Svara
2010-07-08, 15:21
Medlem
Kön: Man
Vikt: 72Kg
Längd: 173

13:35 Kokade upp vatten och tillsatte 10 gram kratom high quality leaves
som kom från "SN" blandade med 2 påsar the och 3 sockerbitar.
Blev mest en stor sörja så det slutatde med att jag fick äta upp det med sked
och drack sedan upp vätskan som var kvar.

+ 30 min. Börjar få lite klåda och känna mig allmänt mysig,
Känns som jag tagit 7-8 stycken tradolan 50mg och kicken e på väg.

+ 45 min. Känner garanterat av det och börjar bli kreativ, varav jag börjar
skriva denna rus rapport.Smärtan som jag
tidigare hade i näsan då jag rätat till ett avbrutet näsben är nästan obefintlig.
Även sugen på att koka upp 5 gram till,
men väntar då jag inte har provat kratom tidigare ändast krypton.

+ 1h. Bestämmer mig för att koka upp en till kopp thé på 5 gram kratom
då jag inte är nöjd med effekten, vill dock säga att jag skulle inte
dra i mig mera om jag skulle jobba, så 10 gram e perfekt om man ska jobba.
men just nu är jag sugen på att försöka komma så nära subutex ruset
som möjligt, så 5 gram till får det bli!

+ 1h 20 min. nyss tvingat i mig 5 gram till. riktigt jobbigt var det, känns som
att ruset redan börjar klinga av. Hoppas verkligen inte det. Får se hur
det blir nu med mina 5 gram till, om kicken kan ens komma upp i tramadol
rus.

+ 1 50 min. Nu är jag sänkt, som på 10 tramadol ungfär!

min slutsats: 15 G av SN's kratom high quality leaves. då blir det bra. så ca: 145 kronor
för ett rus. Det duger för att jag ska köpa det igen.

Hoppas ni vart nöjda med den här tripprapporten!
Mvh Pothead_No1
Citera
2010-07-08, 16:54
Medlem
foshobros avatar
Kanon! Fick själv hem kratom från SN idag. Bara testat krypton innan. Hur mycket krypton hade du behövt för att få samma rus som på kratomet?
Citera
2010-07-08, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foshobro
Kanon! Fick själv hem kratom från SN idag. Bara testat krypton innan. Hur mycket krypton hade du behövt för att få samma rus som på kratomet?

Jag vill minnas att kryptonet jag tog från SN kom i 3 G,s förpackningar. Det gick åt en påse åt gången men då vart jag som sub'ad, så kanske 1,5 gram krypton = 15g kratom. Har ingen tolerans alls nu på något, då jag varit ren ett X antal månader, ruset sitter fotfarande i. och nu e det 9 timmar sen jag tog dom där 15 gubbarna dock har det klingat av lite, men mår fortfarande bra
Citera
2010-07-09, 17:37
Medlem
foshobros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
Jag vill minnas att kryptonet jag tog från SN kom i 3 G,s förpackningar. Det gick åt en påse åt gången men då vart jag som sub'ad, så kanske 1,5 gram krypton = 15g kratom. Har ingen tolerans alls nu på något, då jag varit ren ett X antal månader, ruset sitter fotfarande i. och nu e det 9 timmar sen jag tog dom där 15 gubbarna dock har det klingat av lite, men mår fortfarande bra

Gjorde thé på 15g igår men tyckte inte det hände så mycket. Visst jag blev skönare och svettades som en tok men inte som jag blir på säg, 1g krypton. Skall testa göra nån typ smoothie på 15g med löv och allt kvar idag och se om det slår bättre. Kanske inte fick ut allt gottigt ur löven när jag gjorde thé
Citera
2010-07-09, 18:16
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Gjorde thé på 15g igår men tyckte inte det hände så mycket. Visst jag blev skönare och svettades som en tok men inte som jag blir på säg, 1g krypton. Skall testa göra nån typ smoothie på 15g med löv och allt kvar idag och se om det slår bättre. Kanske inte fick ut allt gottigt ur löven när jag gjorde thé
Té är nog det ultimata, mjölk och mjölkprodukter brukar väl ha en dålig vana att blocka ur ämnen man får i sig? Så en smoothie kanske inte fungerar särskilt bra.
Citera
2010-07-09, 20:04
Medlem
Citat:

vad jag vet så ska det vara väldigt individuellt med ruset, men jag drog i mig resten av mina 30 G idag, dvs 15G direkt i en kopp. Och jag e lika mysig som igår.. och jag har mycket erfarenhet av kratom. Använde det en hel del istället för sub när jag lämnade piss en gång i veckan!
Citera
2010-07-09, 20:27
Medlem
R.Rs avatar
Var lite tveksam men då din tripprapport ändå beskriver ruset väljer jag att låta den vara kvar, trots att den var kort och lite intetsägande. Var snäll och tänk på att vi inte vill ha liverapporter under trippen här i forumet nästa gång du skriver en tripprapport, de brukar bli bättre i nyktert tillstånd
/Mod
Citera
2010-07-09, 20:47
Medlem
Jag var dum o rökte det

Men bra raport
Citera
2010-07-10, 00:55
Medlem
foshobros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
vad jag vet så ska det vara väldigt individuellt med ruset, men jag drog i mig resten av mina 30 G idag, dvs 15G direkt i en kopp. Och jag e lika mysig som igår.. och jag har mycket erfarenhet av kratom. Använde det en hel del istället för sub när jag lämnade piss en gång i veckan!

Får testa igen då. Käkade du upp resterna också eller drack bara vätskan?
Citera
2010-07-10, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Var lite tveksam men då din tripprapport ändå beskriver ruset väljer jag att låta den vara kvar, trots att den var kort och lite intetsägande. Var snäll och tänk på att vi inte vill ha liverapporter under trippen här i forumet nästa gång du skriver en tripprapport, de brukar bli bättre i nyktert tillstånd
/Mod

okeey, ledsen för det. men jag vart så ivrig att tala om hur det var och sugen på att göra nåt när det kickade in.. ska tänka på det nästa gång, Tack!
Citera
2010-07-10, 01:55
Medlem
Citat:
Får testa igen då. Käkade du upp resterna också eller drack bara vätskan?

Käkade upp allt, varenda liten smula sen drack jag den varma vätskan!
Citera
2010-07-12, 23:16
Medlem
nordztroms avatar
ah goot att du skrev en raport om det kratomet . bästelde hem 3 påsar jag med och ja det va najs!!
toleransen ökade jävligt fort tyckte jag. Tog 1 påse första dan dan efter 1 påse igen och tjände knappt av det 3 dan så gorde en kopp kaffe mer nytta.
jävligt smärt stillande "din rus rapport va bätre "
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in