Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Definitionen på vad som är mycket pengar skiljer sig nog en del mellan de två.
Jag menade inte att hon skulle vara en schyst golddigger snarare att om foppas rådgivare och jurister vill ha ett snårigt äktenskapsförord där hon får nöja sig med xxxxxxx:- men hon då börjar motsätta sig det och kräver 50% innan de ens är gifta så kan hon lika gärna kamma noll.
Och jag håller med dig och hoppas att det blir så. Dock är golddiggers inte rationella människor.
Golddiggers är parasiter. Vedervärdiga sådana. Hon kommer göra allt i sin makt för att parasitera till sig så mycket som möjligt. Genom att skickligt manipulera och dupera Forsberg kan hon få en annan deal än vad både Forsbergs jurister, du och jag tycker är rimlig. Trots äktenskapsförord förändras spelreglerna när hon fött första ungen.
Citat:
Chansen finns ju att de faktiskt tycker om varandra på riktigt också, foppa är en hockeyhjälte i hela världen tror rätt många tjejer blir imponerade av enbart det faktumet. Sen alla pengar på det.
Chansen är 0. Hennes agerande fäller trovärdigheten och förstärker bilden av att hon är en golddigger som snabbt vill casha in.
Det finns ingen tjej i hennes ålder som under pågående topputbildning helt plötsligt får för sig att skaffa barn med en kille som hon precis har träffat. Tjejer i hennes åldern och position vill avsluta utbildningen, göra karriär, kanske sticka ut på en resa innan kommande toppjobbet. Det finns inte ens på kartan att en östermalmstjej i början av karriären är beredd att släppa allt för att skaffa unge med en norrlänning som hon precis träffat. Överbevisa mig gärna med något exempel.