Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-11-15, 20:18
Medlem
Blatte-NOTs avatar
Jag har insett att kvinnor runt 40 r otroligt trista och PK.
Som exempel kan jag nmna:
-klipper hret kort.
-total avsaknad av sex appeal
-blir feta
-trots glada tillrop, uppmuntran och snygga ben vgrar att bra kort kjol, sminka sig sexigt, stta upp hret i fantasifulla vackra frisyrer.
-totalvgra tex spontansex, en hel trd gr att skriva om sex fr vrigt...det vanligaste utropet om detta, "-nej men uuussssch, s kaan man ju inte gra"
-svarar inte p mail i tex dejtingsajter och om nd svar behagar infinna sig bara kallprat om vdret etc i ondliga milslnga dialoger om urtrista saker.
-anvnder absolut inte nagellack eller hgklackat med kommentaren, "-nej det vgrar jag ha bland folk, det r s obekvmt".
-totalt omjligt att diskutera andra saker n totalt meningslsa vardagliga saker.
Sammanfattning: kvinnor runt 40 r oerhrt trista och politiskt korrekta in till vansinnets grns.

Frga: Varfr blir ni sdana vid en viss lder?
Citera
2010-11-15, 20:24
Medlem
RazorTongues avatar
Andra mnniskor r inte till fr att behaga dig. Lev med det.
Citera
2010-11-15, 20:24
Bannlyst
40 rs kris kanske?
Citera
2010-11-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatte-NOT
JFrga: Varfr blir ni sdana vid en viss lder?
Det r kanske dig det r fel p? De r kanske helt ointresserade av dig och gr allt fr att dissa dig? Hur gammal r du?

Vad har frresten begreppet PK med detta att gra?
Citera
2010-11-15, 20:26
Medlem
Blatte-NOTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazorTongue
Andra mnniskor r inte till fr att behaga dig. Lev med det.

Jag vet inte hur mycket mat jag lagat, ej heller hur mnga l och drinkar jag bjudit p, ej heller hur mnga fantasifulla och insiktsfulla brev jag skrivit, ej heller hur mnga gnger jag sagt snlla och uppmuntrande saker till kvinnor UTAN resultat. Dom r bara fr trista.
Citera
2010-11-15, 20:31
Medlem
Blatte-NOTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DivisionByZero
Det r kanske dig det r fel p? De r kanske helt ointresserade av dig och gr allt fr att dissa dig? Hur gammal r du?

Vad har frresten begreppet PK med detta att gra?

S kan det naturligtvis vara. Men s jvla udda, ful eller ovanlig r jag inte s det argumentet gr bort. PK r ju ett begrepp som numera kan anvndas i olika sammanhang. I detta sammanhang anvnder jag det tex nr jag fr svaret p ett "ovanligt" frslag, "-Nejj, ohh det gr jag verkligen inte med p, usch va hemskt, s kan man ju inte gra"
Citera
2010-11-15, 20:41
Bannlyst
Det hr stmmer inte alls. Den ldsta tjejen jag har trffat r 41. Men jag har trffat ett antal mellan 30-41, och de tjejerna r ju mycket mer sugna p sex n de yngre. Helt utan krusiduller, rakt p, var och nr som helst.
Citera
2010-11-15, 20:43
Medlem
Blatte-NOTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zilo
Det hr stmmer inte alls. Den ldsta tjejen jag har trffat r 41. Men jag har trffat ett antal mellan 30-41, och de tjejerna r ju mycket mer sugna p sex n de yngre. Helt utan krusiduller, rakt p, var och nr som helst.

Ja, det verkar som det hnder ngot vid 40...d brjar den kvinnliga stenldern visst, men jag frstr inte varfr.
Citera
2010-11-15, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zilo

Detta beror p att de snart r slut och fr att de knner sig gamla och fr mindre uppmrksamhet jmfrt med unga tjejer och just drfr kar deras bekrftelsebehov.
Citera
2010-11-15, 20:54
Bannlyst
Snlla, de har redan slampat runt tillrckligt i tonren och nu bryr de sig inte lngre om sitt utseende d de oftast har sitt p de torra.
Senast redigerad av Obliver 2010-11-15 kl. 20:57.
Citera
2010-11-15, 20:56
Medlem
Vissa r tanter vid 20 andra r 20 hela livet... Tror det har mer med individen och gra n ldern.

Tycker sjlv att ldre kvinnor r roligare n yngre d de ofta r mer sjlvskra, har levt lite och ftt perspektiv.
Citera
2010-11-15, 20:56
Bannlyst
I den ldern brukar man brja ka till Gambia semester som kvinna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in