Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2011-02-26, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modre
Mja, fast tror inte det r p det viset faktiskt. Det knns som att hennes beteende i sngen mer tyder p ngot annat. Hon har inte gjort ngra som helst tecken p att vilja ha bort mig eller liknande. Sen s berttar jag inte allt, men finns mer grejer som tyder p att det, lyckligtvis, inte r s som du sger.

Postitivt isf om det inte r nt snt! Det kommer nog fram s smningom...
Citera
2011-02-26, 23:21
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Nu hajar jag inte vad du menar med det frsta du skrev. Det r allts JAG som r tillsammans med tjejen, jag r TS. Eller missfrstod jag att du missfrstod mig nu?

Det knns inte som att vi har trffats tillrckligt lnge fr att g i terapi eller brja "reda ut" saker p det sttet nnu. Vi har inte ens haft snacket om att vi r tillsammans, n (dock r vi det, inte sagt det ppet bara) Vill ven veta mer om det hela innan jag brjar fresl saker till henne. Vet ju inte ens hur stort problem det r, vad det verhuvudtaget beror p eller nnting. S det r drfr jag startade den hr trden, fr att f era tankar och teorier om vad det kan handla om. Kan ju finnas sjukdomar eller s som jag inte knner till bland annat. Sjvla "behandlingen" ska nog g att lsa, fr lite vett har man ju.
Jag lste fel p anvndarnamn, jag uppfattade dig inte som TS, sorry
Men jag antar att du frstod lite vart jag var pvg i mitt resonemang nd?

Det r svrt att knna in sig hur lnge man ska ha varit tillsammans innan man kan frska vidrra den andras inre eller fresl ngot som terapi och liknande.
Det kan g flera, flera r och nd r det svrt.
S jag hoppas att ni kmpar p s gott det gr, visa henne att du finns dr ven fast hon kanske skulle flippa lite/bli ledsen random och sdant!
Citera
2011-02-27, 17:09
Medlem
Sitter hr och r ganska lttad! Igr hade vi sex tv gnger. Och jag frgade henne ven lite mer om det hela vad hon tror obehaget kan bero p osv. Jag berttade om vestibulit som hon inte alls knde till sen tidigare, men det var absolut inte det sa hon.

Antagligen r det s enkelt som att hon r vldigt trng och inte srskilt djup, jag kan nstan g i botten p henne med bara fingrarna. S det verkar som att det med strsta sannolikhet beror p att man stter emot livmodertappen typ. Genomfrde hur som helst tv samlag och hon sa att det r ingen fara, hon avbryter om det knns jobbigt - men det gjorde det inte utan det gick faktiskt bra. Dock tog jag det ganska frsiktigt med henne.

Har vldigt blandade knslor nu. r ena sidan glad ver att det inte verkar vara ngot allvarligare, men r ocks bekymrad av det faktum att hon ibland kommer tycka det r obehagligt att ha sex, vill ju att hon ska kunna njuta hela tiden. Dessutom sa hon att doggystyle r den stllning som funkar typ smst - men jag lskar den. Men samtidigt r jag ocks lite "glad" typ ver att hon r vldigt skn just pga att hon r s tight, vilket samtidigt r roten till problemet. S vet inte vad jag ska knna egentligen..
Citera
2011-02-27, 23:02
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Sitter hr och r ganska lttad! Igr hade vi sex tv gnger. Och jag frgade henne ven lite mer om det hela vad hon tror obehaget kan bero p osv. Jag berttade om vestibulit som hon inte alls knde till sen tidigare, men det var absolut inte det sa hon.

Antagligen r det s enkelt som att hon r vldigt trng och inte srskilt djup, jag kan nstan g i botten p henne med bara fingrarna. S det verkar som att det med strsta sannolikhet beror p att man stter emot livmodertappen typ. Genomfrde hur som helst tv samlag och hon sa att det r ingen fara, hon avbryter om det knns jobbigt - men det gjorde det inte utan det gick faktiskt bra. Dock tog jag det ganska frsiktigt med henne.

Har vldigt blandade knslor nu. r ena sidan glad ver att det inte verkar vara ngot allvarligare, men r ocks bekymrad av det faktum att hon ibland kommer tycka det r obehagligt att ha sex, vill ju att hon ska kunna njuta hela tiden. Dessutom sa hon att doggystyle r den stllning som funkar typ smst - men jag lskar den. Men samtidigt r jag ocks lite "glad" typ ver att hon r vldigt skn just pga att hon r s tight, vilket samtidigt r roten till problemet. S vet inte vad jag ska knna egentligen..
Hej!

Sknt att det gick bra!

Men hon verkar vara sjukt nervs nr ni r intima, eller s r det ngot annat, fr nr man r kt som tjej s brukar alla organ invrtes flytta p sig.
Allts borde du INTE stta i livmodertappen s ltt om hon r "villig" att ha sex s att sga, rent fysiskt..
Men det kanske blir bttre med tiden nu om hon knner sig tryggare med dig
Citera
2011-02-28, 00:24
Medlem
kalasetistans avatar
Hur gammal r hon?
Citera
2011-02-28, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Hej!

Sknt att det gick bra!

Men hon verkar vara sjukt nervs nr ni r intima, eller s r det ngot annat, fr nr man r kt som tjej s brukar alla organ invrtes flytta p sig.
Allts borde du INTE stta i livmodertappen s ltt om hon r "villig" att ha sex s att sga, rent fysiskt..
Men det kanske blir bttre med tiden nu om hon knner sig tryggare med dig

Jas? Fr med mitt ex som jag var tillsammans med i flera r och garanterat var 100% trygg med mig och 110% villig att bli psatt s sttte jag ibland emot livmodertappen, i vissa stllningar dr jag kom extra djupt.

Efter frsta samlaget sa hon frresten "det kndes mycket bttre n det brukar gra". S att jag visat frstelse och att jag inte blir "arg" p henne eller nt snt samt att jag visar att jag r mn om att se till s att vi inte gr ngot obehagligt fr henne kanske hjlpte ganska mycket? Har lite ftt knslan av att hon "bitit ihop" och liksom bara frskt ta sig igenom det tidigare.. Vilket hon inte ska behva gra med mig.

Nsta samlag bytte hon till och med stllning p eget bevg, frn den "trygga" stllningen till en annan. Nr jag kade tempot och djupet en smula grimaserade hon och stnade en del, s jag lugnade ner fr trodde det var av obehag, men d viskade hon i mitt ra "nej fortstt, det r sknt" och log mot mig.

S ja, det hr kommer nog g alldeles utmrkt med tiden, som ni sger. Tror inte heller att hon r s dr oerhrt erfaren inom sex heller, kanske har hon haft oknsliga killar tidigare som frskt ge henne skuldknslor? Vad vet jag.

Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Hur gammal r hon?

18-22r.
Citera
2011-03-02, 02:24
Medlem
Zelogaths avatar
Har du sttt i tappen hos andra tjejer ocks s kanske du r stor d?
Fr jag har sjlv hrt att man inte ska behva peta p organ nr man har sex fr kvinnans kropp somsagt gr sig frberedd fr sex, precis som hlet vidgas och fuktas s gr kroppen plats fr din lem
Antar att det inte r s vrst farligt egentligen, men jag vet inte.
Det brukar kunna blda eftert ibland om det hnder iallafall.
Men slnge som det r sknt fr henne s r det vl lugnt
Sknt att det lste sig
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här