2010-07-08, 21:55
Medlem
Seanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadLemon
Så P*si vågar visa sig i Märsta? trodde det fanns en hitlist på honom

Han har vart på både Kung Carl och/eller Garage, Corner.
Inge bråk eller skitsnack runt honom nu vad jag vet.
Citera
2010-07-08, 22:08
Medlem
Seanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bedbug
Vad hände med den galna finnen Vesa (Har för mig att han hette så). Gick i Vilunda samtidigt som mig 85 till 87. Trevlig om man kände honom, annars så slog han sönder folk till höger och vänster när helgen drog in.

Hårfärg på honom? :P
Citera
2010-07-09, 12:14
Medlem
BadLemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seann
Han har vart på både Kung Carl och/eller Garage, Corner.
Inge bråk eller skitsnack runt honom nu vad jag vet.

Oh fan där ser man. trodde inte han skulle våga visa sig i Märsta
Citera
2010-07-17, 02:31
Medlem
CRACKLUDERZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pheatoon
Ronnie Norberg bor i Knivsta med sin familj. Han har väl vad jag vet aldrig varit speciellt stökig, kör buss nu? Micke var det ju värre med, men han är rätt lugn nu och ses i märsta ibland när han hälsar på familjen.

GnagarBosse bor i Solna, jobbar i byggsvängen.

Kim har Kim Teakwondo i Valsta men bor på Essingen.

Menar du Bosse Gran**ist?
Citera
2010-07-25, 17:15
Medlem
Och P*nino då? Någon som sett till honom på sistone?
Citera
2010-08-21, 17:41
Medlem
Maidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadLemon
Oh fan där ser man. trodde inte han skulle våga visa sig i Märsta

Jag såg P*si idag utanför ica Sätuna. Han såg väldigt sliten och skabbig ut. För mycket droger?
Citera
2010-12-28, 17:51
Medlem
JolleVonKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bedbug
Vad hände med den galna finnen Vesa (Har för mig att han hette så). Gick i Vilunda samtidigt som mig 85 till 87. Trevlig om man kände honom, annars så slog han sönder folk till höger och vänster när helgen drog in.

Han bor i nere i Märsta nu, har 3 barn tror jag.. Men han är inte helt kry i huvudet så som jag förstått det..
Citera
2011-01-27, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maiden
Är det någon som vet var Johan Grönkvist från Upplands Väsby tog vägen? Han gick i min klass andra året på gymnasiet och alla var rädda för honom.
Jag såg att han var med på efterlyst för ca 10 år sen, tror det var för inblandning i något mord och skottlossning mot hans ex-tjejs föräldrars hus.
Har också hört att han satt på Karsudden ett tag.

jag träffade honom senaste gången typ feb 08.
känns inte så otroligt att han har gjort något mot sitt ex...är det något som får honom att bli galen så är det när en tjej inte står ut med honom längre! Talar av egen erfarenhet!
Och ja det är sant att han har satt på karsudden...både en och två gånger..
Citera
2011-02-03, 23:36
Medlem
Är det någon människa jag avskyr så är det Johan Grönkvist, större svin får man leta after. INte sett honom på många år men han lär ju knappast ha förändrats till det bättre. Att hans brorsa dog var väl inte heller någon större förlust...
Citera
2011-02-04, 16:20
Medlem
Maidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexxa
jag träffade honom senaste gången typ feb 08.
känns inte så otroligt att han har gjort något mot sitt ex...är det något som får honom att bli galen så är det när en tjej inte står ut med honom längre! Talar av egen erfarenhet!
Och ja det är sant att han har satt på karsudden...både en och två gånger..

Oj har du varit tillsammans med honom?
Har för mig att han rymde från Karsudden någon gång och var med på efterlyst men då med annat efternamn. Du Pont eller något liknande tror jag namnet var.
Han var riktigt skum i skolan i alla fall. Det var någon som sa att han hade glaskäke så om man ville skada honom skulle man slå honom på hakan underifrån. Undrar om det stämmer.
Citera
2011-02-05, 00:21
Medlem
Kommer håg en gång i början på nittiotalet, tror det var 91, då han kom fram till samma gäng grabbar, muckade gräl för att få ett kok stryk. Grät borta vid den lilla bron över ån mot märstahållet om man säger.
Sen gjorde han om samma 4-5 gånger till, samma folk, samma jidder, samma kok stryk för att sen springa å grina.

Har för mig att an "försvann" från Väsby i några år. kom tillbaka och blivit stor som ett hus och ställde till en jävla massa skit. Bland annat hotade han väl att döda sin dåvarande tjej med en spruta med luft eller nåt sånt galet...

Jag kan ha fel. Rätta mig i såfall...
Citera
2011-02-13, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maiden
Oj har du varit tillsammans med honom?
Har för mig att han rymde från Karsudden någon gång och var med på efterlyst men då med annat efternamn. Du Pont eller något liknande tror jag namnet var.
Han var riktigt skum i skolan i alla fall. Det var någon som sa att han hade glaskäke så om man ville skada honom skulle man slå honom på hakan underifrån. Undrar om det stämmer.

Ja det har jag och han är minst sagt galen! Han blev dömd till typ ett och ett halvt år för kvinnofridskränkning för det han gjorde mot mig.
Vet inte om han har rymt därifrån men han heter Du Puy nu iaf. Haha det tror jag inte är sant dedär med käken. Men som sagt skum är han!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in