Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-09-12, 19:15
Bannlyst
Ja, vad tycker ni nu då, nu när ni ser islams utbredning i Europa? Under 90-talet var ju serberna de onda enligt västvärlden och muslimerna de goda. Friggebo, Bildt och Westerberg impoterade hit dem i massor.

Så med facit i hand det vi andra redan visste, anser ni fortfrande att serberna gjorde fel mot islam på Balkan under 90-talet?
Citera
2010-09-12, 19:17
Medlem
BandieraRossas avatar
Inbördeskriget i Jugoslavien har ingenting med den svenska och i övrigt europeiska importen av kulturfrämmande element. Hur gör du den kopplingen?
Citera
2010-09-12, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BandieraRossa
Inbördeskriget i Jugoslavien har ingenting med den svenska och i övrigt europeiska importen av kulturfrämmande element. Hur gör du den kopplingen?

Jo det har koppling. Islam anfaller hela Europa från olika håll. Serber och kroater var de enda som militärt slogs mot islam, främst serberna.
Citera
2010-09-12, 19:20
Medlem
korps avatar
Ja, helt klart. De mördade en otroligt massa människor och lyckades enbart göra Bosniakerna mer fundamentala än de någonsin varit innan.

Helt fel, olagligt, fruktansvärd och korkat. Men jag tycker det är viktigt att påpeka att det ju inte vara "alla" Serber som gjorde det, det var trots allt en liten minoritet av hela det Serbiska folket som höll på med sitt jävelskap.

Det finns ett par staters politiska ledare i Europa som borde be Bosnien om ursäkt för att de hade sitt huvud intryckt i sin egen röv och inte försökte mer stoppa det som hände.
Citera
2010-09-12, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av korp
Ja, helt klart. De mördade en otroligt massa människor och lyckades enbart göra Bosniakerna mer fundamentala än de någonsin varit innan.

Helt fel, olagligt, fruktansvärd och korkat. Men jag tycker det är viktigt att påpeka att det ju inte vara "alla" Serber som gjorde det, det var trots allt en liten minoritet av hela det Serbiska folket som höll på med sitt jävelskap.

Det finns ett par staters politiska ledare i Europa som borde be Bosnien om ursäkt för att de hade sitt huvud intryckt i sin egen röv och inte försökte mer stoppa det som hände.

Det ligger i den enskilda individen hurvida du vill bli fundamenatal och det finns ingen orskak till hur bosniakerna skulle vara fundamentala idag elller inte pga serberna. Då har serberna all rätt i världen å mörda muslimer hej vilt med tanke på att vi blev förtrycka av turkar i nästan 500 år.

Det är som om du skulle mörda någon och i förhör skyller du på hur illa någon behandlat dig.
Citera
2010-09-12, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svittigneger
Var det fel att stoppa serbernas bekämpning av islam på Balkan under 90-talet?
Det faktum att Sverige i likhet med nästan alla andra EU-länder nu har erkänt det muslimska Kosovos självständighet säger allt. EU-länderna har till och med gjort minnesdagen för de äckliga serbernas folkmord i Srebrenica till en första gemensam sorgedag i Europa.
Senast redigerad av Kulturberikarn 2010-09-12 kl. 19:29.
Citera
2010-09-12, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ja, vad tycker ni nu då, nu när ni ser islams utbredning i Europa? Under 90-talet var ju serberna de onda enligt västvärlden och muslimerna de goda. Friggebo, Bildt och Westerberg impoterade hit dem i massor.

Så med facit i hand det vi andra redan visste, anser ni fortfrande att serberna gjorde fel mot islam på Balkan under 90-talet?

Att marginalisera muslimsvin är det enda vettiga man kan göra i dagens europa och det har folk runtom börjat inse mer och mer. Det enda felet på balkan var att serber och kroater aldrig ingick i en allians för att krossa muslimsvinen, det enda de hade var en lös vapenvila.

Vad man har nu är Bosnien som en komplett skitstat där det enda positiva är att muslimer förlorar mer och mer makt samt håller på att dö ut tack vare att de till skillnad från sina negroida samt arabiska bröder inte är kapabla till att föröka sig i samma takt.

Serberna/Kroaterna gjorde inget fel mot islam/muslimer.........det är helt enkelt folk som inte hör hemma i europa.
Citera
2010-09-12, 19:26
Bannlyst
Vad jag minns så ville islam ha landområden som skulle tillhöra dessa muslimska folk i främst Bosnien och Kosovo Till detta hade man redan Al Qaeda och wahabbiter på plats från den islamiska världen i syfte att kriga ner ett kristet och europeiskt land som Serbien och ta mark från de. Även västvärlden hjälpt till i denna plundring.

Idag ser vi vad som sker på Balkan, på gatorna i Paris, Malmö, London, Amsterdam osv osv.
Citera
2010-09-12, 19:28
Bannlyst
Citat:
Vad jag minns så ville islam ha landområden som skulle tillhöra dessa muslimska folk i främst Bosnien och Kosovo Till detta hade man redan Al Qaeda och wahabbiter på plats från den islamiska världen i syfte att kriga ner ett kristet och europeiskt land som Serbien och ta mark från de. Även västvärlden hjälpt till i denna plundring.

Idag ser vi vad som sker på Balkan, på gatorna i Paris, Malmö, London, Amsterdam osv osv.

Det är allmänt känt att Alija Izmetbegovic sänt bosniska muslimer till Iran för träning innan konflikten.
Citera
2010-09-12, 19:30
Medlem
Ärligt så tycker jag att ni tänker idiotisk och är idioter. Att massmörda folk är aldrig rätt oavsett vilken religion det handlar om.

Förstår mig inte på folk som er.

Min åsikt helt enkelt.
Citera
2010-09-12, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av argoraz
Ärligt så tycker jag att ni tänker idiotisk och är idioter. Att massmörda folk är aldrig rätt oavsett vilken religion det handlar om.

Förstår mig inte på folk er.

Min åsikt helt enkelt.

Nej det är hemskt, hemskare blir det när muslimerna snart gör halal av dig och impregnerar dina kvinnor i familjen, då ingen gör motstånd utan bara lipar som du gör.
Citera
2010-09-12, 19:34
Medlem
BandieraRossas avatar
Citat:
Jo det har koppling. Islam anfaller hela Europa från olika håll. Serber och kroater var de enda som militärt slogs mot islam, främst serberna.

Du menar alltså att serber och kroater bär ett visst ansvar för den nuvarande svenska invandringspolitiken?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in