2011-04-10, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanuda
Kan så vara att det finns mycket knullande här också men om det gäller titeln "Mest knullad" är det väl ändå tråden som handlar om vem som fått mest kuk som passar bäst. Sen är det ju ett faktum att på Flashback tycks Lill-Babs vara mer intressant som kåting än som sångerska. Men mycket verkar vara att folk tror att hon knullat så mycket men väldigt lite uppgifter om situationer där hon verkligen har knullat. Kan det vara så att rykten skapat en myt som sen lever vidare av sig själv. Just den bloggen som jag hänvisade till, att hon drygt 65-årig legat med en 20-åring är en sådan uppgift som ger kött på benen i sammanhanget eller för att hänvisa till en gammal vits jag hörde: Det är alltid bra att få lite kött mellan benen, som Lill-Babs sa.

Mycket kan den gode Barbro anklagas för, men definitiv inte att vara en gudabegåvad sångerska..

.
Citera
2011-04-10, 11:16
Bannlyst
Citat:
Sen är det ju ett faktum att på Flashback tycks Lill-Babs vara mer intressant som kåting än som sångerska. Men mycket verkar vara att folk tror att hon knullat så mycket men väldigt lite uppgifter om situationer där hon verkligen har knullat. Kan det vara så att rykten skapat en myt som sen lever vidare av sig själv. Just den bloggen som jag hänvisade till, att hon drygt 65-årig legat med en 20-åring är en sådan uppgift som ger kött på benen i sammanhanget eller för att hänvisa till en gammal vits jag hörde: Det är alltid bra att få lite kött mellan benen, som Lill-Babs sa.

En intressant fråga. Alla tror sig veta att hon är ett sexmonster men väldigt lite bevis på det. Fram med sådana om det finns.
Citera
2011-04-10, 23:18
Bannlyst
Ta mig i generalen! Det var raggningsrepliken. Då är frågan om Generalen är ettan eller tvåan? Kan det vara en variant på analen?

http://jennykack.blogspot.com/2011/0...historien.html
Citera
2011-04-10, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ta mig i generalen! Det var raggningsrepliken. Då är frågan om Generalen är ettan eller tvåan? Kan det vara en variant på analen?

En variant på sheriffen med andra ord.
Citera
2011-04-11, 09:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bamar
En variant på sheriffen med andra ord.
Lill-Babs bildspråk är tydligt. Sheriffstjärnan och generalsstjärnan. Jag kan undra vad hon kallar fittan?
Citera
2011-04-11, 11:08
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BertilBoo
Lill-Babs bildspråk är tydligt. Sheriffstjärnan och generalsstjärnan. Jag kan undra vad hon kallar fittan?
Sparbössan kanske.
Citera
2011-04-11, 11:50
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ta mig i generalen! Det var raggningsrepliken. Då är frågan om Generalen är ettan eller tvåan?

General och ettan är ju två olika sorter. Alltså måste generalen vara tvåan. Enkel logik.
Citera
2011-04-11, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BertilBoo
Jag läste på en blogg vad unga tjejer kallade sin käraste kroppsdel. En av dom svarade att hon kallade sin Lill-Babs. Det verkar som om hon visste vad den skulle användas till.
Citera
2011-04-11, 23:14
Bannlyst
Citat:

Jag vet att flashbackare ofta är fascinerade av tvåan men vad tänker en 20-åring när en nästan 70 år gammal kvinna vänder upp rumpan och säger: Ta mig i generalen! Naturligtvis visste han vem hon är men det naturliga hade väl varit att undra vad är detta för ett gammalt fnask. Lill-Babs kåthet är ju inget nytt men detta tycker jag nästan tar priset. Ingen av dom var nog nykter.
Citera
2011-04-12, 16:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
General och ettan är ju två olika sorter. Alltså måste generalen vara tvåan. Enkel logik.
Snusmumriken har talat. På tal om snus så frågade Katrin Zytomierska igår i sin blogg efter någon känd kvinna som snusar. Många svar dök upp varav ett löd: "Lillbabs haggan smyg snusar" (särskrivningen är inte min).
Citera
2011-04-12, 17:42
Medlem
Citat:
Snusmumriken har talat. På tal om snus så frågade Katrin Zytomierska igår i sin blogg efter någon känd kvinna som snusar. Många svar dök upp varav ett löd: "Lillbabs haggan smyg snusar" (särskrivningen är inte min).
Egentligen inte så konstigt. Hon sa för några år sen att hon rökt en halv miljon cigaretter när hon slutade, dvs ca 30 cig om dan i 50 års tid. Många fler än hon använder snus som avvänjningsmedel för att sluta röka. Sen håller jag inte med om begreppet hagga. Det är enligt mig en sur vreskäring och Lill-Babs är ju tvärtom, av många beskriven som överdrivet klämkläck.

Och det här med generalen. Det är tycks ju vara ett faktum att hon är översexuell och för många som skriver på flashback är det ju det mest eftersträvansvärda att en kvinna tar den i tvåan. Så ni kan alltså få era lustar tillfredsställda av Lill-Babs. Gläd er!
Citera
2011-04-27, 20:55
Bannlyst
Det skapades för några dar sedan en tråd som handlade om vad Lill-Babs tre döttrar tyckte om hennes pilska liv, om de skämdes. Tråden togs bort innan jag hann svara med hänvisning till att det redan fanns trådar om Lill-Babs och de av hennes döttrar som är kända. Men grundfrågan kan väl ändå få ett svar. Det skulle förvåna mig mycket om inte flickorna fått leva med att det tisslades bakom deras ryggar om hur många karlar mamman haft och om hur kåt hon var. De har ju säkerligen också sett hur den ene karlen efter den andre dykt upp och övernattat. Men det kan ju också vara så att de tyckt att detta var naturligt och inte alls haft några skäms-känslor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in