Citat:
Ursprungligen postat av Dumlecola
Tjena!
Det är såhär att jag har snackat med en tjej nu i ungefär en vecka. Redan efter någon dag så ville hon träffas, jag kände självklart att det inte gick eftersom vi knappt hade snackat någonting. Nu har vi som sagt pratat i en vecka, och jag känner både att det är rätt, men ändå fel att träffas, låt mig berätta:
Grejen är att min bakgrund är den typiska oskulden (+20år, aldrig kysst en tjej osv). Tjejen ifråga har haft 2 seriösa förhållanden medans jag har 0 erfarenhet = gör mig osäker och nervös att jag vågar träffa henne.
Hon har gett mig komplimanger, och jag har gett henne komplimanger, tror att jag inte har tyckt att hon varit speciellt attraktiv. Hon har lagt upp några bilder på senare tid där hon är väldigt söt, men om man kollar på bilder ifrån henne i somras och senare, då ser ut hon som ett riktigt träsktroll.
Det tredje skälet som gör att jag inte vet ifall jag ska träffa henne är att hon bor 40 mil härifrån.
Vad säger ni, har jag något att förlora genom att träffa den här tjejen? Det känns som min livschans att både bli av med oskulden och att skaffa en flickvän, men jag vet inte.
haha du ska vara försiktig med tjejer som du inte har träffat på riktigt, läst epå flashback om en snubbe som gjort det över internet dock hade han bara fått ansiktsbilder på denna tjej, blivit lite intresserad för att sedan någon kväll träffa henne och hon var så stor så hon saknade nacke
edit: läste nu att du var oskuld, vafan slå till, hon bor 40 mil ifrån dig, se bara till att inte umgås med polare om hon är ful, knulla en hel helg låt henne åka hem = win win då dina polare ej vet om det och du har fått knulla en massa.