Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-10-19, 14:39
Medlem
casars avatar
Jag undrar om någon vet var man kan få tag i denna parkas förutom på NK i Stockholm där den kostar 7800:-, finns det någon vettig webshop som säljer den till ett rimligt pris?

http://seasonal.parajumpers.it/prodo...g=6&cat=&mrc=1
Citera
2008-11-04, 12:43
Medlem
casars avatar
bump
Citera
2008-11-06, 23:04
Medlem
Jag har också tittat efter denna. Har de börjat sälja sådana i Kina på Silk Market ännu? Är lite sugen på att vara tidig med import denna gång? Alla tips uppskattas.
Citera
2008-11-08, 17:58
Medlem
Som ett förtydligande letar jag efter tips på internetsajter som säljer Parjumpers direkt från Kina. Sådana måste finnas.
Citera
2008-11-10, 02:47
Medlem
Lundamicke: Ditt as... betala för äkta eller låt bli.
Citera
2008-11-10, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPACEJAM
Lundamicke: Ditt as... betala för äkta eller låt bli.

Sorry om du tog det personligt. Trodde detta var stället att leta efter sådana tips utan att folk skulle ta illa upp.
Citera
2008-11-26, 18:08
Medlem
Är det verkligen ingen som har tips på detta. Man börjar se dem på stan och då brukar det inte dröja länge innan Kina-importen börjar.
Citera
2008-11-29, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamicke
Är det verkligen ingen som har tips på detta. Man börjar se dem på stan och då brukar det inte dröja länge innan Kina-importen börjar.

Kollade faktiskt runt lite på "fake-market" i Shanghai i veckan men hittade inget. Personligen är jag inte intresserad men vad gör man inte för andra?
Skall förbi om några veckor igen tänkte jag hittar jag något då kan jag skriva här.
Citera
2008-11-30, 22:25
Medlem
Det låter som god FB-service. Dessa börjar synas på stan vilket också borde betyda att man kan hitta dem i Kina. Avvaktar din rapport.
Citera
2008-12-21, 13:04
Medlem
Efterfrågad produktion..

Jag har köpt en äkta PJS Kodiak och är nöjd med i princip allt.
En kompis var på silk market i Peking förra veckan och där låg det tydligen en bunt med foton på PJS Kodiak med detaljer utpekade.
Eftersom PJS bara tillverkat jackorna mot beställning från distributörer och återförsäljare finns det inga volymer att tillgå, vilket innebär många potentiella köpare av kopior både denna och nästa säsong.

Men...

Detaljer är inte Kinesernas starka sida.
Det har tagit dem 3 år att nå en kvalitets- och detaljnivå på Snow Mantra som fortfarande är oacceptabel men går att sälja utan att behöva gå under jorden efteråt.

Som vanligt blir det ju hund hår till pälsen och detaljerna är ju bara att glömma.
Citera
2010-10-25, 09:19
Medlem
muppenwtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casar
Jag undrar om någon vet var man kan få tag i denna parkas förutom på NK i Stockholm där den kostar 7800:-, finns det någon vettig webshop som säljer den till ett rimligt pris?

http://seasonal.parajumpers.it/prodo...g=6&cat=&mrc=1

Har du inte råd, köp en billigare jacka som fungerar bättre med din ekonomi.
Kolla HM och Stadium kanske
Citera
2010-10-31, 12:32
Medlem
Loveboatss avatar
Har också letat som en dåre efter billigare varianter av Parajumpers och de enda jag hittade var www.fabriksoutlet.com som dock svarade att de inte kommer ha dom förrän efter nyaår och då är ju nästan vintern över
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in