activity. Har ju sett den och funderar om det ska sluta s fr mig som det gjorde fr honom, jag r inte riktigt redo att d n. Men den senaste tiden har jag inte mrkt s mycket mera av detta beteende av henne. Jag hoppas det inte blir vrre eller liknande.

//A.N
Citera
2010-05-19, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GJJ

Borde han inte vaknat av smrtan? Mnga med ngest skadar sig sjlv medvetet, men lttare skylla p att man sover, n erknna att man mr dligt, antar jag.
Citera
2010-05-19, 10:30
Medlem
Citat:

Intressant, hller med hr, tror heller inte att hon r besatt utan kan ha en
psykisk strning eller s gr hon i smnen eller rka rra sig vldsamt i smnen.
Det fr krvas en hel del fr att kunna ta ver en annan kropp som poltergiest som jag
har frsttt.

skellefteewa, varfr skulle det inte finnas en andevrld som inte r utav ondska?
Jag tror det finns, allt bygger vl p var i andevrlden som man vill vara utifrn vilken typ
av person man d r. Vill man vara ond s passar man bst bland dom onda sjlarna. Men det betyder inte att man ej kan frndra sin situation om man d skulle vilja det nrsomhelst.
Det r mina funderingar....

Vet ej ktheten med denna video eller om det r av "PR kupp" kristna.
http://video.google.com/videoplay?do...8605147769651#

Fantastisk gripande historia iallafall....
Citera
2010-05-19, 13:15
Medlem
Nej det finns ingen ondska i andevrlden, utan en av dimensionerna r gr. Dr hamnar onda, avprogrammeras och fds igen. Jag har frgat min andevgledare flera gnger om det, han sger ondska finns bara p jorden, inte hos oss, det finns spken men de r inte jtteonda och kan aldrig skada oss fysiskt. Men r man svag kan de skada psyket. De som hamnar i den gr zonen rehhabilliteras i en form av dvala, de liksom sover, tills de terfds. Mrk vl inget barn fds ont utan ondskan fds av att barn behandlas illa p ett eller annat stt. I de flesta fall. ven ande energier kan pverka oss negativt, men d har anden inte gtt ver.
Senast redigerad av skellefteewa 2010-05-19 kl. 13:39.
Citera
2010-05-19, 14:52
Medlem
Soyuzs avatar
Citat:

Hller med, hade ocks en konstig tjej fr ett par r sen som betedde sig lika. Hon blev som frbytt p ntterna eller vid intag av sprit, blev en helt sjukt galen person

Jag tror hon behver g p KBT alternativt hypnos fr att se ver om det finns ngot under locket som ligger och trycker. Man vet aldrig, en del folk har mycket skit i sig som aldrig kommer upp till ytan. Sen reflekteras sdant bttre nr man sover och r med mottaglig p andra psykiska stadier n den vakenheten erbjuder.

Testa rk riktigt bra grs eller ta syra, brukar ppna en hel del drrar i sjlen och hjrnan man grna aldrig hade ppnat eller som kanske borde ppnas?

Lycka till!
Citera
2010-05-19, 17:45
Medlem
nummerupplysn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soyuz
Testa rk riktigt bra grs eller ta syra, brukar ppna en hel del drrar i sjlen och hjrnan man grna aldrig hade ppnat eller som kanske borde ppnas?

Lycka till!

Rekommenderas inte. Du kan f en spontan projektion och hamna lite varsomhelst, bde i lgre och i hgre delar av det astrala planet... de lgre r inte riktigt att leka med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in